Hvordan var dagene op til.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2011

Aprilmor11

MaleneS2011baby<3 skriver:

Jeg tror den eneste forskel her var at jeg pludselig fik plukveer fra fredag aften med 2-10 minutters mellemrum, som blev mere og mere tiltagende og blev ved til vandet gik kl. 08 søndag morgen, der blev de så reglmæssige..

Okay, så det var også meget "pludselig" .. Bliver spændene at se hvordan det bliver ved mig ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

JustMe

Aprilmor11 skriver:

Hvor langt er du da henne ??

Puha, hvis du allerede er åben, må det da også være træls for dig og endnu mere utålmodig ..

Kun 36+0 i morgen. Så hun skulle gerne blive inde en uge endnu minimum  Men det er altså svært at være tålmodig og håbe på det, når man har snydeveer hver dag

Anmeld

23. april 2011

Aprilmor11

JustMe skriver:

Kun 36+0 i morgen. Så hun skulle gerne blive inde en uge endnu minimum  Men det er altså svært at være tålmodig og håbe på det, når man har snydeveer hver dag

Det forstår jeg godt .. Kan kun følge dig ..

Håber at der sker noget omkring uge 38 tidligst hvor det jo er " til tiden "

Anmeld

24. april 2011

JustMe

Aprilmor11 skriver:

Det forstår jeg godt .. Kan kun følge dig ..

Håber at der sker noget omkring uge 38 tidligst hvor det jo er " til tiden "

Det håber jeg også; men selvfølgelig kun hvis hun er klar til at møde verden dér. Næste weekend ville faktisk være helt perfekt, for da et min bror hjemme i DK (han bor i udlandet), og det ville betyde uendeligt meget for mig, hvis han kunne komme ind og se hende som en af de første efter fødslen

Til gengæld må hun helst ikke komme mellem d. 2. maj og 6.-7. maj, da svigermor grundet noget medicinsk behandling så ikke må komme ind til os....men det kan da lige passe, at det så er en af de dage, hun vælger

Sker der stadig ikke mere hos dig?

Anmeld

24. april 2011

Dansker I Holland

Aprilmor11 skriver:

Tusind tak

Det er taget imod med kærlig hånd ..

Velbekomme Håber det virker for dig og at du snart har din baby i armene

Sussie

Anmeld

25. april 2011

Aprilmor11

JustMe skriver:

Det håber jeg også; men selvfølgelig kun hvis hun er klar til at møde verden dér. Næste weekend ville faktisk være helt perfekt, for da et min bror hjemme i DK (han bor i udlandet), og det ville betyde uendeligt meget for mig, hvis han kunne komme ind og se hende som en af de første efter fødslen

Til gengæld må hun helst ikke komme mellem d. 2. maj og 6.-7. maj, da svigermor grundet noget medicinsk behandling så ikke må komme ind til os....men det kan da lige passe, at det så er en af de dage, hun vælger

Sker der stadig ikke mere hos dig?

Åhh, det bliver spændene når han kommer, forstår dig godt .. Men hun kommer jo når hun er klar Og mon ikke han kommer til Danmark for at se sin lille niece ?

Åhh, hvor træls med din svigermor .. Håber da at det bliver alle andre dage end lige dem så

Nej, de andre symptomer er der heller ikke mere Det er lidt træls, men i starten af næste uge er jeg gået 10 dage over tid, og skal til jordemoder imorgen så må vi se om hun ville snakke om noget igangsættelse i næste uge, hvis han ikke kommer ud inden

Anmeld

25. april 2011

JustMe

Aprilmor11 skriver:

Åhh, det bliver spændene når han kommer, forstår dig godt .. Men hun kommer jo når hun er klar Og mon ikke han kommer til Danmark for at se sin lille niece ?

Åhh, hvor træls med din svigermor .. Håber da at det bliver alle andre dage end lige dem så

Nej, de andre symptomer er der heller ikke mere Det er lidt træls, men i starten af næste uge er jeg gået 10 dage over tid, og skal til jordemoder imorgen så må vi se om hun ville snakke om noget igangsættelse i næste uge, hvis han ikke kommer ud inden

Det gør han helt sikkert, men der kan jo snildt gå noget tid inden han finder plads på et fly, kommer til lufthavnen osv

Håber din lille fyr tager fusen på dig og kommer en af de nærmeste dage

Anmeld

26. april 2011

Aprilmor11

JustMe skriver:

Det gør han helt sikkert, men der kan jo snildt gå noget tid inden han finder plads på et fly, kommer til lufthavnen osv

Håber din lille fyr tager fusen på dig og kommer en af de nærmeste dage

Hvilket land bor han i ?

Haha, ja det kunne være meget rart .. Men har ham heldigvis i armene senest i næste uge, så det er da en lille trøstelse

Anmeld

26. april 2011

JustMe

Aprilmor11 skriver:

Hvilket land bor han i ?

Haha, ja det kunne være meget rart .. Men har ham heldigvis i armene senest i næste uge, så det er da en lille trøstelse

Han bor i England. Så heldigvis er det ikke så lang en flyvetur  ...og svigermor har lige meddelt, at hun har fået på skrift fra en læge, at hendes behandling i stedet kun gør, at hun ikke må se os i 1-2 dage...i stedet for minimum 4 dage

Ih, hvor må det være en dejlig følelse at vide, at der maks går en uge

Anmeld

26. april 2011

Aprilmor11

JustMe skriver:

Han bor i England. Så heldigvis er det ikke så lang en flyvetur  ...og svigermor har lige meddelt, at hun har fået på skrift fra en læge, at hendes behandling i stedet kun gør, at hun ikke må se os i 1-2 dage...i stedet for minimum 4 dage

Ih, hvor må det være en dejlig følelse at vide, at der maks går en uge

Nej, det er heldigvis ikke en så lang flyvetur

Ej, hvor fedt .. Det er da bare super fedt at høre ..

Ja, har lige været til jordemoder i dag, og har fået en tid, 9.30 til på tirsdag ude på fødegangen, og så ville jeg blive sat igang der, hvis jeg ikke har født inden  Enelig kan man se en ordenlig ende på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.