Anbefal en bank

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

Darling<3

lulleh skriver:

ups det skulle står gebyr..  haha
må vist ha været træt da jeg skrev.

Tænkte det nok, men hellere være sikker I så fald ville jeg da ikke snydes for REBYR Hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Mi

Vi har nordea og er super tilfredse. Vores bankrådgivere har altid givet sig rigtig god tid til os når vi har haft brug for det. Men jeg tror det vil være meget forskelligt fra den ene filial til den næste. Mit bedste bud vil være, at i tjekker i to/tre forskellige banker og forhøre jeg ad, hvor i kan få det billigste lån. Vi hørte både andelskassen og nordea ad da vi skulle låne sidste gang, og selvom det var svært at sammenligne tallene og forskellen var meget lille, så var det rart ikke bare at have købt katten i sækken

Anmeld

19. april 2011

Anonym trådstarter

Mileva skriver:

Nu har jeg læste tråden, og jeg vil som den eneste anbefalde Sydbank! Jeg havde Danske Bank før og de var da lige til at lukke op og skide i!

Men derimod har jeg den BEDSTE rådgiver i Sydbank - jeg bor på Østfyn og har bank afdeling i Brørup! Vi klare alt over mail eller telefon og jeg vil meget gerne anbefalde at i måske ringer til Sydbank og tager en snak med dem og får et tilbud Og vil meget gerne give dig navn på min bankrådgiver hvis du ønsker

Lige netop her må jeg desværre sige mange tak for råd men nej tak (: Min kæreste har haft netop Brørup sydbank som hans bank til firmaet og vi har ikke haft andet end problemer med dem... Hvis ikk der var det ene i vejen var der sgu det andet og det var ikke noget med der ikk stod penge eller vi havde en overtrukket kasse kredit da det slet ikk var lavet . de var bare skide vanskelige og min svigerfar samt svigerinde har/haft dem derover også kun bøvl der .. Så tror igen det er med at være heldig

Anmeld

19. april 2011

Anonym trådstarter

Mi skriver:

Vi har nordea og er super tilfredse. Vores bankrådgivere har altid givet sig rigtig god tid til os når vi har haft brug for det. Men jeg tror det vil være meget forskelligt fra den ene filial til den næste. Mit bedste bud vil være, at i tjekker i to/tre forskellige banker og forhøre jeg ad, hvor i kan få det billigste lån. Vi hørte både andelskassen og nordea ad da vi skulle låne sidste gang, og selvom det var svært at sammenligne tallene og forskellen var meget lille, så var det rart ikke bare at have købt katten i sækken

Tror du har helt ret i vi skal rundt forhører nogle steder hvis det ender med vi flytter hvis ham her er ligeså stor en klaphat Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.