første tanke om den her hund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2011

Vial

CamillaRH skriver:

hvorfor gør lige præcis denne race dig utryg?

Fordi at jeg har boet på Amager.. og desværre set nogle grimme ting med de hunde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

L.J.L

CamillaRH skriver:

hvorfor farlig ?

Jeg har ingen gode oplevelser med den type hunde, bor i et område hvor man kun ser den type hunde i de helt forkerte hænder, og mine forældres hund blev helt umotiveret overfaldet af to kamphunde for nogle år siden.

Og så hører man kun om de hunde når de har gjort nogen fortræd.

Så i mine øjne er muskelhunde/kamphunde = farlige hunde, og dem går jeg en stor bue uden om.

Anmeld

17. april 2011

MaliksMor

MariaE skriver:

jeps, også tæt på det jeg tænkte.

Åh nej, ikke endnu en af de grumme grimme hunde...

Sorry, min fordom for dem forsvinder aldrig og oven i det synes jeg den er rocker grim og hører til en skaldet mand med tatoos

Ved godt du sikkert gerne ville have ros, men det ken jeg desværre ikke:-)

Nej. Jeg ville ikke ha' ros - så havde jeg ikke skrevet hvad tænker du, så havde jeg skrevet er han ikke sød

- men, når det er sagt. så synes jeg det er fint, du har den holdning.

skal lige siges at det var min hund, og nu bor han hos min mor på 52, da jeg ikke må ha' hund her, så i præncippede er det min mors hund og hun er laaaaaangt fra rocker og skaldet.

og nej, det er nemmelig lige det de ikke gør, de hører ikke til den slags typer!!!!!!! det er en familie hund, og ikke en hund til en flok unge knægte eller en skaldet rocker som du beskriver ..

- jeg synes han er gude smuk

Anmeld

17. april 2011

MaliksMor

linselouise skriver:

Jeg har ingen gode oplevelser med den type hunde, bor i et område hvor man kun ser den type hunde i de helt forkerte hænder, og mine forældres hund blev helt umotiveret overfaldet af to kamphunde for nogle år siden.

Og så hører man kun om de hunde når de har gjort nogen fortræd.

Så i mine øjne er muskelhunde/kamphunde = farlige hunde, og dem går jeg en stor bue uden om.

ja - og hvorfor gør man mon det?

fordi det kan skabe en masse debat og opmærksomhed, at et kæmpe kamphund har "spist" en lille pige på 4.

der er så mange andre slags hunde, som har gjort det samme, det hører man bare aldrig om - fordi det kan ikke skabe nok opmærksomhed.

er jeg ked af at hører, det med dine forældres hund.

Det æver mig bare at folk har den holdning som fx. dig

Da Scooby fx. aldrig har gjort noget fortræd, og fordi han har udsende imod sig - så er der rigtig mange som er bange for ham - jeg tør væde med, hvis dine forældres hund var blevet overfaldet af en lille hund af slagsen - ville du ikke har den holdning om ALLE hunde som lignede den..

Knus Camilla

Anmeld

17. april 2011

Mor til Ella

CamillaRH skriver:

Ja! Der kun jeg kun være enig.

Jeg synes også altid man skal forsvare sig, hører tit " er det ikke en kamphund" så plejer jeg bare at sige " nej, det er en musklehund" jeg er så trææææt af det. Der er også mange som ser helt rystede ud. Når vi fx. tager et tæppe med ud på plænerne og ligger sammen (mig, min mand, min søn på 1 år også Scooby)

- Det var da også en latterligt ting at sige. Du sagde vel bare at hun skulle slappe af

Sagde faktisk til hende at hvis hun ville beskytte sine børn mod alt i denne verden skulle hun blive hjemme, at jeg hvertfald ikke havde tænkt mig at spærre min hund inde pga hendes fordomme.

Folk har sku travlt

Anmeld

17. april 2011

MaliksMor

KaMa skriver:

Fordi at jeg har boet på Amager.. og desværre set nogle grimme ting med de hunde.

ja, det er jo surt sådan noget.

forkerte ejer..

Anmeld

17. april 2011

MaliksMor

KaMa skriver:

forkerte ejer..

Anmeld

17. april 2011

MaliksMor

kiwifrugten skriver:

Ja tror ikke selv hun er klar over hvor lille hun er, men hun leger egentlig også kun med de store racer :-)

Hun blir 4 år her i maj

sjovt

det gør Scooby også..

Anmeld

17. april 2011

Vial

CamillaRH skriver:

forkerte ejer..

Præcis!

Anmeld

17. april 2011

MaliksMor

Lollo1987 skriver:

Sagde faktisk til hende at hvis hun ville beskytte sine børn mod alt i denne verden skulle hun blive hjemme, at jeg hvertfald ikke havde tænkt mig at spærre min hund inde pga hendes fordomme.

Folk har sku travlt

godt sagt.. smiler..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.