Nogen herinde der så 16 and pregnant på MTV??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

An&Jo

alberts mor<3 skriver:

helt enig, men ikke penge de skal kunne leve for for så er der mange der melder sig til som ikke vil lave en dyt(;

nej de skal ikke kunne overleve på det de får.. Men et engangsbeløb eller noget synes jeg ville være fint.. Også selvom man selv vælger at være med..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

CecilieLM

mortilj skriver:

Sødt navn ja.. og en smækker lækker baby som altid.. uhh mine æggestoppe klapper når jeg ser helt nyfødte.. vil så gerne have en til, men det bliver sq nok ikke lige nu..

men ja jeg kunne også sætte mig i hendes sted.. :O

En super lækker baby - med det lækreste hår til dato! MUMS

Jeg har det fuldstændig på samme måde når jeg ser både nyfødte og børn i det hele taget, vi prøver at få nr. 1

Anmeld

18. april 2011

An&Jo

CecilieLM skriver:

En super lækker baby - med det lækreste hår til dato! MUMS

Jeg har det fuldstændig på samme måde når jeg ser både nyfødte og børn i det hele taget, vi prøver at få nr. 1

Jeg har en dreng som lige er blevet 1 år.. Men jeg er SKRUUUUK efter nummer 2, det kræver dog en kæreste..

Håber da snart at projekt baby lykkes for jer så..

Anmeld

18. april 2011

miinimeal

mortilj skriver:

nej de skal ikke kunne overleve på det de får.. Men et engangsbeløb eller noget synes jeg ville være fint.. Også selvom man selv vælger at være med..

helt enig(; lidt lidt hånd øre,

men fx malou stella fik en betalt rejse, (;

Anmeld

18. april 2011

CecilieLM

mortilj skriver:

Jeg har en dreng som lige er blevet 1 år.. Men jeg er SKRUUUUK efter nummer 2, det kræver dog en kæreste..

Håber da snart at projekt baby lykkes for jer så..

Hvor skønt - jeps, det kræver en 2. part at lave et lille vidunder

Så må vi  for at du snart finde en dejlig fyr - det er jo nok af dem!

Jo tak skal du have

Anmeld

18. april 2011

An&Jo

alberts mor<3 skriver:

helt enig(; lidt lidt hånd øre,

men fx malou stella fik en betalt rejse, (;

ja og nogen får betalt bryllup.. Det er en rigtig fin gestus, men hvad med dem der ikke får noget??

Anmeld

18. april 2011

Gravid2012

mortilj skriver:

Jeg så det og var da total tudefjæs sammen med moderen som gav afkald på sit barn..

Jeg sad virkelig og havde medlidenhed med hende, for hvor må det bare ikke være rart at vide at det bedste for ens barn er at vokse op ved nogle andre..

Har ikke set det afsnit endnu, hvem af dem skulle give afkald paa barnet?

Anmeld

18. april 2011

An&Jo

CecilieLM skriver:

Hvor skønt - jeps, det kræver en 2. part at lave et lille vidunder

Så må vi  for at du snart finde en dejlig fyr - det er jo nok af dem!

Jo tak skal du have

ja fyre er der rigeligt af.. Men har indtil videre kun været single siden slutningen af Marts, så det er nok lidt tidligt at begynde at finde mr right.. desuden så er dem som jeg vil have lidt tilbageholdende på grund af min dreng.. derudover så er det et par rigtig gode kammerater som jeg pludselig har fået en anden følelse for en jeg har haft tidligere, og det er endnu mere mærkeligt..

ved ikke om det er på grund af de svigt min eks kæreste har udsat mig for her til slut i vores forhold eller hvad det er, men det er skræmmende som ens følelser kan forandres fra den ene gang til den anden..

Anmeld

18. april 2011

An&Jo

stephanie1988 skriver:

Har ikke set det afsnit endnu, hvem af dem skulle give afkald paa barnet?

Jamen hende på 16 som var gravid bortadopterede sit barn fordi un ikke mente hun kunne give hende det liv hun fortjener..

Anmeld

18. april 2011

miinimeal

mortilj skriver:

ja og nogen får betalt bryllup.. Det er en rigtig fin gestus, men hvad med dem der ikke får noget??

syntes det skal være lige for alle, men er det desværre ikk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.