Vis JERES EGET ynglings-gravid mave-foto

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

Nettemor

K&S skriver:

Ih, hvor er det nogle skønne billeder, I har fået taget 

Jeg vil da også gerne dele nogle af mine yndlings mavebilleder, jeg har bare så mange, jeg elsker

Det er manden, der har taget alle billederne  (og de hvor han er med, er taget med selvudløser).

Billede 1: 23+4

Billede 2-5: 35+6

Billede 6: 36+4

Jeg fødte 38+0 og det er min første graviditet

han er da bare sej til at fotografere ham din mand!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

quity

Ville rigtig gerne kunne ha vist et billed, men desværre har jeg næsten ikke haft en gravid mave under begge graviditeter. Har jeg haft en stor/løs trøje på kunne man ikke se noget (tog også kun henholdsvis 6kg og 4 kg på). Mit ønske var dog at have den flotteste mave, men nej.

Anmeld

19. april 2011

Krussedulle

Smukke maver I har alle sammen..

Her mit yndlings billede, fra min anden graviditet.. taget ca 3 måneder før termin..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. april 2011

JustAnotherName

Ville rigtig gerne kunne ha vist et billed, men desværre har jeg næsten ikke haft en gravid mave under begge graviditeter. Har jeg haft en stor/løs trøje på kunne man ikke se noget (tog også kun henholdsvis 6kg og 4 kg på). Mit ønske var dog at have den flotteste mave, men nej.

Dengang min mor ventede mig, opdagede "de andre på vejen" (det var jo anderledes dengang) det først, da hun var 8 måneder henne.
Hun kunne også skjule det. Og flere var helt overrumplet, da hun "pludselig ud af det blå" var blevet mor.

Jeg kan godt forstå at maven ligesom mangler, hvis den ikke bliver så stor.
Samtidig kan den også blive EKSTREEEEM!! Og svært at komme af med igen.

Alle graviditeter/vente-maver stråler på sin egen unikke måde   

Anmeld

19. april 2011

K&S

nettemor skriver:

han er da bare sej til at fotografere ham din mand!

Han sidder her ved siden af og siger TUSIND tak

Anmeld

19. april 2011

K&S

Lone H. skriver:

De to Første er fra 36+ mener jeg og den sidste er fra 38+ og det er første graviditet

Super flotte billeder

Anmeld

19. april 2011

K&S

linselouise skriver:

Dette er mit absolutte ynglingsbillede, som vi fik taget af svoger Kasper i uge 36. Det er bare et dejlig positivt og fjollet billede som portrætterer mig og min mand rigtig godt Vi er absolut ikke gode til opstillede og romantiske billeder, selvom vi prøvede at få et i kassen!

Skønt billede

Manden din ligner Mick Øgendahl helt vildt 

Anmeld

19. april 2011

K&S

ønskebebsi skriver:

det er mit ynglings , og er i uge 35/36+ på billedet

HOLD DA K...., du bærer din graviditet SUPER FLOT...!

Anmeld

19. april 2011

Ranarupta

kitty skriver:

28+1 og det er taget af brugeren "Cstinne" herindefra, der er fotograf og søgte modeller. Jeg synes det er smukt, enkelt og lidt anderledes!

Anmeld

19. april 2011

Ka+Ma=Be

Ihh hvor er der mange fine maver! Venter selv lige et par uger, til den er lidt større, med at vise min egen farvorit!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.