Mens selvom man er gravid, hjælp !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

Cris

Jeg fik en menstruation og jeg var gravid, men det vidste jeg slet ikke. Så da jeg skulle tjekkes og alt det forventede jeg ikke så meget, men så siger de, at jeg var 10 ugers gravid!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Mischa

metski83 skriver:

Undrer mig lidt.....

Er det nogen der har prøvet at have rigtig mens mens de var gravide ?

Eller har haft mens den første måned af ders graviditet ?

Jeg fik min mens i mandags( Den sluttede i torsdags ), og har så selvføleglig ikke testet.

Men nu er jeg begyndt at få ømme bryster, og har en del stikken og prikken i maven, som jeg også havde inden jeg fik min mens i mandags.

Undrer mig, om det overhovedet kan lade sig gøre, og håbede der var nogle KLOGE kvinder her inde

Der er mange kvinder som får menstruation under graviditet.

men hør lige lægen ad, kan være de vil scanne dig. og holde øje med hcg

Anmeld

18. april 2011

metski83

SD21 skriver:

Er der ikke noget med at hvis stregen er vandret eller på anden måde ikke viser det normale "resultat", så er testen ugyldig?!

Der kom bare en svag vandret streg, men en tydelig negativ streg. mon ikke den så er negativ ? det regner jeg i hvert fald med.

Anmeld

18. april 2011

metski83

Michelle&Michael skriver:

Der er mange kvinder som får menstruation under graviditet.

men hør lige lægen ad, kan være de vil scanne dig. og holde øje med hcg

Jeg tog en test i dag, men den var negativ. Så jeg regner ike med at jeg er gravid.

Anmeld

18. april 2011

Drømme

metski83 skriver:

Undrer mig lidt.....

Er det nogen der har prøvet at have rigtig mens mens de var gravide ?

Eller har haft mens den første måned af ders graviditet ?

Jeg fik min mens i mandags( Den sluttede i torsdags ), og har så selvføleglig ikke testet.

Men nu er jeg begyndt at få ømme bryster, og har en del stikken og prikken i maven, som jeg også havde inden jeg fik min mens i mandags.

Undrer mig, om det overhovedet kan lade sig gøre, og håbede der var nogle KLOGE kvinder her inde

Hopper lige på her, for har det på samme måde

Anmeld

18. april 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Testen er ugyldig... når en streg er vandret, så er det for der er noget galt med testen.. ikke fordi jeg vil sætte håb, så måske meget godt du er forberedt på, at den kan være negativ, men testen var ugyldig.. pøj pøj med baby projekt...

Anmeld

18. april 2011

Rikke S

Jeg begundte på det da jeg var i 6. uge (troede jeg var ved at abortere, da jeg vågnede midt om natten med ondt i maven og blod ned af benene) og vi tog på hospitalet (selvom vi var på bryllupsrejse i London). Fik at vide, at jeg bare skulle tage den med ro og at 20 % af alle kvinder menstruerer under deres graviditet.

Vh. Rikke

Anmeld

19. april 2011

metski83

Mathias Villads skriver:

Testen er ugyldig... når en streg er vandret, så er det for der er noget galt med testen.. ikke fordi jeg vil sætte håb, så måske meget godt du er forberedt på, at den kan være negativ, men testen var ugyldig.. pøj pøj med baby projekt...

Den vandrette streg var meget svag, og gik både igennem den positive og negative side.

Men den negative (normale lodrette) streg var meget tydlig.

Kan den så stadig være ugyldig ?

Anmeld

19. april 2011

sweet

metski83 skriver:

Den vandrette streg var meget svag, og gik både igennem den positive og negative side.

tænker lidt på hvilken slags test du har brugt for ved der er nogen der laver et + hvis man er gravid.... men det er ikke nemt at sige når man ikke har set testen... har du prøvet at tage en mere... for den kan altså også godt lyde som en ugyldig test

Anmeld

19. april 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
metski83 skriver:

Jeg vil mene den er ugyldig... stregen må ikke gp igennem, selvom test stregen er tydelig....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.