Hehe, genial tråd... Og vil da vældig gerne prøve at bidrage lidt.
Da jeg blev single efter et forhold på 6 år, skulle min selvtillid boostes... Og hvilket andet sted kan gøre det bedre end Dating.dk? (baaaah)
Anyway, jeg oprettede en profil, og det kom der et par temmelig spøjse (og en enkelt seriøst spoooky) dates ud af...
Den første date var en herboende islænder. Han var temelig vedholdende omkring at invitere mig ud og spise, og da jeg endelig accepterer, bliver han super lykkelig og skriver at han er forelsket i mig...
Her begynder mine alarmklokker så at ringe - stodderen har jo aldrig set mig før, tror faktisk ikke engang vi havde talt i tlf. Anyway, jeg tænker "gratis mad" og går på den famøse date... Han viser sig så at være det stik modsatte af hvad han så ud til at være på billederne, chubby og med teenagebumser i hele krydderen(trods alder over de 25), og var åbentbart meget glad for sin nye tlf. I hvert fald fik jeg et længere foredrag om dens fortræffeligheder, og kunne da også ved selvsyn se at den kunne både smsé og ringe, da han åbentbart havde et meget stærkt bånd til sin familie, der konstant skulle opdateres (på islandsk) gennem hele aftenen.
Han kringlede så at drikke sig så tilpas fuld, at jeg ikke kunne forsvare at sende ham den lange vej hjem (tror han var fra Lolland?), så han fik en madres på gulvet... Næste morgen losser jeg ham pænt men bestemt ud af døren, og håber at han synes at daten havde været ligeså rædselsfuld som jeg...
Desværre mente han blot at han var blevet endnu mere forelsket, og han forstod ikke rigtigt at følelsen ikke var gengældt. Det resulterede i at han i flere måneder skiftesvis skrev sviner-breve og kærlighedserklæringer til min på dating og sms... Da han tilsidst fattede at det ikke nyttede noget, mente han at jeg da skulle betale den parkeringsbøde han havde fået udenfor min opgang, nu jeg havde drukket ham så fuld at han ikke kunne parkere inden for stregerne...
I DONT THINK SO!
Anmeld