Hvordan var dagene op til.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

Aprilmor11

NR3ønskebarn skriver:

Velbekomme Håber det virker for dig og at du snart har din baby i armene

Sussie

Mange tak ..

Bliver sat igang tirsdag morgen, hvis jeg ikke har født inden , så der er ikke længe til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Dansker I Holland

Aprilmor11 skriver:

Mange tak ..

Bliver sat igang tirsdag morgen, hvis jeg ikke har født inden , så der er ikke længe til

Hehe jeg krydser fingre for at der snart sker noget så Smiler.. Blev sat i gang med mit første barn for 6 år siden og det var ikke ligefrem noget der gik hurtigt .. Men er sikker på at det bliver anderledes for dig hehe..

Anmeld

26. april 2011

JustMe

Aprilmor11 skriver:

Nej, det er heldigvis ikke en så lang flyvetur

Ej, hvor fedt .. Det er da bare super fedt at høre ..

Ja, har lige været til jordemoder i dag, og har fået en tid, 9.30 til på tirsdag ude på fødegangen, og så ville jeg blive sat igang der, hvis jeg ikke har født inden  Enelig kan man se en ordenlig ende på det

Det bliver da superspændende...måske du når at gå i gang af dig selv inden

Jeg var også til JM i dag, og fosterhinden står så godt spændt ud mod den åbne livmodermund, at den i teorien kan briste når som helst. Så er spørgsmålet bare, hvornår det sker (og om det sker)  

Anmeld

27. april 2011

Aprilmor11

JustMe skriver:

Det bliver da superspændende...måske du når at gå i gang af dig selv inden

Jeg var også til JM i dag, og fosterhinden står så godt spændt ud mod den åbne livmodermund, at den i teorien kan briste når som helst. Så er spørgsmålet bare, hvornår det sker (og om det sker)  

Ja det er jo aldrig til at vide

Nu er jeg ikke så meget inde i det der med forsterhinde, men brister det, pga. at at man så har gang i fødsesl, eller er det noget skidt ?

Anmeld

27. april 2011

Aprilmor11

NR3ønskebarn skriver:

Hehe jeg krydser fingre for at der snart sker noget så Smiler.. Blev sat i gang med mit første barn for 6 år siden og det var ikke ligefrem noget der gik hurtigt .. Men er sikker på at det bliver anderledes for dig hehe..

De er jo kun blevet bedre med tiden, men de siger også at de helst undgår at sætte i gang .. Og at det kan tage længere tid, end , hvis fødslen starter af sig selv, men jeg tager en dag af gangen og overlever nok , lige meget hvad Og tak

Anmeld

27. april 2011

JustMe

Aprilmor11 skriver:

Ja det er jo aldrig til at vide

Nu er jeg ikke så meget inde i det der med forsterhinde, men brister det, pga. at at man så har gang i fødsesl, eller er det noget skidt ?

Den skal bare lige vendes om...brister fosterhinden, så går vandet, og så er der no way back

Anmeld

27. april 2011

Aprilmor11

JustMe skriver:

Den skal bare lige vendes om...brister fosterhinden, så går vandet, og så er der no way back

Okay, så er det jo en god ting .. Jeg krydser findre og alt andet for at det sker når det passer jer bedst Hvis det sker ..

Anmeld

27. april 2011

Dansker I Holland

Aprilmor11 skriver:

De er jo kun blevet bedre med tiden, men de siger også at de helst undgår at sætte i gang .. Og at det kan tage længere tid, end , hvis fødslen starter af sig selv, men jeg tager en dag af gangen og overlever nok , lige meget hvad Og tak

Ja det er de jo nok smiler... Men baby kommer ud når baby er klar hehe.. Knuz Og selv tak da

Anmeld

27. april 2011

JustMe

Aprilmor11 skriver:

Okay, så er det jo en god ting .. Jeg krydser findre og alt andet for at det sker når det passer jer bedst Hvis det sker ..

Ja, det er rigtig godt.  Hun kan bare komme an...men det tidspunkt, hvor man ønsker det mest, er man jo næsten garanteret, at de ikke kigger ud; så jeg kav vist godt droppe alle forhåbninger om, at hun kommer i dag, i morgen eller mandag/tirsdag

Anmeld

27. april 2011

Aprilmor11

JustMe skriver:

Ja, det er rigtig godt.  Hun kan bare komme an...men det tidspunkt, hvor man ønsker det mest, er man jo næsten garanteret, at de ikke kigger ud; så jeg kav vist godt droppe alle forhåbninger om, at hun kommer i dag, i morgen eller mandag/tirsdag

Ja, sådan er det jo desværre .. Men man kan være heldig ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.