Mens selvom man er gravid, hjælp !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2011

Fru Aagaard

Jeg havde alm. mens i uge 4 med vores datter, derfor fandt jeg først ud af det i uge 8..

Det KAN lade sig gøre ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

metski83

Anonym skriver:

Sidder faktisk med en skyggestreg, og min mens sluttede igår

Okay, der kan man bare se. Det kunne godt være man skulle få testet. Må indrømme jeg er lidt forvirret i mit hoved.

Anmeld

17. april 2011

metski83

Fru Aagaard skriver:

Jeg havde alm. mens i uge 4 med vores datter, derfor fandt jeg først ud af det i uge 8..

Det KAN lade sig gøre ja

Ja der kan man bare se.. Syntes også min mens så underlig ud denne gang. Det hele kan også være total tilfældigt, men det kunne godt være jeg skulle få testet for en sikkerheds skyld.

Anmeld

17. april 2011

metski83

mor-til-5:) skriver:

Jeg fik mens i 5 uge. Det viste sig at der havde været to små spirer, men den ene var desværre væk og fosterhinden var tom. Den anden blev til en skøn lille dreng.

Okay, ja det er jo også en mulighed. Må vist hellere få testet

Anmeld

17. april 2011

Anonym

metski83 skriver:

Okay, der kan man bare se. Det kunne godt være man skulle få testet. Må indrømme jeg er lidt forvirret i mit hoved.

Det gør også mig lidt forvirret, håber bare at der ikke er noget om et par dage!!

Men jeg har en veninde som havde sin mens i 3 mdr, inden hun fandt ud af at hun var gravid, så det kan jo godt lade sig gøre..

Håber du at din er positiv??

Anmeld

17. april 2011

metski83

CamillaValby skriver:

Hopper lige med på den her

Bare i orden. Har du selv prøvet det ?

Anmeld

17. april 2011

metski83

Jennifer skriver:

for at den viser to streger

Tak du er sød Mange tak Vil godt nok være en lidt underlig måde at finde ud af det på, når jeg har haft mens hvis den så er der.

Anmeld

17. april 2011

metski83

Anonym skriver:

Det gør også mig lidt forvirret, håber bare at der ikke er noget om et par dage!!

Men jeg har en veninde som havde sin mens i 3 mdr, inden hun fandt ud af at hun var gravid, så det kan jo godt lade sig gøre..

Håber du at din er positiv??

Ja jeg håber den er positiv, for vi prøver at lave en lille baby. Jeg havde skudt alt håb væk om en 2011 baby. Nu må vi se, har svært ved at tro det.

Hvad med dig ?

Anmeld

17. april 2011

mortilflere

Med de første 2 havde jeg mens hver , mdr i alle 9 mdr , og jeg styrt bløder virkeligt meget , og blødte i 7 dage ...

Jeg fik aldrig en positiv test på de to heller ikke hos lægen , jeg var faktisk til undersøgelse for barnløshed da de opdagede jeg var 9 uger henne

Anmeld

17. april 2011

Anonym

metski83 skriver:

Ja jeg håber den er positiv, for vi prøver at lave en lille baby. Jeg havde skudt alt håb væk om en 2011 baby. Nu må vi se, har svært ved at tro det.

Hvad med dig ?

Tja, hvis den er der nu, så kan det lige nåes Håber da at den er der

Vi prøver ikke, da min kæreste ikke føler sig klar endnu, også selvom jeg har været gravid 2 gange før med ham

Men vi har også råbt og skændes i en uge, så jeg har lige stoppet forholdet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.