Kiksede dates

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

Tulle28

Åh hi hi hi hi!! Fantastisk - det er hvad der kommer ud af en date i joggingbukser...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Halbschön

Jeg har vist også en kikset "date".. Jeg var lige fyldt 16, og nogle måneder inden havde jeg været til en fest, hvor ham fyren her var.. Og dengang havde jeg kysset lidt med ham, men det var det.. Vi havde så skrevet en del sammen og aftalte at jeg skulle komme ud til ham den her aften hvor vi sku se lidt film osv.. Jeg var på daværende tidspunkt jomfru, og ham og jeg havde snakket om at det sku ske den aften.. Nå, men jeg drog spændt afsted med bussen(1,5times bustur), min lille røde eastpacktaske og havde selvfølgelig husket gummi, samt havde bildt min mor ind at jeg tog ud til en veninde.. Jeg står så af bussen, men han skriver at han lige var ved noget, så jeg skulle bare selv gå om til ham.. Det gør jeg så.. Men.. Da jeg kommer om til hans lejlighed er den fyldt med gæster.. Fyren her sidder i hans seng med en anden pige... What?! Og en anden fyr jeg tidligere havde været sammen med var der også sammen med en anden pige.. Mere pinligt ku det bare ikke blive.. Jeg skyndte mig ud på toilettet og ringede i panik til min kusine, så hun kunne tjekke bustider hjem.. Ingen bus før næste morgen... FUCK!! Nå, jeg satte mig ind på sådan en plastikhavestol, åbnede en breezer og sms'ede med min kusine.. Så kommer der en anden fyr hen til mig som jeg aldrig havde set før, "skål smukke" og så sparkede han til stolen som knækkede under mig... Kunne det blive mere pinligt?? Tvivler.. Jeg så mig sur på ham og drak mig fuld... Senere på aftenen ligger min egentlige date så og hygger med hende den anden.. Og hvem ligger jeg sammen med?? Ham der sparkede til stolen.. Ja, min mest kiksede date inkl den dag jeg mistede min mødom.. R., som tog min mødom snakkede jeg aldrig med igen før for et år siden hvor han fandt mig på face.. Ups

Anmeld

20. april 2011

TbCp

Jeg har ikke selv haft sådan rigtig kiksede dates... men lidt har jeg da..

Havde skrevet med en fyr over dating og også chattet lidt med ham på webcam... vi skulle så mødes, hos ham...
Da han åbner døren ligner han bare overhovedet ikke ham jeg har set på billede og webcam + han er ca 25cm lavede end mig... senere opdager jeg at han har en motorsav i sit køkken og må indrømme at jeg panikker en lille smule

Imens han er på wc skriver jeg en "hjælp" sms til min veninde, der sørger for et opkald lidt efter så jeg "Bliver nødt til at smutte"!!!

En anden fyr datede jeg lidt tid... ihh han var så romantisk og inviterede på lasagne og rødvin på ko-skindet foran "tv'et med pejse dvd" Så cliche!!!!
Det værste var næsten at en bekendt senere datede ham lidt og det var præcis de samme scoretricks der blev brugt igen.... lasagne, rødvin på ko-skindet foran "tv'et med pejse dvd"....
Er SÅ flov over at være faldet for sådan noget!

Anmeld

20. april 2011

ekzunz

Ha ha ha - han lyder da ellers som alletiders fangst.....

Anmeld

20. april 2011

dorthemus

Har én, men det er desværre én hvor jeg er mega kikset

For maaaaaaaange år side..host host  var jeg i byen og møder sød mand som jeg tager med hjem. Vi knalder og det er også meget hyggeligt...selvom han har en lille hund jeg sværger sender mig onde øjne hele natten

Anyways om morgenen spørger han om jeg vil lave morgenmad eller gå en lille tur med hunden...frisk af ham at foreslå, at jeg er alene i hans lejlighed  Jeg vælger dog den tissetrængende hund og går glad og syngende ned af trappen med kræet, der er tøet gevaldigt over for mig.

Vi går lidt rundt i kvarteret på Amager hvor han bor da det pludselig går op for mig, at jeg sgu ikke ved hvor han bor...!!!!!  Kan overhovedet ikke huske hverken vejnavn, husnr., evt butikker ved siden af...nada!

Fuck fuck fuuuuck, får koldsved over det hele og ser indre billeder for mit blik: 1) jeg lader hund være hund og stikker af 2) bliver anholdt af politi for at stjæle hund....3) tager hund med hjem.

Spørger tilfældige mennesker på gaden om de har set hunden før og gerne ved hvor den bor...bliver til sidst desperat og spørger hunden(!!!) hvor den bor...åndssvage kræ logrer bare  

Efter hvad der virker som timer, så hører jeg pludselig en fløjten, der blir mere og mere insisterende...kigger op og ser hundens ejermand i vinduet kigge lidt undrende ned på mig

Hele vejen op til 4. sal forestiller jeg mig hvor længe ikke-længere-potensiel-kæreste har set mig rende rundt som en høne uden hoved og antaste tilfældige forbipasserende mennesker og ENDNU VÆRRE se mig spørge hans hund hvor den bor

Lad os bare sige, at morgenmaden var en smule akavet og at vi selvfølgelig aldrig blev kærester

Anmeld

20. april 2011

Rosa

NOOOO?!!!! Jeg har aldrig hørt noget lignende!!!???  Kæft hvor creepy - det er helt helt forkert!!! 

Var engang på en date med en fyr jeg havde mødt på en cafe. Vi tog hen et sted hvor der var livemusik, altså bare 3-4 unge mennesker der spillede kopi-hits. Vi sad og morede os over at det ikke lød særligt fantastisk (de var 18 år gamle max) og på vejen ud støder vi så på bandet, og jeg smiler til dem og siger pænt tak for musikken og at det var rigtig fint. Da vi kommer ud vender han sig rasende imod mig "Hvorfor står du og LYVER dem lige op i ansigtet??!!! Hvad fanden har du gang i???!" Jeg blev mildest talt forbløffet og nåede derfor ikke rigtigt at svare igen før han undskyldte og forsøgte at give mig en krammer... Jeg aner faktisk ikke rigtigt hvorfor (jo fordi han var megalækker, jeg var netop blevet single af egen fri vilje og var pænt beruset) men vi endte hjemme hos mig, hvor vi kom af tøjet og lige i sekundet inden vi.. you know... kom igang sætter han sig pludselig op splitterravende Hans Jørgen og vender ryggen til mig på sengen og begynder at hyle dramatisk  Jeg sætter mig op og lægger en hånd på hans ryg, og spørger hvad der er galt, og han vender sig rasende mod mig, med tårerne strømmende ned af ansigtet og råber hysterisk "Du fatter bare ikke en skid!!! Du kender mig overhovedet ikke!!!!" 

Det måtte jeg jo give ham ret i, og efter det spetakel havde jeg mistet enhver lyst til at lave om derpå!  Jeg fik stille og roligt listet mig i tøjet, og tilbragte herefter over en time på at få ham

1.til at stoppe med at tude og klynke dramatisk

2.til at tage sit tøj på, eller i det mindste dække sig lidt til - han sad jo bare der med bar røv og hylede på min sengekant

3. til at forstå at det var på tide at smutte UD af min lejlighed og hjem - (evt. til sin mor?)

Han ville ingen af delene, og jeg tilbød så at han kunne lægge sig i sengen og sove lidt og SÅ gå hjem. Jeg satte mig så ved spisebordet og han trillede om på ryggen og hylede videre. På det tidspunkt kan jeg huske at jeg syntes det var totalt komisk, og sms'ede endda lidt med en veninde mens han lå der... Pludselig klynkede han om jeg ikke godt ville komme og holde lidt om ham. Jeg sagde at nej, det ville jeg ikke, men jeg kunne komme over og sidde ved siden af ham og så kunne vi snakke lidt til han fik tøj på. Da jeg sætter mig ned kaster han sig ind over mit skød, klamrer sig til mig og fandme om han ikke ligesåstille begynder at HUMPE MIT BEN??????!!!!  Så var toget altså kørt for mig og jeg rejste mig meget bestemt, samlede hans tøj sammen og bad ham iskoldt om at gå. Han snøftede ig hulkede mens han kom i tøjet, og jeg kunne høre ham snøfte hele vejen henad gaden, mens jeg rystet fik ringet min veninde op. Jeg så ham aldrig igen men modtog et opkald dagen efter om at det var slut mellem os, for han kunne ikke overskue et forhold lige nu, og han synes ikke at vi passede sammen... Yeah, OK! 

Anmeld

20. april 2011

TbCp

Rosa skriver:

NOOOO?!!!! Jeg har aldrig hørt noget lignende!!!???  Kæft hvor creepy - det er helt helt forkert!!! 

Var engang på en date med en fyr jeg havde mødt på en cafe. Vi tog hen et sted hvor der var livemusik, altså bare 3-4 unge mennesker der spillede kopi-hits. Vi sad og morede os over at det ikke lød særligt fantastisk (de var 18 år gamle max) og på vejen ud støder vi så på bandet, og jeg smiler til dem og siger pænt tak for musikken og at det var rigtig fint. Da vi kommer ud vender han sig rasende imod mig "Hvorfor står du og LYVER dem lige op i ansigtet??!!! Hvad fanden har du gang i???!" Jeg blev mildest talt forbløffet og nåede derfor ikke rigtigt at svare igen før han undskyldte og forsøgte at give mig en krammer... Jeg aner faktisk ikke rigtigt hvorfor (jo fordi han var megalækker, jeg var netop blevet single af egen fri vilje og var pænt beruset) men vi endte hjemme hos mig, hvor vi kom af tøjet og lige i sekundet inden vi.. you know... kom igang sætter han sig pludselig op splitterravende Hans Jørgen og vender ryggen til mig på sengen og begynder at hyle dramatisk  Jeg sætter mig op og lægger en hånd på hans ryg, og spørger hvad der er galt, og han vender sig rasende mod mig, med tårerne strømmende ned af ansigtet og råber hysterisk "Du fatter bare ikke en skid!!! Du kender mig overhovedet ikke!!!!" 

Det måtte jeg jo give ham ret i, og efter det spetakel havde jeg mistet enhver lyst til at lave om derpå!  Jeg fik stille og roligt listet mig i tøjet, og tilbragte herefter over en time på at få ham

1.til at stoppe med at tude og klynke dramatisk

2.til at tage sit tøj på, eller i det mindste dække sig lidt til - han sad jo bare der med bar røv og hylede på min sengekant

3. til at forstå at det var på tide at smutte UD af min lejlighed og hjem - (evt. til sin mor?)

Han ville ingen af delene, og jeg tilbød så at han kunne lægge sig i sengen og sove lidt og SÅ gå hjem. Jeg satte mig så ved spisebordet og han trillede om på ryggen og hylede videre. På det tidspunkt kan jeg huske at jeg syntes det var totalt komisk, og sms'ede endda lidt med en veninde mens han lå der... Pludselig klynkede han om jeg ikke godt ville komme og holde lidt om ham. Jeg sagde at nej, det ville jeg ikke, men jeg kunne komme over og sidde ved siden af ham og så kunne vi snakke lidt til han fik tøj på. Da jeg sætter mig ned kaster han sig ind over mit skød, klamrer sig til mig og fandme om han ikke ligesåstille begynder at HUMPE MIT BEN??????!!!!  Så var toget altså kørt for mig og jeg rejste mig meget bestemt, samlede hans tøj sammen og bad ham iskoldt om at gå. Han snøftede ig hulkede mens han kom i tøjet, og jeg kunne høre ham snøfte hele vejen henad gaden, mens jeg rystet fik ringet min veninde op. Jeg så ham aldrig igen men modtog et opkald dagen efter om at det var slut mellem os, for han kunne ikke overskue et forhold lige nu, og han synes ikke at vi passede sammen... Yeah, OK! 

WOW

Anmeld

20. april 2011

Rosa

TbCp skriver:

WOW

I KNOW!!! Han var jo ikke rask, den fyr! Det jeg undrer mig mest over nu, er hvordan han nåede helt hjem i min seng og af tøjet... Men det er så også det tætteste jeg har været på et onenight stand, som jeg til dags dato stadig ikke har prøvet... 

Anmeld

20. april 2011

Holbæktrunten

Hehe, genial tråd... Og vil da vældig gerne prøve at bidrage lidt.

Da jeg blev single efter et forhold på 6 år, skulle min selvtillid boostes... Og hvilket andet sted kan gøre det bedre end Dating.dk? (baaaah)

Anyway, jeg oprettede en profil, og det kom der et par temmelig spøjse (og en enkelt seriøst spoooky) dates ud af...

Den første date var en herboende islænder. Han var temelig vedholdende omkring at invitere mig ud og spise, og da jeg endelig accepterer, bliver han super lykkelig og skriver at han er forelsket i mig...

Her begynder mine alarmklokker så at ringe - stodderen har jo aldrig set mig før, tror faktisk ikke engang vi havde talt i tlf. Anyway, jeg tænker "gratis mad" og går på den famøse date... Han viser sig så at være det stik modsatte af hvad han så ud til at være på billederne, chubby og med teenagebumser i hele krydderen(trods alder over de 25), og var åbentbart meget glad for sin nye tlf. I hvert fald fik jeg et længere foredrag om dens fortræffeligheder, og kunne da også ved selvsyn se at den kunne både smsé og ringe, da han åbentbart havde et meget stærkt bånd til sin familie, der konstant skulle opdateres (på islandsk) gennem hele aftenen. 

Han kringlede så at drikke sig så tilpas fuld, at jeg ikke kunne forsvare at sende ham den lange vej hjem (tror han var fra Lolland?), så han fik en madres på gulvet... Næste morgen losser jeg ham pænt men bestemt ud af døren, og håber at han synes at daten havde været ligeså rædselsfuld som jeg...

Desværre mente han blot at han var blevet endnu mere forelsket, og han forstod ikke rigtigt at følelsen ikke var gengældt. Det resulterede i at han i flere måneder skiftesvis skrev sviner-breve og kærlighedserklæringer til min på dating og sms... Da han tilsidst fattede at det ikke nyttede noget, mente han at jeg da skulle betale den parkeringsbøde han havde fået udenfor min opgang, nu jeg havde drukket ham så fuld at han ikke kunne parkere inden for stregerne...

I DONT THINK SO!

Anmeld

20. april 2011

Rosa

dorthemus skriver:

Har én, men det er desværre én hvor jeg er mega kikset

For maaaaaaaange år side..host host  var jeg i byen og møder sød mand som jeg tager med hjem. Vi knalder og det er også meget hyggeligt...selvom han har en lille hund jeg sværger sender mig onde øjne hele natten

Anyways om morgenen spørger han om jeg vil lave morgenmad eller gå en lille tur med hunden...frisk af ham at foreslå, at jeg er alene i hans lejlighed  Jeg vælger dog den tissetrængende hund og går glad og syngende ned af trappen med kræet, der er tøet gevaldigt over for mig.

Vi går lidt rundt i kvarteret på Amager hvor han bor da det pludselig går op for mig, at jeg sgu ikke ved hvor han bor...!!!!!  Kan overhovedet ikke huske hverken vejnavn, husnr., evt butikker ved siden af...nada!

Fuck fuck fuuuuck, får koldsved over det hele og ser indre billeder for mit blik: 1) jeg lader hund være hund og stikker af 2) bliver anholdt af politi for at stjæle hund....3) tager hund med hjem.

Spørger tilfældige mennesker på gaden om de har set hunden før og gerne ved hvor den bor...bliver til sidst desperat og spørger hunden(!!!) hvor den bor...åndssvage kræ logrer bare  

Efter hvad der virker som timer, så hører jeg pludselig en fløjten, der blir mere og mere insisterende...kigger op og ser hundens ejermand i vinduet kigge lidt undrende ned på mig

Hele vejen op til 4. sal forestiller jeg mig hvor længe ikke-længere-potensiel-kæreste har set mig rende rundt som en høne uden hoved og antaste tilfældige forbipasserende mennesker og ENDNU VÆRRE se mig spørge hans hund hvor den bor

Lad os bare sige, at morgenmaden var en smule akavet og at vi selvfølgelig aldrig blev kærester

MUUUAAAAHAHAHA Dorthe, for fanden!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.