Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CamillaRH skriver: det er den bedste bank, for vores vedkommene. de er SÅ flinke.
det er den bedste bank, for vores vedkommene.
de er SÅ flinke.
Helt enig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mamax3 skriver: Kender ingen der vil anbefale den bank til andre...
Kender ingen der vil anbefale den bank til andre...
Jeg gerne anbefale Nordea, super bank.
lulleh skriver: kommer an på hvor i landet du bor. vi er rigtig glade for sparekassen kronjylland.
kommer an på hvor i landet du bor. vi er rigtig glade for sparekassen kronjylland.
Enig
SPAREKASSEN KRONJYLLAND er den bedste bank ever
Har aldrig haft problemer med dem, og snakker med min bank rådgiver om ALT!
Hele min familie har Nordea og rigtig mange af mine veninder har.
Bare fordi du ikke bryder dig om Nordea. Betyder det ikke at jeg ikke kan anbefale den..
Anonym skriver: Hej tøser... Står i den situation at jeg er GODT træt af min bank. Har altid haft den samme lokale bank og hele min familie har den bank.. Har aldrig haft problemer med dem men er godt nok blevet irriterert på dem på det sidste.. Min bankrådgiver har så tralvt med få nye kunder til at hun glemmer os gamle... Har altid haft en sund økonomi har aldrig haft minus på kontoen eller noget. Landet ligger så at min kæreste for nogle mdr siden flyttede til samme bank for vi kunne få det hele fælles og der var self INGEN problemer med det.. Nu står vi så vil købe hus .. Jeg er godt nok pt på barsel men har et job at komme tilbage til.. Vi kontaktede vores bankrådgiver og spurgte hvad vi kunne låne der gik over en måned inden hun havde udregnet det fordi de havde travlt med tilskaffe nye kunder fra den krakede bank i samme by vi blev lovet et beløb vi kunne låne for og har nu været ude kigge efter noget til de penge... Vi har nu fundet noget til UNDER det beløb og har spurgt om det ka lade sig gøre .. Det kan vi først få svar på om 14 dage for hun skal have ferie og hun har ikk tid til regne på det nu.. HALLO vi blev lovet at vi kunne låne et højere beløb dengang og 14 dage synstes jeg fandme er langtid vente hvis det nu bliver solgt for snuden af os.. Syntes ikke hun først kan love noget og nu ikke vide om det kan lade sig gøre.. HMMM! Overvejer stærkt skifte bank lige pt .. Nogle som kender nogle gode steder?
Hej tøser...
Står i den situation at jeg er GODT træt af min bank. Har altid haft den samme lokale bank og hele min familie har den bank.. Har aldrig haft problemer med dem men er godt nok blevet irriterert på dem på det sidste.. Min bankrådgiver har så tralvt med få nye kunder til at hun glemmer os gamle...
Har altid haft en sund økonomi har aldrig haft minus på kontoen eller noget. Landet ligger så at min kæreste for nogle mdr siden flyttede til samme bank for vi kunne få det hele fælles og der var self INGEN problemer med det.. Nu står vi så vil købe hus .. Jeg er godt nok pt på barsel men har et job at komme tilbage til..
Vi kontaktede vores bankrådgiver og spurgte hvad vi kunne låne der gik over en måned inden hun havde udregnet det fordi de havde travlt med tilskaffe nye kunder fra den krakede bank i samme by vi blev lovet et beløb vi kunne låne for og har nu været ude kigge efter noget til de penge...
Vi har nu fundet noget til UNDER det beløb og har spurgt om det ka lade sig gøre .. Det kan vi først få svar på om 14 dage for hun skal have ferie og hun har ikk tid til regne på det nu.. HALLO vi blev lovet at vi kunne låne et højere beløb dengang og 14 dage synstes jeg fandme er langtid vente hvis det nu bliver solgt for snuden af os.. Syntes ikke hun først kan love noget og nu ikke vide om det kan lade sig gøre.. HMMM!
Overvejer stærkt skifte bank lige pt .. Nogle som kender nogle gode steder?
Nordea eller Nykredit. Har fået fortalt Nordea vil låne flere penge ud end Nykredit, så afhænger lidt af hvor mange penge man har brug for at kunne låne og om man vil have en bank som ligger inde med kontanter eller ikk.
og kan bestemt ikke anbefale Danske bank
CamillaRH skriver: Hele min familie har Nordea og rigtig mange af mine veninder har. Bare fordi du ikke bryder dig om Nordea. Betyder det ikke at jeg ikke kan anbefale den..
Læs hvad jeg skriver...
JEG kender IKKE nogen der vil anbefale Nordea... Kender jo ik dig vel.
vi var meget utilfredse med danskebank den gang vi havde dem.
vi har skiftet til Nykredit og er super glade for dem. de er helt fair de siger ja hvis det ser fornuftigt ud og selvfølig nej hvis man er helt ude i hampen men det man spørg om.
så de kan helt klart anbefales
mamax3 skriver: Læs hvad jeg skriver... JEG kender IKKE nogen der vil anbefale Nordea... Kender jo ik dig vel.
OKAY!!
Så skriv det til ts - og ikke MIG!!
netdaddy skriver: Prøv Handelsbanken
Prøv Handelsbanken
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128