Nogen herinde der så 16 and pregnant på MTV??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

Hvem?

mortilj skriver:

Det bliver sendt hver mandag kl 20 på mtv..

Det er lidt ligesom de unge mødre bare på amerikansk, og så følger man kun 1 teenager i hvert afsnit.. Man følger dem så i graviditeten og lidt tid efter fødslen, for at se hvordan det går dem..

Ah, det tror jeg da faktisk jeg har set engang, men dejligt at få tidspunkt på, så kan jeg jo følge lidt med i den on and off.

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

An&Jo

CecilieLM skriver:

Jeg sad også og så det - jeg var tudefærdig. Men jeg synes det var rigtig flot at hun gav det et forsøg - selvom det måske ikke lykkedes så godt - men man skal altid forsøge.

Ikke lykkedes så godt?? Jeg synes hun klarede det rigtig godt i den måned hun havde hende.. Men kan samtidig også godt forstå hendes beslutning..

Anmeld

18. april 2011

An&Jo

SanneBoe skriver:

Ah, det tror jeg da faktisk jeg har set engang, men dejligt at få tidspunkt på, så kan jeg jo følge lidt med i den on and off.

Mange tak

Det var da så lidt.. jeg synes det er en spændende serie..

Anmeld

18. april 2011

CecilieLM

mortilj skriver:

Ikke lykkedes så godt?? Jeg synes hun klarede det rigtig godt i den måned hun havde hende.. Men kan samtidig også godt forstå hendes beslutning..

Det var nu ikke en hentydning til at hun ikke gjorde det godt, men det med at 'Selvom det måske ikke altid lykkedes så godt - så har man forsøgt'. Jeg synes skam at hun gjorde det rigtig flot, også fordi hun ikke var forberedt på at hun skulle have Callie med hjem. Og jeg synes det er flot at hun ikke bare tænker på sig selv - men hvad der er bedst for barnet, men jeg ville godt nok også have svært ved at træffe sådan et valg.

Anmeld

18. april 2011

miinimeal

mortilj skriver:

Jeg er overbevist om at i hendes situation og med de drømme og ambitioner hun havde i livet, så var det den bedste beslutning for barnet, og ikke mindst for hende..

Som moderen sagde til hende.. du skal gøre det for hendes skyld ikke din egen, da hun begyndte at tvivle på adoptionen..

nemlig,

der er også meget forskel på hvor de bor og danmark, ved ikke om det var new york eller hvad det var, men her har vi mange flere muligheder, betalt barsel, kan fåå fri plads til dp/vuggestue mm. osv men de skal betale for alt

Anmeld

18. april 2011

An&Jo

CecilieLM skriver:

Det var nu ikke en hentydning til at hun ikke gjorde det godt, men det med at 'Selvom det måske ikke altid lykkedes så godt - så har man forsøgt'. Jeg synes skam at hun gjorde det rigtig flot, også fordi hun ikke var forberedt på at hun skulle have Callie med hjem. Og jeg synes det er flot at hun ikke bare tænker på sig selv - men hvad der er bedst for barnet, men jeg ville godt nok også have svært ved at træffe sådan et valg.

nå okay.. på den måde.. Jeg misforstod dig nok bare lidt..

Det må være en rigtig hård beslutning ja, men helt sikekrt den bedste for dem begge..

Anmeld

18. april 2011

CecilieLM

mortilj skriver:

nå okay.. på den måde.. Jeg misforstod dig nok bare lidt..

Det må være en rigtig hård beslutning ja, men helt sikekrt den bedste for dem begge..

Det er da bare helt i orden

Jeg havde det virkelig som om det var mig selv der var i hendes sted. Puha, godt vi havde kleenex! Men hvor smuk en pige hun fødte sig, og sødt navn Callie Danielle.

Anmeld

18. april 2011

An&Jo

alberts mor<3 skriver:

nemlig,

der er også meget forskel på hvor de bor og danmark, ved ikke om det var new york eller hvad det var, men her har vi mange flere muligheder, betalt barsel, kan fåå fri plads til dp/vuggestue mm. osv men de skal betale for alt

ja de har jo nærmest en ikke eksisterende barsel derovre.. :O 3 uger så skal de ud og arbejde igen..

Men ja alt er for egen regning derovre.. til gengæld så får mødrende derovre 24000dollars for hvert afsnit de medvirker i.. der kunne kanal 4 lære lidt, og så smide en lille del til dem der medvirker.. Ikke at de skal have SÅ meget, for synes det er vildt alt det de får derovre for et enkelt afsnit.. Men de burde "belønnes" bare en lille smule for at udbasunere hele deres privatliv i tv

Anmeld

18. april 2011

An&Jo

CecilieLM skriver:

Det er da bare helt i orden

Jeg havde det virkelig som om det var mig selv der var i hendes sted. Puha, godt vi havde kleenex! Men hvor smuk en pige hun fødte sig, og sødt navn Callie Danielle.

Sødt navn ja.. og en smækker lækker baby som altid.. uhh mine æggestoppe klapper når jeg ser helt nyfødte.. vil så gerne have en til, men det bliver sq nok ikke lige nu..

men ja jeg kunne også sætte mig i hendes sted.. :O

Anmeld

18. april 2011

miinimeal

mortilj skriver:

ja de har jo nærmest en ikke eksisterende barsel derovre.. :O 3 uger så skal de ud og arbejde igen..

Men ja alt er for egen regning derovre.. til gengæld så får mødrende derovre 24000dollars for hvert afsnit de medvirker i.. der kunne kanal 4 lære lidt, og så smide en lille del til dem der medvirker.. Ikke at de skal have SÅ meget, for synes det er vildt alt det de får derovre for et enkelt afsnit.. Men de burde "belønnes" bare en lille smule for at udbasunere hele deres privatliv i tv

helt enig, men ikke penge de skal kunne leve for for så er der mange der melder sig til som ikke vil lave en dyt(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.