Hvordan var dagene op til.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

miinimeal

altså jeg havde meget med uro i kroppen, og ja skulle tisse konstant om natte hver gang jeg havde tisset 3 tage op til fødslen fik jeg krampe i underlivet der gik ned i mine ben kunne næsten ikke stå,

og fik små veer i 3 uger men var så træt til sidst, men dagen inden jeg fødte var jeg overraskende frisk(;

fødte 39+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

NinaNymannMadsen

Aprilmor11 skriver:

Jeg har også gået rundt nede i byen i dag .. Har bare fået hurtigt ondt

Skal nok skrive, hvis det er

Og tak

lyder godt.

Anmeld

18. april 2011

Aprilmor11

alberts mor<3 skriver:

altså jeg havde meget med uro i kroppen, og ja skulle tisse konstant om natte hver gang jeg havde tisset 3 tage op til fødslen fik jeg krampe i underlivet der gik ned i mine ben kunne næsten ikke stå,

og fik små veer i 3 uger men var så træt til sidst, men dagen inden jeg fødte var jeg overraskende frisk(;

fødte 39+6

Jeg skal ikke rigtig tisse, men det føles sådan hele tiden .. Jeg kan gå ud og tisse og så skal jeg tisse igen når jeg har vasket fingre, - tror jeg, der kommer bare intet ud heller ikke efter noget tid :s Det er så træls .. Puha, det var længe at gå med veer .. Håber ikke at jeg får de der " snyde " veer .. Og tak for svar

Anmeld

18. april 2011

miinimeal

Aprilmor11 skriver:

Jeg skal ikke rigtig tisse, men det føles sådan hele tiden .. Jeg kan gå ud og tisse og så skal jeg tisse igen når jeg har vasket fingre, - tror jeg, der kommer bare intet ud heller ikke efter noget tid :s Det er så træls .. Puha, det var længe at gå med veer .. Håber ikke at jeg får de der " snyde " veer .. Og tak for svar

samme her  kunne ikke tisse men følte det konstant og den dag jeg fødte (om natten) vågnede jeg ved en 2 tiden og der skulle jeg tisse men kendte turen så vedte mig om og ville sove víder men gik ikke så da jeg rejste mig gik vandet(;

Anmeld

18. april 2011

Aprilmor11

alberts mor<3 skriver:

samme her  kunne ikke tisse men følte det konstant og den dag jeg fødte (om natten) vågnede jeg ved en 2 tiden og der skulle jeg tisse men kendte turen så vedte mig om og ville sove víder men gik ikke så da jeg rejste mig gik vandet(;

Hehe, ja okay .. Måske det sker for mig også :p Kunne være lidt sjovt

Anmeld

18. april 2011

miinimeal

Aprilmor11 skriver:

Hehe, ja okay .. Måske det sker for mig også :p Kunne være lidt sjovt

ja det kunne det(; håber bare ike for dig du får veer non stop som mig det gør nas og ingen pauser, heldigvis tog min fødsel kun 3 timer

Anmeld

18. april 2011

morjuni11

Aprilmor11 skriver:

Men jeg trøster mig selv med at om 2 uger har jeg ham i mine arme, efter de nye regler ..

Og så lidt Det er da det mindste man kan gøre når man får svar

Hejsa.. 

Håber at det er ok at jeg lige kommer med et dumt spørgsmål  Skal godt nok først føde til juni - men du skriver at der maks er to uger til at du har ham i dine arme efter de nye regler... Hvad er de nye regler?  Ja, jeg spørger nok dumt, men jeg bor i Grønland og er ikke så informeret men kommer nemlig til DK til maj for at føde, så derfor jeg lige er nysgerrig... 

Og held og lykke med fødslen... 

Anmeld

19. april 2011

Aprilmor11

alberts mor<3 skriver:

ja det kunne det(; håber bare ike for dig du får veer non stop som mig det gør nas og ingen pauser, heldigvis tog min fødsel kun 3 timer

3 timer :O Hold da op .. Det må jeg nok sige

Ville gerne have min til at gå , bare lidt langsommere, men helst med veer med pauser

Anmeld

19. april 2011

Aprilmor11

morjuni11 skriver:

Hejsa.. 

Håber at det er ok at jeg lige kommer med et dumt spørgsmål  Skal godt nok først føde til juni - men du skriver at der maks er to uger til at du har ham i dine arme efter de nye regler... Hvad er de nye regler?  Ja, jeg spørger nok dumt, men jeg bor i Grønland og er ikke så informeret men kommer nemlig til DK til maj for at føde, så derfor jeg lige er nysgerrig... 

Og held og lykke med fødslen... 

Mange tak ..

Og det er skam ikke et dumt spørgsmål

De nye regler er at man max går 10 dage over tid, og hvis man ikke har født så bliver man sat igang

Anmeld

19. april 2011

miinimeal

Aprilmor11 skriver:

3 timer :O Hold da op .. Det må jeg nok sige

Ville gerne have min til at gå , bare lidt langsommere, men helst med veer med pauser

det forståeligt min første rigtige vee pause var da hans hovede var ude(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.