arrrrrrrrrrrgh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

Anonym trådstarter

Vingummien skriver:

Da jeg var lille, der måtte mig og min ene bror simpelhen ikke være alene sammen uden min mor eller far var der, vi var så slemme. De turde ikke lade os være alene sammen, da de slet ikke turde tænke på hvad vi kunne finde på. Så måske det skal inføres ved jer

Og skal så lige siges, at den bror det var galt med dengang, er ham jeg er tættest med nu af mine brødre

hehe håber mine piger bliver tætte også ENGANG...

de er slet ik alene mere... gide ik... betsiller sku ik andet end og forklare folk at det altså ik en mig der slå min børn men at de banker hinanden... det er virkelig forfærdeligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Har ingen råd, men hvor lyder det bare hårdt.

pyyyyyyha det er det også... og det værste er faktisk at jeg ik en gang kan sende dem på ferie samtidig (samme sted altså) folk vil simpelhen ik passe dem sammen...

Anmeld

24. april 2011

Vingummien

Anonym skriver:

hehe håber mine piger bliver tætte også ENGANG...

de er slet ik alene mere... gide ik... betsiller sku ik andet end og forklare folk at det altså ik en mig der slå min børn men at de banker hinanden... det er virkelig forfærdeligt...

Kunne jeg godt forstille mig jeg har stadig her flere år senere et ar på den ene finger min bror hakkede lige en blyant ned i den engang jeg sad og lavede lektier

Anmeld

24. april 2011

Anonym trådstarter

Vingummien skriver:

Kunne jeg godt forstille mig jeg har stadig her flere år senere et ar på den ene finger min bror hakkede lige en blyant ned i den engang jeg sad og lavede lektier

av av av av kan se det for mig... AAAAAAAV....

min store piger satte sig en gang på brystkassen af den bette og slog hende i hovedet med en lege tlf. den bette var den gang ca 1 år og hun har været omkring de 2-2½

Anmeld

24. april 2011

tinasmor

Anonym skriver:

pyyyyyyha det er det også... og det værste er faktisk at jeg ik en gang kan sende dem på ferie samtidig (samme sted altså) folk vil simpelhen ik passe dem sammen...

Ej, det er bare sådan et senarie de fleste frygter når man får barn nr 2 (eller I hvertfald de tanker jeg har gjort mig) at man får to børn som så bare er konstant i kampolage. Jeg har en bekendt som har to børn som lyder lidt som dine (måske ikke helt så ekstremt) men hun betroede mig engang at havde hun i et troldspejl vidst hvordan det ville blive, så havde hun nøjes med kun at få den ene fordi hele deres liv gik med skænderier og ballade. Nu er den ældste så begyndt at være lidt mere væk (legeaftaler, sport osv osv) så nu siger hun, at der er faldet mere ro på. Nu ved jeg ikke hvor gl. dine børn er, men på et tidspunkt vil de jo begynde at være mere væk hjemmefra, få flere venner de besøger ude osv. så kan man måske håbe det hælper. Hvordan er de i forhold til andre børn? Er det kun i mellem de to der er problemer (f.eks ved at være voldelig mod hinanden)

Anmeld

24. april 2011

Vingummien

Anonym skriver:

av av av av kan se det for mig... AAAAAAAV....

min store piger satte sig en gang på brystkassen af den bette og slog hende i hovedet med en lege tlf. den bette var den gang ca 1 år og hun har været omkring de 2-2½

Det er vildt hvad man kan finde på

Anmeld

24. april 2011

Kløver

ved desværre ikke hvad jeg skal give af råd, men ville ikke smutte uden at give en kæmpe krammer, og håbe det snart bliver bedre

Anmeld

24. april 2011

Anonym trådstarter

tinasmor skriver:

Ej, det er bare sådan et senarie de fleste frygter når man får barn nr 2 (eller I hvertfald de tanker jeg har gjort mig) at man får to børn som så bare er konstant i kampolage. Jeg har en bekendt som har to børn som lyder lidt som dine (måske ikke helt så ekstremt) men hun betroede mig engang at havde hun i et troldspejl vidst hvordan det ville blive, så havde hun nøjes med kun at få den ene fordi hele deres liv gik med skænderier og ballade. Nu er den ældste så begyndt at være lidt mere væk (legeaftaler, sport osv osv) så nu siger hun, at der er faldet mere ro på. Nu ved jeg ikke hvor gl. dine børn er, men på et tidspunkt vil de jo begynde at være mere væk hjemmefra, få flere venner de besøger ude osv. så kan man måske håbe det hælper. Hvordan er de i forhold til andre børn? Er det kun i mellem de to der er problemer (f.eks ved at være voldelig mod hinanden)

jamen sådan her jeg det også NOGLE gange, altså lige som din veninde...

mine er 3 og 4 år så der går da lidt tid endnu inden de har SÅ mange legeaftaler...

jamen de kan rigtig rigtig godt med andre børn, de er vild populære over i børnehaven og vælter sig i venner... men sammen føj for den... det kan de bare ik...

Anmeld

24. april 2011

Anonym trådstarter

Vingummien skriver:

Det er vildt hvad man kan finde på

ja... altså man må virkelig HADE hinanden når man gør sådan noget...

Anmeld

24. april 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

ved desværre ikke hvad jeg skal give af råd, men ville ikke smutte uden at give en kæmpe krammer, og håbe det snart bliver bedre

tak for  den er mere end velkommen...

håber også det bliver bedre snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.