Kiksede dates..
I forlængelse af evas tråd i går aftes, så vil jeg ligge ud med en kikset date. Håber, at andre vil bidrage med deres historier – gerne gentagelser af dem fra i går aftes.
Nu skal de mænd altså have deres egen tråd.
Her en lille (uskyldig) en.
For mange år siden fandt min veninde i fyr til mig via nettet. Hun syntes, at vi ville passe så godt sammen. Han var blandt andet meget høj.
Jeg får kontakt til ham, og han er sådan lidt nørdet. Bor på et kollegie på Østerbro. Jeg boede på Amager. Vi aftaler at mødes hos mig (modigt).
Allerede før mødet, så tænkte jeg, at det der aldrig bliver godt. Jeg havde derfor ikke ulejliget mig med at klæde mig pænt på (havde joggingbukser på.. hvem er så kikset??).
Det ringer på dørtelefonen. Jeg hører voldsomme tramp og kan hurtig konkludere, at et stk. MEGET ivrig mand på over 2 m og 100 kg SPURTER op af trapperne.. Ja, han var jo spændt på at se mig..
Han har glemt at tage sine cykelspænder af. Det kan ske. Han har bagt en kage, som han har taget med.. Sødt, men igen lidt kikset.
Da han skærer kagen ud, starter med at save en firkant ud midt i kagen (??). Som han sagde: Min mor er her ikke, så vi kan lige så godt tage det bedste stykke først.. Sødt eller kikset. Den kunne gå, hvis alt andet spillede.
Aftenen bliver lang, men jeg får den afsluttet. Da jeg siger farvel giver jeg ham en krammer. Det skulle jeg ikke have gjort. Jeg havde nær aldrig blevet løsladt igen. Nøj, han nød det!
Dagen efter får jeg en mail, hvor han detaljeret gennemgår hele aftenen. Han lægger vægt på, at jeg var fuldstændig uimodståelig, da jeg er en pige uden makeup og i joggingbukser.. (arrrh pis!)
Han får skrevet sider op og sider ned om den der krammer, som han aldrig før i sit liv havde oplevet værende så varm og intens. Ja tak!!
Nå, den blev jo lidt svær for mig, men jeg formåede at cutte ham med noget i stil med, at vi ikke passede sammen.
Han ringer grådkvalt. Uh, det var svært. Får igen afvist. Han skriver så til mig, at han har lavet noget til mig, om han må cykle forbi og aflevere det. Jeg siger nej tak. Han insisterer. Der blev jeg lidt crepy over ham. Siger, at han kan blive lukket ind i opgangen og smide det i postkassen. At han ikke skal komme op, og jeg ikke vil se ham.
Han cykler fra Østerbro til Amager en lørdag aften. Bliver lukket ind i opgangen og smutter derefter op på cyklen og kører hjem. Da jeg har sikret mig, at han er helt væk, så går jeg ned og henter en tyk konvolut i postkassen.
Brevet gemmer på et laaaangt brev om, at jeg er så fantastisk. Udover brevet ligger der en cd. Hjemmebrændt, hjemmemixet og med hjemmelavet cover. Cd’en hedder ”Alle tiders kvindelige former i joggingbukser” (han havde da humor!). Jeg ringer til min veninde, og siger, at hun ALDRIG skal finde fyre til mig mere.
Jeg går i gang med at sætte gardiner op (var lige flyttet). På anlægget er cd’en ved at starte. Jeg var mildest talt ved at falde ned af stolen, da der i rummet breder sig en dyb ryst fra en mand: ”Hej Karina, jeg har samlet nogle sange til dig. Nogle sange der betyder meget for mig osv”. OMG tænkte jeg.
Den første sang starter. Det var den, der hed ”who let the dogs out”, som hittede meget den gang. Nå, men pludselige er der igen en høj mandestemme, der synger med på sangen. Dog med en lidt ændret tekst. WHO LET CHRISTIAN OUT. 
Total scary og mega kikset. Min føromtalte veninde holdt fest og jeg ringede hende op igen. Alle tøserne skulle høre sangen og var smadret af grin. Der var alt fra operasange til smølfesange.. og HAN SANG MED.. Åh gud!