arrrrrrrrrrrgh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.233 visninger
31 svar
0 synes godt om
19. april 2011

Anonym trådstarter

jeg er bare SÅ mega hissig lige nu...

de to UNDKSYL SPROGET... møgunger...

de slogs... og hyler og driver deres mor til vanvid...

ej men jeg har aldrig kedt mage...

den store har smækket den bette SÅDAN en på hovedet at jeg er 100 på hun får et blåt øje.

og tror du så ik at den bette lige røg i armen af hende så hun BLØDTE hel vild... alt det fordi de ik kunne blive enige om et eller andet... og så spørg i sikkert hvor var jeg henne... jeg havde LIGE sagt at jeg lige skulle tisse og så ville jeg se om vi ik havde en lille is i fryseren..

det blev så til INGEN is og en tur på hovedet i seng...

ved fandme ik hvad jeg skal gøre mere... jeg kan ik en gang ta dem med ind og handle uden en af dem ender med og skade den anden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

den store har smækket den bette SÅDAN en på hovedet at jeg er 100 på hun får et blåt øje.

og tror du så ik at den bette lige røg i armen af hende så hun BLØDTE hel vild... alt det fordi de ik kunne blive enige om et eller andet... og så spørg i sikkert hvor var jeg henne... jeg havde LIGE sagt at jeg lige skulle tisse og så ville jeg se om vi ik havde en lille is i fryseren..

ved fandme ik hvad jeg skal gøre mere... jeg kan ik en gang ta dem med ind og handle uden en af dem ender med og skade den anden...

Heldigvis bliver det tit bedre med alderen.. Rigtig træls for dig! 

Anmeld

22. april 2011

SpunkenJo

Det lyder ikke rart

Er det en fase tror du? Eller har de altid haft det sådan med hinanden?

Hvis det er noget der har stået på i længere tid Lan det måske være en god ide med et besøg fra en familieteterapeut. De ser tin man ikke selv ser, og kan komme med nogle gode tricks og redskaber. Fx Lola Jensen.

Håber dine banditter blir bedre til at være gode ved hinanden

Anmeld

22. april 2011

henh01

Hej. Jeg tror det er ganske normalt det du oplever.

Jeg har engang givet min bror hul i hovedet, han har slået min tand ud med et jernrør fordi han synes det kunne være sjovt at trampe på det rør jeg stod ogf kiggede ud af. Hver gang han fik gæster fik han mig til at tude på den ene eller anden måde.. Og vi er ganske normale i dag.. Altså det er i hvert fald ikke dét der har gjort os underlige

Anmeld

22. april 2011

mortilflere

, søskendekærlighed

Men du reagerede rigtigt

Anmeld

22. april 2011

Anonym trådstarter

SpunkenJo skriver:

Det lyder ikke rart

Er det en fase tror du? Eller har de altid haft det sådan med hinanden?

Hvis det er noget der har stået på i længere tid Lan det måske være en god ide med et besøg fra en familieteterapeut. De ser tin man ikke selv ser, og kan komme med nogle gode tricks og redskaber. Fx Lola Jensen.

Håber dine banditter blir bedre til at være gode ved hinanden

jamen vi har faminie rådgiver og sådan en social helløj som kommer hjemme ved os.. netop fordi det har stået på de sidste 1½ år ca...

i starten troede vi det var en fase... mendet bliver jo ved

Anmeld

22. april 2011

Janni.

Vil ikke gå uden at give dig en stor  Det må være hårdt at se på som mor. Håber det snart bliver bedre 

Anmeld

22. april 2011

SpunkenJo

Anonym skriver:

jamen vi har faminie rådgiver og sådan en social helløj som kommer hjemme ved os.. netop fordi det har stået på de sidste 1½ år ca...

i starten troede vi det var en fase... mendet bliver jo ved

Får I den rette vejledning? Og nok?

Jeg tænker det virker underligt det ikke går den rigtige vej efter 1,5 år med vejleder på.....?

Det er ikke sjovt for jer, og håber I finder overskuddet til at fortsætte med at arbejde på. Hvis I kæmper hårdt skal det nok blive godt til sidst.

Anmeld

22. april 2011

de-wett

Anonym skriver:

hej.

Dette er noget de bare skal igennem. hvor lang er der mellem børnene?

Min papdatter og papsøn har det på samme måde. Det er heldigvis meget sjælndet det sker nu da de er 8 og 9 (der er 14 måneder mellem dem) men da de var mindre var der altid blod, blå øjne og skader. Der blev gjort alt men intet lykkedes. så kom dagen hvor de legede helt uden problemer og nu køre  det bare.

Håber på det bedste

Anmeld

22. april 2011

Pia.

Nu går "lomme pædagogen" jo nok lidt op i mig...

Først vil jeg sige at det der lyder bestemt ikke rart... slet slet ikke... Men hvad gør du når de ryger sådan i totterne på hianden ? Nu ved jeg ikke hvor gamle dine børn er - men taler I om det der er sket ?

Jeg syntes ikke det er rigtigt at fjerne dem fra problemerne - det er uden tvivl klart det nemmeste og specielt for dig at de ikke får is og bliver smidt i seng... men jeg ville jo straks tænke hvorfor sker det - de må jeg jo være brændt inde med en masse frustration... ?

Mine unger kan sørme også skændtes og råbe lidt af hinanden, men vi løser det så ingen er kede af det og de er da heldigvis ikke kommet så langt at nogen er kommet tilskade... (der ca 3½ år imellem alle tre - og de er 5, 8 og 12 år)

Håber det bedste for jeres lille familie så I snart kan få ro og nyde hinanden 100 %

Knus fra Pia, som håber du kan læse med et smil på læben og at dette ikke er negativt, bare en undren...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.