Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fantastisk flotte maver I har!! Min mave var også ret flott syntes jeg, helt uden strækmerker, rund og fin.. men jeg fik aldri fotograferet den, og det er jeg ret ked af i dag...! Skulle så gerne haft billeder fra hver måned, men sådan blev det ikke.. Så en lille opfordring til alle med fine maver: tag mange billeder!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rosa skriver: Hoooold nu ferie hvor er I smukke Jeg har kigget på samtlige billeder og tænkt WAUW!!! Her er et par af mine egne favoritter (check lige de gode nødder på det sidste billede Hvor pokker blev de af???):
Hoooold nu ferie hvor er I smukke Jeg har kigget på samtlige billeder og tænkt WAUW!!!
Her er et par af mine egne favoritter (check lige de gode nødder på det sidste billede Hvor pokker blev de af???):
Åh smuksak, dit 3. billede Jeg sidder her og hyler - og føler mig pænt dum! Men det bringer minder frem, kan huske jeg havde det på samme måde og også kommenterede billedet for et år siden (kan man læse at jeg er ved at gå i panik, for at tude deres 1års dag væk)!
Alle de hormoner jeg ikke havde under graviditeten og efter fødslen har jeg nu jeg hyler hele tiden, og kan slet ikke have at mine drenge fylder et år på torsdag
ANYWAY... smukke billeder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128