Mens selvom man er gravid, hjælp !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

sweet

Mathias Villads skriver:

Jeg vil mene den er ugyldig... stregen må ikke gp igennem, selvom test stregen er tydelig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

metski83

sweet skriver:

tænker lidt på hvilken slags test du har brugt for ved der er nogen der laver et + hvis man er gravid.... men det er ikke nemt at sige når man ikke har set testen... har du prøvet at tage en mere... for den kan altså også godt lyde som en ugyldig test

Det er sådan en Valmed test der bare laver streger. Har godt nok aldrig set dem lave sådan en streg før.

Men den vandrette streg var MEGET utydlig, og de negative var MEGET tydlig. Men kunne godt være jeg skule prøve igen, selvom jeg nu tror den er negativ, har jo haft mens.

Anmeld

19. april 2011

metski83

Mathias Villads skriver:

Jeg vil mene den er ugyldig... stregen må ikke gp igennem, selvom test stregen er tydelig....

Kunne da godt være jeg lige skulle prøve i morgen tidlig igen, bare for en sikkerhedsskyld.

Tror nu den er negativ, men så er jeg da på de sikre side

Anmeld

19. april 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
metski83 skriver:

Kunne da godt være jeg lige skulle prøve i morgen tidlig igen, bare for en sikkerhedsskyld.

Tror nu den er negativ, men så er jeg da på de sikre side

Lyder som en god plan... 

Anmeld

19. april 2011

sweet

metski83 skriver:

Det er sådan en Valmed test der bare laver streger. Har godt nok aldrig set dem lave sådan en streg før.

Men den vandrette streg var MEGET utydlig, og de negative var MEGET tydlig. Men kunne godt være jeg skule prøve igen, selvom jeg nu tror den er negativ, har jo haft mens.

okay hvis det er en valmed vil jeg sige den er ugyldig... det er kun valmed jeg har brugt alle de gange jeg har testet... og så vidt jeg kender til dem så er der ikke noget der hedder en vandret streg på den... ville nok sige du er nød til at teste igen for at være sikker..

Anmeld

19. april 2011

metski83

sweet skriver:

okay hvis det er en valmed vil jeg sige den er ugyldig... det er kun valmed jeg har brugt alle de gange jeg har testet... og så vidt jeg kender til dem så er der ikke noget der hedder en vandret streg på den... ville nok sige du er nød til at teste igen for at være sikker..

Ja bliver nok nød til at teste i morgen tidlig. Om ikke andet så får jeg da vished

Anmeld

19. april 2011

metski83

Mathias Villads skriver:

Lyder som en god plan... 

Anmeld

19. april 2011

sweet

metski83 skriver:

Ja bliver nok nød til at teste i morgen tidlig. Om ikke andet så får jeg da vished

du kan da lige give en opdate

Anmeld

19. april 2011

metski83

sweet skriver:

du kan da lige give en opdate

Skal jeg nok, tror ikke der bliver så meget at fortælle. Ellers bliver jeg godt nok noget overrasket Hvordan går det med dig ? Har lægerne fundet ud af noget ?

Anmeld

19. april 2011

sweet

metski83 skriver:

Skal jeg nok, tror ikke der bliver så meget at fortælle. Ellers bliver jeg godt nok noget overrasket Hvordan går det med dig ? Har lægerne fundet ud af noget ?

man kan nemt blive overrasket, det blev jeg sidst for vi havde slet ikke sexet der hvor jeg plejer at have ægløsning, men den var så kommet næsten en uge før end den plejer og der skulle kun en gang sexe til hehe

nej de læger er rundt på gulvet... men vi har ikke fået grønt lys til babyprojekt endnu... skal først ind den 17 maj for at se om jeg har ro på min sygdom og derefter til nye blodprøver og samtale til udredning for baby den 27 maj..

men vi har fået svar på klinisk genetisk på vores kromoson prøver og der var ingen fejl ved nogen af os så der ude har de lukket vores sag, så det var da et godt tegn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.