arrrrrrrrrrrgh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

jeg vil sige at min lillebror og jeg virkelig også har været hårde ved hinanden.. men jeg havde temperament og det viste sig at han havde Damp og tourette syndrom som gjorde at han ikke kunne håndtere/styre følelserne og ja så er det som tændstik til benzin...

mit temperament er blevet mindsket efter jeg besøgte en kinesiolog som lagde låg på det... og lillebror har fået medicinsk hjælp og psykologhjælp senere hen da medicinen ikke virkede mere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

Anonym trådstarter

SpunkenJo skriver:

Får I den rette vejledning? Og nok?

Jeg tænker det virker underligt det ikke går den rigtige vej efter 1,5 år med vejleder på.....?

Det er ikke sjovt for jer, og håber I finder overskuddet til at fortsætte med at arbejde på. Hvis I kæmper hårdt skal det nok blive godt til sidst.

ja jeg syntes vi får den rigtige vejledning... og vi har også haft nogle forskellige... (når de andre har givet op)

men syntes ik det virker...

altså vi har ik tænkt os og give op... men F*** det er hårdt nogle dage...

Anmeld

23. april 2011

Anonym trådstarter

de-wett skriver:

hej.

Dette er noget de bare skal igennem. hvor lang er der mellem børnene?

Min papdatter og papsøn har det på samme måde. Det er heldigvis meget sjælndet det sker nu da de er 8 og 9 (der er 14 måneder mellem dem) men da de var mindre var der altid blod, blå øjne og skader. Der blev gjort alt men intet lykkedes. så kom dagen hvor de legede helt uden problemer og nu køre  det bare.

Håber på det bedste

der er også kun 14 måneder mellem min unger... pyyyyyyyyyyyha glæder mig til den dag hvor de kan se hinanden som venner.. for det her trækker sku tænder ud

Anmeld

23. april 2011

SpunkenJo

Anonym skriver:

ja jeg syntes vi får den rigtige vejledning... og vi har også haft nogle forskellige... (når de andre har givet op)

men syntes ik det virker...

altså vi har ik tænkt os og give op... men F*** det er hårdt nogle dage...

Givet op - det lyder ikke specielt positivt i mine ører...

Nå, men godt at I kæmper på. Det er jo en periode UDEN en eneste pause hvis man skal vende sådan en supertanker. "held og lykke" med projektet

Anmeld

23. april 2011

NinaNymannMadsen

det lyder som mine to mindste nevøer. de kan ikk være i samme rum uden den ene skriger fordi den anden har gjort noget. de er 3 og 5 næsten. og sådan har de altid været.

men puha det er slet ikk rart da overhovedet. og det er irriterende man ikk en gang kan ha dem nogen steder med hen uden de ryger i totterne på hinanden da.

Anmeld

23. april 2011

de-wett

Anonym skriver:

der er også kun 14 måneder mellem min unger... pyyyyyyyyyyyha glæder mig til den dag hvor de kan se hinanden som venner.. for det her trækker sku tænder ud

jeps. det var også en kamp her, men den er heldigvis gået over. Det kommer en dag . held og lykke med det hele

Anmeld

24. april 2011

Anonym trådstarter

SpunkenJo skriver:

Givet op - det lyder ikke specielt positivt i mine ører...

Nå, men godt at I kæmper på. Det er jo en periode UDEN en eneste pause hvis man skal vende sådan en supertanker. "held og lykke" med projektet

jov tak hehe vi kæmper... og sover LÆNGE når de lige tager et smut på ferie

Anmeld

24. april 2011

Anonym trådstarter

de-wett skriver:

jeps. det var også en kamp her, men den er heldigvis gået over. Det kommer en dag . held og lykke med det hele

mange tak skal du ha...

Anmeld

24. april 2011

Vingummien

Da jeg var lille, der måtte mig og min ene bror simpelhen ikke være alene sammen uden min mor eller far var der, vi var så slemme. De turde ikke lade os være alene sammen, da de slet ikke turde tænke på hvad vi kunne finde på. Så måske det skal inføres ved jer

Og skal så lige siges, at den bror det var galt med dengang, er ham jeg er tættest med nu af mine brødre

Anmeld

24. april 2011

tinasmor

Har ingen råd, men hvor lyder det bare hårdt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.