Anbefal en bank

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

Lunae

Anonym skriver:

Hej tøser...

Står i den situation at jeg er GODT træt af min bank. Har altid haft den samme lokale bank og hele min familie har den bank.. Har aldrig haft problemer med dem men er godt nok blevet irriterert på dem på det sidste.. Min bankrådgiver har så tralvt med få nye kunder til at hun glemmer os gamle...

Har altid haft en sund økonomi har aldrig haft minus på kontoen eller noget. Landet ligger så at min kæreste for nogle mdr siden flyttede til samme bank for vi kunne få det hele fælles og der var self INGEN problemer med det.. Nu står vi så vil købe hus .. Jeg er godt nok pt på barsel men har et job at komme tilbage til..

Vi kontaktede vores bankrådgiver og spurgte hvad vi kunne låne der gik over en måned inden hun havde udregnet det fordi de havde travlt med tilskaffe nye kunder fra den krakede bank i samme by vi blev lovet et beløb vi kunne låne for og har nu været ude kigge efter noget til de penge...

Vi har nu fundet noget til UNDER det beløb og har spurgt om det ka lade sig gøre .. Det kan vi først få svar på om 14 dage for hun skal have ferie og hun har ikk tid til regne på det nu.. HALLO vi blev lovet at vi kunne låne et højere beløb dengang og 14 dage synstes jeg fandme er langtid vente hvis det nu bliver solgt for snuden af os.. Syntes ikke hun først kan love noget og nu ikke vide om det kan lade sig gøre.. HMMM!

Overvejer stærkt skifte bank lige pt .. Nogle som kender nogle gode steder?

Jeg har både haft Nordea, sparbank vest og arbejdernes landsbank!!

Kan varmt anbefale arbejdernes landsbank!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

MaliksMor

mamax3 skriver:

Det er nok den største lorte bank ever... 

det er den bedste bank, for vores vedkommene.

de er SÅ flinke.

Anmeld

18. april 2011

mamax3

CamillaRH skriver:

det er den bedste bank, for vores vedkommene.

de er SÅ flinke.

Kender ingen der vil anbefale den bank til andre... 

Anmeld

18. april 2011

An&Jo

Jeg har sparekassen vendsyssel og det er den bedste bank jeg nogensinde har haft.. Venlige og imødekommende rådgivere, og de har altid et smil på læben.. de er retfærdige, og siger nej hvis der virkelig ikke er råd til det man gerne vil..

Anmeld

18. april 2011

NinaNymannMadsen

vil nu også anbefale nordea. har altid haft dem og har aldrig haft problemer med dem eller noget som helst. de hjælper os hellere end gerne når vi ahr brug for det og de er til at snakke med.

Anmeld

18. april 2011

Clisolka

mamax3 skriver:

Det er nok den største lorte bank ever... 

Ohhh nooo.. Dem skal jeg heller aldrig have igen 

Anmeld

18. april 2011

mamax3

BB78 skriver:

Ohhh nooo.. Dem skal jeg heller aldrig have igen 

Ka jeg godt forstå... 

Anmeld

18. april 2011

9510

Klart arbejdernes landsbank, de er bare så flinke..

Vil ikke anbefale Nordea og danske bank

Anmeld

18. april 2011

katrine7

Kan varmt anbefale Arbejdernes Landsbank.

Og vil personligt selv fraråde både Nordea og Spar Nord.

Skiftede selv fra Spar Nord, fordi de havde for travlt med at skaffe nye kunder, og følte mig tilsidesat. Og Nordea på min kærestes vegne, da de var på samme måde.

Anmeld

18. april 2011

pussepige

Nr nebel sparekasse er en god bank den har vi aldrig problemer med.. Vi lånte dog penge til vores hus igennem BRF kredit og BRF bank..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.