Anbefal en bank

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

Troldemommi

Jeg skiftede fra Nordea til Danske Bank da kæresten og jeg ville have fælles økonomi og det har jeg aldrig fortrudt, super god bank hvor man selv kan få lov til at bestemme meget

Så Danske bank er en rigtig god bank, den vil jeg gerne anbefale :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Christabelle

Da kæresten og jeg flyttede sammen, skiftede vi begge til Nordea og vi har kun positivt at sige om dem. De er virkelig hjælpsomme og til at snakke med. Er SÅ glade for vores rådgiver.

Anmeld

18. april 2011

Solstrålen

Vestjysk bank vil jeg gerne anbefale ..

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

Puha mange tak for alle Jeres svar ... Kan fornemme udfra det jeg læser at det vidst er med være ret heldig med hvem man får som bankrådgiver og hvad ens behov er ...

Vi står ikke skal låne det helt vilde vi snakker under en mil og har fået at vide vi sagtens ku låne over en...

Har en moster som er i en anden penge institut som også har rådigvet os en del men vil helst ikk have min familie som rådgiver i sidste ende..

Har heldigvis fået vist lidt tænder af min bankrådgiver og har fået en anden til hjælpe os i vores huskøbs sag her de næste fjorten dage så viser han sig at være til at snakke med har vi da snakket om i første omgang at få ham som rådgiver og ellers skifte bank hvis de er helt umulige danse med(:

Anmeld

18. april 2011

lulleh

Honnie's Wife:) skriver:

Enig

SPAREKASSEN KRONJYLLAND er den bedste bank ever

Har aldrig haft problemer med dem, og snakker med min bank rådgiver om ALT!

vi har heller ikke haft problemer. dog alle deres skide rebyr, det er jo danmarks størreste rebyr bank..

Anmeld

18. april 2011

Mussen2

Et godt råd: spørg 2-3 banker. Det er gratis at få et tilbud og de kan være MEGET forskellige! Har netop et eksempel på en som betalte 12 % i rente på hendes lån. Hun var på Su og havde haft den samme bank altid. hun tog et tjek i Danske bank og fik halveret rentet. Behøver jeg sige hun var tosset! Loyalitet er dyrt!

Sprøg ex. Danske Bank, Nykredit og en lokal. SÅ har du lidt af hvert at vælge imellem. Pt. ved jeg at Danske Bank er på kunde jagt, så det er i den grad til at snakke med Good look!

Anmeld

18. april 2011

Worldwide

Nu har jeg læste tråden, og jeg vil som den eneste anbefalde Sydbank! Jeg havde Danske Bank før og de var da lige til at lukke op og skide i!

Men derimod har jeg den BEDSTE rådgiver i Sydbank - jeg bor på Østfyn og har bank afdeling i Brørup! Vi klare alt over mail eller telefon og jeg vil meget gerne anbefalde at i måske ringer til Sydbank og tager en snak med dem og får et tilbud Og vil meget gerne give dig navn på min bankrådgiver hvis du ønsker

Anmeld

18. april 2011

Troldepussen

Kender ingen der vil anbefale den bank til andre... 

Enig med dig, det værste bank ever. Her har de lukket vores filial, så jeg er tvunget til at tage bussen (har ikke bil) til nærmeste bank (30 km væk) for at veksle børnenes småpenge og sætte dem ind på deres konto. som om det ever kan betale sig. 50 kr hver vej, for at sætte 2*80 kr ind på konto.

Anmeld

18. april 2011

Darling<3

lulleh skriver:

vi har heller ikke haft problemer. dog alle deres skide rebyr, det er jo danmarks størreste rebyr bank..

Rebyr???

Anmeld

18. april 2011

lulleh

Honnie's Wife:) skriver:

Rebyr???

ups det skulle står gebyr..  haha
må vist ha været træt da jeg skrev.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.