Mens selvom man er gravid, hjælp !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.841 visninger
62 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. april 2011

metski83

Undrer mig lidt.....

Er det nogen der har prøvet at have rigtig mens mens de var gravide ?

Eller har haft mens den første måned af ders graviditet ?

Jeg fik min mens i mandags( Den sluttede i torsdags ), og har så selvføleglig ikke testet.

Men nu er jeg begyndt at få ømme bryster, og har en del stikken og prikken i maven, som jeg også havde inden jeg fik min mens i mandags.

Undrer mig, om det overhovedet kan lade sig gøre, og håbede der var nogle KLOGE kvinder her inde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Mikkel's mor <3

metski83 skriver:

Undrer mig lidt.....

Jeg fik min mens i mandags( Den sluttede i torsdags ), og har så selvføleglig ikke testet.

Men nu er jeg begyndt at få ømme bryster, og har en del stikken og prikken i maven, som jeg også havde inden jeg fik min mens i mandags.

Undrer mig, om det overhovedet kan lade sig gøre, og håbede der var nogle KLOGE kvinder her inde

Selv har jeg ikke prøvet det. men har to veninder der har, den ene blødte de første 3 måneder. og den anden gennem hele graviditeten, (hun vidste ikke at hun var gravid, før 7. måned)

Anmeld

17. april 2011

CamillaValby

Jennifer skriver:

Selv har jeg ikke prøvet det. men har to veninder der har, den ene blødte de første 3 måneder. og den anden gennem hele graviditeten, (hun vidste ikke at hun var gravid, før 7. måned)

Hopper lige med på den her

Anmeld

17. april 2011

metski83

Hold da op, der kan man bare se. Var det så helt almindelig mens eller bare en smule ? Jeg blødte nemlig helt almindeligt, ikke bare en smule. Men undrer mig så over de symptomer jeg har nu, hvor jeg jo egetnlig ikke burde være gravid.

Anmeld

17. april 2011

Mikkel's mor <3

metski83 skriver:

Hold da op, der kan man bare se. Var det så helt almindelig mens eller bare en smule ? Jeg blødte nemlig helt almindeligt, ikke bare en smule. Men undrer mig så over de symptomer jeg har nu, hvor jeg jo egetnlig ikke burde være gravid.

hende den ene blødte så meget at lægen troede at hun havde haft en abort.. det var vist den sidste blødning (hende der blødte i 3 mdr.) ved hende den anden, var det ganske alm. mens

Anmeld

17. april 2011

metski83

Jennifer skriver:

hende den ene blødte så meget at lægen troede at hun havde haft en abort.. det var vist den sidste blødning (hende der blødte i 3 mdr.) ved hende den anden, var det ganske alm. mens

Ok tak for det. Tror lige jeg skal have taget en test, bare lige for at tjekke op på det.

Anmeld

17. april 2011

Mikkel's mor <3

metski83 skriver:

Ok tak for det. Tror lige jeg skal have taget en test, bare lige for at tjekke op på det.

for at den viser to streger

Anmeld

17. april 2011

Peps

metski83 skriver:

Undrer mig lidt.....

Jeg fik mens i 5 uge. Det viste sig at der havde været to små spirer, men den ene var desværre væk og fosterhinden var tom. Den anden blev til en skøn lille dreng.

Anmeld

17. april 2011

Anonym

metski83 skriver:

Undrer mig lidt.....

Sidder faktisk med en skyggestreg, og min mens sluttede igår

Anmeld

17. april 2011

Fru Aagaard

Jeg havde alm. mens i uge 4 med vores datter, derfor fandt jeg først ud af det i uge 8..

Det KAN lade sig gøre ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.