Nogen herinde der så 16 and pregnant på MTV??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.587 visninger
31 svar
0 synes godt om
18. april 2011

An&Jo

Jeg så det og var da total tudefjæs sammen med moderen som gav afkald på sit barn..

Jeg sad virkelig og havde medlidenhed med hende, for hvor må det bare ikke være rart at vide at det bedste for ens barn er at vokse op ved nogle andre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

miinimeal

jeg sad også og tudet

ville aldrig selv kunne gøre det

Anmeld

18. april 2011

An&Jo

alberts mor<3 skriver:

jeg sad også og tudet

ville aldrig selv kunne gøre det

præcis sådan sad jeg også og tænkte.. Jeg ville aldrig kunne give mit barn væk på den måde..

Anmeld

18. april 2011

miinimeal

mortilj skriver:

præcis sådan sad jeg også og tænkte.. Jeg ville aldrig kunne give mit barn væk på den måde..

nej og slet ikke efter at have haft den så lang tid,

Anmeld

18. april 2011

Hvem?

Hvornår blir det sendt?

Anmeld

18. april 2011

An&Jo

alberts mor<3 skriver:

nej og slet ikke efter at have haft den så lang tid,

Nej tænk sig at hun tog ned og hentede hende, og så havde hende i en måned og så tog hun først beslutningen endeligt der.. :O Det havde jeg ikke kunnet klare..

Jeg er stadig total tudefjæs over det..

Anmeld

18. april 2011

An&Jo

SanneBoe skriver:

Hvornår blir det sendt?

Det bliver sendt hver mandag kl 20 på mtv..

Det er lidt ligesom de unge mødre bare på amerikansk, og så følger man kun 1 teenager i hvert afsnit.. Man følger dem så i graviditeten og lidt tid efter fødslen, for at se hvordan det går dem..

Anmeld

18. april 2011

CecilieLM

Jeg sad også og så det - jeg var tudefærdig. Men jeg synes det var rigtig flot at hun gav det et forsøg - selvom det måske ikke lykkedes så godt - men man skal altid forsøge.

Anmeld

18. april 2011

miinimeal

mortilj skriver:

Nej tænk sig at hun tog ned og hentede hende, og så havde hende i en måned og så tog hun først beslutningen endeligt der.. :O Det havde jeg ikke kunnet klare..

Jeg er stadig total tudefjæs over det..

samme her, men håber hun gjorde hvad der er var bedst,

Anmeld

18. april 2011

An&Jo

alberts mor<3 skriver:

samme her, men håber hun gjorde hvad der er var bedst,

Jeg er overbevist om at i hendes situation og med de drømme og ambitioner hun havde i livet, så var det den bedste beslutning for barnet, og ikke mindst for hende..

Som moderen sagde til hende.. du skal gøre det for hendes skyld ikke din egen, da hun begyndte at tvivle på adoptionen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.