første tanke om den her hund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2011

MaliksMor

Valkyrien skriver:

Hvis jeg skal sige min helt ærlige mening, så syntes jeg faktisk ikke den ser så sød ud.

Den ser præcis ud, som den hund, der angreb mig for 2 uger siden. Så syntes den er meget uhyggelig.

Men håber den er rigtig sød. Jeg kan desværre bare ikke lide den slags hunde mere..

Det er jeg ked af at hører

men, kan fortælle dig at han er sød  - en rigtig familie hund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Millesmammi

CamillaRH skriver:

Det er jeg ked af at hører

men, kan fortælle dig at han er sød  - en rigtig familie hund

hvis man får en hund når den er hvalp, ligegyldig race, så kan man få den til at være som man vil ha det! det gælder opdragelse..

- men hvis jeg mødte en hund på min vej, UDEN snor, ville jeg også gå langt udenom! men ikke bare sådan en der, bare alle store hunde. for kender dem ikke, og ved ikke om de kan finde på noget.

Anmeld

17. april 2011

MetteMTH

Nu siger jeg lige noget herinde!!! Skal en muskel hund have mundkurv på??? Det er da hvis jer der skal have mundkurv på!! Der er forskel på en muskel hund og en kamp hund.. rottweileren er en muskel hund og den skal ikke have mund kurv på.. Men det skal pittbullen, for det er en kamp hund.. Folk ved ikke hvad de snakker om.. Syntes folk skulle tjekke hvad for nogle hunderacer som skal have mundkurv på, før i åbner munden.. En pittbull er verdens dejligste hund og det er rottweileren også, de skal bare i de rigtige hænder..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. april 2011

MaliksMor

Millesmammi skriver:

hvis man får en hund når den er hvalp, ligegyldig race, så kan man få den til at være som man vil ha det! det gælder opdragelse..

- men hvis jeg mødte en hund på min vej, UDEN snor, ville jeg også gå langt udenom! men ikke bare sådan en der, bare alle store hunde. for kender dem ikke, og ved ikke om de kan finde på noget.

Nemmelig.

Altså, vi købte Scooby på et dyre internat, pga. ejeren havde opgivet ham. Han ødelage alt! Men, det hører jo med - når man har en hvalp. Det er min mors (52 år) hund nu haha.

- Jeg har ikke den der frygt for nogen som helst hunde. 2 gange har jeg prøvede at hunde har kommet hen til mig for at bide, men så losser man dem bare et sted - også er det det. Jeg er virkelig ikke bange for nogen hunde. Men, vi har også haft hun siden jeg var spæd. Og det har kun været større hunde

Anmeld

17. april 2011

MaliksMor

Mette88 skriver:

Nu siger jeg lige noget herinde!!! Skal en muskel hund have mundkurv på??? Det er da hvis jer der skal have mundkurv på!! Der er forskel på en muskel hund og en kamp hund.. rottweileren er en muskel hund og den skal ikke have mund kurv på.. Men det skal pittbullen, for det er en kamp hund.. Folk ved ikke hvad de snakker om.. Syntes folk skulle tjekke hvad for nogle hunderacer som skal have mundkurv på, før i åbner munden.. En pittbull er verdens dejligste hund og det er rottweileren også, de skal bare i de rigtige hænder..

NURH! hvor er de deeeeeejlige.. er det dine hunde???

Anmeld

17. april 2011

MetteMTH

ALLE hunde kan finde på at bide!!!! Min mors bedste veninde, mistede hendes datter, som blev bidt i halsen af en briard, kort efter døde hun.. 

Anmeld

17. april 2011

Mor-til-asta-09

CamillaRH skriver:

Så aber jeg da lige efter

Hvad er jeres første tanke om vores hund - SCOOBY

Totalt legesyg hund

Anmeld

17. april 2011

MetteMTH

CamillaRH skriver:

NURH! hvor er de deeeeeejlige.. er det dine hunde???

rotten er vores.. Pittbull er min brors..

Anmeld

17. april 2011

MaliksMor

Mor-til-asta-09 skriver:

Totalt legesyg hund

haha - der rammer du ihvertfald plet

Anmeld

17. april 2011

MetteMTH

CamillaRH skriver:

Så aber jeg da lige efter

Hvad er jeres første tanke om vores hund - SCOOBY

En dejlig lille fytte byt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.