Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Christina.78 skriver: Du bærer den flot..
Du bærer den flot..
tak , selvom vægter siger +13 og at den er tung hihi ..så nu glæder jeg mig til a komme af med den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JustAnotherName skriver: Og skriv gerne, hvor langt i var henne på det tidspunkt billedet blev taget + evt. om det var Jeres 1, 2 eller 3. graviditet Jeg starter selv ud med MIT ynglings-mave-billede (jeg har faktisk to)Det første er fra uge 39 i min 2. gravidtet. Otte dage før min termin!Det andet er også fra min 2. gravidtet, da jeg var 32+ uger henne. Håber der er mange flere, som vil dele deres smukke mave-billeder.Pyt med om det er helt aktuelt lige nu, eller om det er længe siden.Alle gravide maver ser bare dejlige ud - Det er så livsbekræftende!
Og skriv gerne, hvor langt i var henne på det tidspunkt billedet blev taget + evt. om det var Jeres 1, 2 eller 3. graviditet
Jeg starter selv ud med MIT ynglings-mave-billede (jeg har faktisk to)Det første er fra uge 39 i min 2. gravidtet. Otte dage før min termin!Det andet er også fra min 2. gravidtet, da jeg var 32+ uger henne.
Håber der er mange flere, som vil dele deres smukke mave-billeder.Pyt med om det er helt aktuelt lige nu, eller om det er længe siden.Alle gravide maver ser bare dejlige ud - Det er så livsbekræftende!
Her var jeg i uge 26 .. Det er nok det bedste jeg har <3
Christina.78 skriver: Superflot
Superflot
tak
Jeg har også nogle stykker - fra begge graviditeter De første fire er fra anden graviditet, hvor jeg er ca. 35-36 uger henne. Nr fem er fra første graviditet og mit allerførste mavebillede - det krævede, at jeg lå ned og at blæren var fyldt før man kunne se en mave jeg er 17+1 på billedet - og der er så mange følelser forbundet med det billede!! Det sidste er taget under min første fødsel - jeg er 40+3 og klokken er 16:18 om eftermiddagen - Annika er født i 40+4 kl. 02:01 og det billede topper listen - det er mit all-time favorit-mavebillede!!
Der er nogle stykker :
1 : 21+2
2 : 36+4
3: 38+4
4: 38+4
Hyggelig tråd !!
kitty skriver: 28+1 og det er taget af brugeren "Cstinne" herindefra, der er fotograf og søgte modeller. Jeg synes det er smukt, enkelt og lidt anderledes!
28+1 og det er taget af brugeren "Cstinne" herindefra, der er fotograf og søgte modeller. Jeg synes det er smukt, enkelt og lidt anderledes!
Det er så fint. Og du har bare så smuk en mave :-)
Er i svip manner nogle lækre og flotte maver i har! Jeg er DYBT misundelig over jer som har de der flotte fotograf billeder, suk! Jeg blev sat igang om tirsdagen som jeg havde aftalt tid torsdag Øv.. Men sådan er det jo nogen gange..(var kun 36+2 da jeg blev sat igang)
Mit ynglingsbillede er ikk lige så godt som ved fotograf, men min kæreste tog et af mig, så må være dette der er ynglings (er dog ikk så langt henne - er nok 5-6 mdr henne der)
Hvor er det bare nogle flotte billeder i har fået taget!
Tror også jeg vil til fotograf næste gang. Det er nu noget andet!
Jeg tror dette er mit yndlingsbilllede af maven. Det i uge 40, 6 dage før jeg fødte.
Ih, hvor er det nogle skønne billeder, I har fået taget
Jeg vil da også gerne dele nogle af mine yndlings mavebilleder, jeg har bare så mange, jeg elsker
Det er manden, der har taget alle billederne (og de hvor han er med, er taget med selvudløser).
Billede 1: 23+4
Billede 2-5: 35+6
Billede 6: 36+4
Jeg fødte 38+0 og det er min første graviditet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128