tinasmor skriver:
Ej, det er bare sådan et senarie de fleste frygter når man får barn nr 2 (eller I hvertfald de tanker jeg har gjort mig) at man får to børn som så bare er konstant i kampolage. Jeg har en bekendt som har to børn som lyder lidt som dine (måske ikke helt så ekstremt) men hun betroede mig engang at havde hun i et troldspejl vidst hvordan det ville blive, så havde hun nøjes med kun at få den ene fordi hele deres liv gik med skænderier og ballade. Nu er den ældste så begyndt at være lidt mere væk (legeaftaler, sport osv osv) så nu siger hun, at der er faldet mere ro på. Nu ved jeg ikke hvor gl. dine børn er, men på et tidspunkt vil de jo begynde at være mere væk hjemmefra, få flere venner de besøger ude osv. så kan man måske håbe det hælper. Hvordan er de i forhold til andre børn? Er det kun i mellem de to der er problemer (f.eks ved at være voldelig mod hinanden)
jamen sådan her jeg det også NOGLE gange, altså lige som din veninde...
mine er 3 og 4 år så der går da lidt tid endnu inden de har SÅ mange legeaftaler...
jamen de kan rigtig rigtig godt med andre børn, de er vild populære over i børnehaven og vælter sig i venner... men sammen føj for den... det kan de bare ik... 
Anmeld