Vis JERES EGET ynglings-gravid mave-foto

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

quity

JustAnotherName skriver:

Dengang min mor ventede mig, opdagede "de andre på vejen" (det var jo anderledes dengang) det først, da hun var 8 måneder henne.
Hun kunne også skjule det. Og flere var helt overrumplet, da hun "pludselig ud af det blå" var blevet mor.

Jeg kan godt forstå at maven ligesom mangler, hvis den ikke bliver så stor.
Samtidig kan den også blive EKSTREEEEM!! Og svært at komme af med igen.

Alle graviditeter/vente-maver stråler på sin egen unikke måde   

Jeps. Jeg kunne have ringet fra sygehuset og fortalt min mor at hun var blevet bedstemor uden hun havde vidst det, så lidt fyldte min mave. Men pyt, jeg har fået to dejlige børn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Ranarupta

Ida. skriver:

Jeg har også nogle stykker - fra begge graviditeter De første fire er fra anden graviditet, hvor jeg er ca. 35-36 uger henne. Nr fem er fra første graviditet og mit allerførste mavebillede - det krævede, at jeg lå ned og at blæren var fyldt før man kunne se en mave jeg er 17+1 på billedet - og der er så mange følelser forbundet med det billede!! Det sidste er taget under min første fødsel - jeg er 40+3 og klokken er 16:18 om eftermiddagen - Annika er født i 40+4 kl. 02:01 og det billede topper listen - det er mit all-time favorit-mavebillede!!

Sååå gode billeder! 
Er især vild med dét, hvor I sidder på trappestenen og dét, hvor du er i fødsel  

Anmeld

19. april 2011

***S***

Hold op hvor er I bare smukke alle sammen!!

Så fine maver!!

På mit billede er jeg 17+5  Så der er ikke så meget at vise frem endnu! Er i dag 19+0!  og er ikke blevet meget større..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. april 2011

Ida.

Ranarupta skriver:

Sååå gode billeder! 
Er især vild med dét, hvor I sidder på trappestenen og dét, hvor du er i fødsel  

TAK søde det var faktisk også lige præcis de to, jeg overvejede at sætte ind som de eneste - men så kunne jeg alligevel ikke vælge

Anmeld

19. april 2011

L.J.L

K&S skriver:

Skønt billede

Manden din ligner Mick Øgendahl helt vildt 

Tak ja det er ikke første gang han bliver sammenlignet med ham og må indrømme at han er ligeså tosset som øgendahl nogle gange

Anmeld

19. april 2011

Isabella_mor

jeg har også lidt. alle mine yndlings.. 

Billede 1 (26+3)

Billede 2 (38+6)

Billede 3 (31+5)

Billede 4 (34+3)

skør rækkefølge.!!!

Anmeld

19. april 2011

muzen

mit ynglings billede er lidt af tupisk. vi lavde hus de sidste 3 mdr af min gravidtet. og den 29/10-08 skulle jeg lave mad i huset for første gang. der var bare lige det at jeg lige havde olieret vores træbordplader i køkkenet og der skulle gå 8 timer enden det måtte få vand. så jeg måtte lave tærte ude på badeværelset som kun lige var blevet færdigt. min søn bliver født den 22/11-08 så jeg har været ca 37uger henne

et andet billede der er bare siger at jeg er ved at sprænges er det her

Anmeld

19. april 2011

anmaj

jeg har ligesom Kitty fået taget billeder hos Cstinne... fantastisk eftermiddag-aften... her er 2 rigtig gode...

det første er min mand og min da 20 mdr søn med.. og jeg var 32+5 der.

Anmeld

19. april 2011

Clisolka

JustAnotherName skriver:

Og skriv gerne, hvor langt i var henne på det tidspunkt billedet blev taget + evt. om det var Jeres 1, 2 eller 3. graviditet 

Jeg starter selv ud med MIT ynglings-mave-billede (jeg har faktisk to)
Det første er fra uge 39 i min 2. gravidtet. Otte dage før min termin!
Det andet er også fra min 2. gravidtet, da jeg var 32+ uger henne.

Håber der er mange flere, som vil dele deres smukke mave-billeder.
Pyt med om det er helt aktuelt lige nu, eller om det er længe siden.
Alle gravide maver ser bare dejlige ud - Det er så livsbekræftende!

Her er mit: 

Jeg er på dette billede 22+1 - i sommers 

Det er min 1. graviditet...

Anmeld

19. april 2011

Ryberg

Jeg var det man kalder grim gravid.. men skulle jeg vælge et, så blev det det her.. synes det er et dejligt billede, få dagen inden jeg blev sat igang og jeg var så træt da jeg tog det....

Men savner min mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.