Nogen herinde der så 16 and pregnant på MTV??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

An&Jo

alberts mor<3 skriver:

syntes det skal være lige for alle, men er det desværre ikk

nej desværre.. Men ja det burde det være..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

CecilieLM

mortilj skriver:

ja fyre er der rigeligt af.. Men har indtil videre kun været single siden slutningen af Marts, så det er nok lidt tidligt at begynde at finde mr right.. desuden så er dem som jeg vil have lidt tilbageholdende på grund af min dreng.. derudover så er det et par rigtig gode kammerater som jeg pludselig har fået en anden følelse for en jeg har haft tidligere, og det er endnu mere mærkeligt..

ved ikke om det er på grund af de svigt min eks kæreste har udsat mig for her til slut i vores forhold eller hvad det er, men det er skræmmende som ens følelser kan forandres fra den ene gang til den anden..

Ja, det var ikke så længe du har været single så. Men jeg er da helt sikker på at der findes en derude som vil elske dig og dit barn lige højt!

Men nyd den tid du har med din søn, mr. right kommer lige pludselig når du mindst venter det

Det kan været svært når man før er blevet svigtet at stole så meget på en person at man lukke vedkommende helt ind i sit liv - jeg kender det ALT for godt. Og du må aldrig gøre noget hvor du ikke er 100% tryg ved din beslutning og de mulige konsekvenser / problemstillinger der kan komme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.