Hvordan var dagene op til.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.204 visninger
53 svar
0 synes godt om
18. april 2011

Aprilmor11

jeres fødsels ?

Jeg har haft meget træthed, vågnede i dag og var pludselig frisk .. For en times tid siden begyndte det at spænde godt nede i uderlivet med mellemrum .. Jeg har været svimmel, haft svag kvlme og svag ondt i lænden og ved underlivet, på en måde man nemt kan holde ud

Kan det være en begyndelse, eller hvordan havde i andre det ??

Jeg er i dag 39+2 og har termin på lørdag ..

Håber at nogen ville dele ud af deres erfaringer ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Aprilmor11

Aprilmor11 skriver:

jeres fødsels ?

Jeg har haft meget træthed, vågnede i dag og var pludselig frisk .. For en times tid siden begyndte det at spænde godt nede i uderlivet med mellemrum .. Jeg har været svimmel, haft svag kvlme og svag ondt i lænden og ved underlivet, på en måde man nemt kan holde ud

Slet ingen ??

Anmeld

18. april 2011

LRJ

Aprilmor11 skriver:

jeres fødsels ?

*Havde det som du beskriver, undtaget at jeg på Dagen hvor jeg fik veer Var TOTALT frisk og Både ryddede hele huset op plus jeg bagte og da jeg lagde mig ned og slappede af kom første ve

Anmeld

18. april 2011

Dansker I Holland

Aprilmor11 skriver:

jeres fødsels ?

Hey

Ugerne op til min fødsel, var helvede, da jeg blev ved med at få falske veer som gik i sig selv igen. Jeg gik en uge over tid fødte 41+0. Så det var mega hårdt. Men det var ventetiden værd Så glæd du dig bare til fødslen

Anmeld

18. april 2011

Aprilmor11

Lone H. skriver:

*Havde det som du beskriver, undtaget at jeg på Dagen hvor jeg fik veer Var TOTALT frisk og Både ryddede hele huset op plus jeg bagte og da jeg lagde mig ned og slappede af kom første ve

Mange tak, for svar

Så håber jeg da at der snart sker noget

Anmeld

18. april 2011

Aprilmor11

NR3ønskebarn skriver:

Hey

Ugerne op til min fødsel, var helvede, da jeg blev ved med at få falske veer som gik i sig selv igen. Jeg gik en uge over tid fødte 41+0. Så det var mega hårdt. Men det var ventetiden værd Så glæd du dig bare til fødslen

Puha, det lyder ikke til at være sjovt .. Falske forhåbninger .. Øv øv .. Glæder mig godt nok også, kan slet ikke vente, men det er svært den første gang at vide hvad man skal e efter  

Og tak for svar

Anmeld

18. april 2011

Dansker I Holland

Aprilmor11 skriver:

Puha, det lyder ikke til at være sjovt .. Falske forhåbninger .. Øv øv .. Glæder mig godt nok også, kan slet ikke vente, men det er svært den første gang at vide hvad man skal e efter  

Og tak for svar

Hehe nej det var godt nok ikke sjovt med alle de tegn og der så ikke skete en fis hehe.. og selv tak for svar da

Knus Sussie

Anmeld

18. april 2011

Aprilmor11

NR3ønskebarn skriver:

Hehe nej det var godt nok ikke sjovt med alle de tegn og der så ikke skete en fis hehe.. og selv tak for svar da

Knus Sussie

Men jeg trøster mig selv med at om 2 uger har jeg ham i mine arme, efter de nye regler ..

Og så lidt Det er da det mindste man kan gøre når man får svar

Anmeld

18. april 2011

NinaNymannMadsen

kan sige dagen før da fødlsen gik ogang om natten.
men dagen før var jeg meget frisk, var nede og handle og ude og kikke tøj og alt muligt. men kunne ikke holde til at gå ret meget da jeg nemt blev træt i benen..
gik også først sent i seng da jeg ikke kunne sove, men sådan er det jo bare. og så gik vandet bare 20 min i 3 om natten og 15 minutter ca efter kom veerne med 2 minutter i mellem med det samme...

håber da snart der sker noget rigtig søde, du må jo lige smse hvis der sker noget jo.

Anmeld

18. april 2011

Aprilmor11

Astasmor skriver:

kan sige dagen før da fødlsen gik ogang om natten.
men dagen før var jeg meget frisk, var nede og handle og ude og kikke tøj og alt muligt. men kunne ikke holde til at gå ret meget da jeg nemt blev træt i benen..
gik også først sent i seng da jeg ikke kunne sove, men sådan er det jo bare. og så gik vandet bare 20 min i 3 om natten og 15 minutter ca efter kom veerne med 2 minutter i mellem med det samme...

håber da snart der sker noget rigtig søde, du må jo lige smse hvis der sker noget jo.

Jeg har også gået rundt nede i byen i dag .. Har bare fået hurtigt ondt

Skal nok skrive, hvis det er

Og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.