første tanke om den her hund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2011

MaliksMor

linselouise skriver:

faaarlig, var desværre min første tanke

hvorfor farlig ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

MaliksMor

kiwifrugten skriver:

Jeg tænker at det er en af de hunde som man desværre nu skal have mundkurv på

Den ser jo suuuuuuuper skøn ud og kunne godt selv tænke mig sådan en, de gir bare så mange problemer og gir så meget snak, det er jo ikke sikkert den gør noget men folk vil desværre dømme den.

Men flot er den og legesyg ser den ud haha

jep, bare ikke min hund. så vil jeg heller betale en bøde.

scooby, elsker at spise græs, drikke vand fra vandpytter, få godbider når han gør noget godt osv.

Når han leger med andre hunde - bruger du jo også munden. Så ser jeg næsten heller han bliver aflivet - det ikke et hundeliv - at rende rundt med en mundkurv fordi andre lorte ejere ikke kan finde ud af at opdrage deres hunde.

Vi mødte politet da vi gik med ham - uden mundkurv, og de sagde ingenting

Anmeld

17. april 2011

MaliksMor

Tanja. skriver:

at den så sådan lidt bøvede ud IKKE negativt ment,den ligner en forvokset hvalp der bare er klar til sjov og ballade

det er en rigtig god beskrivelse af scooby

Anmeld

17. april 2011

Janni.

dejlig lækker hund 

Anmeld

17. april 2011

MaliksMor

malou skriver:

Ser sååååååååååååååå dejlig ud... og super legesyg..

"Kom nu moaaar og leg med mig" stråler der i øjnene

Har selv en ren amstaff og en bla. af en bulldog, amstaff og bullmastiff. super skønne racer..

Knus Malou

Ja, de er så dejlige! Har aldrig haft en hund som Scooby. Han elsker at putte, og er simpelthen så kærlig og min søn på 1 år, elsker han også at ligge ved side af! det så skønt.

- kiggede lige i dit album - NØJ! hvor er de skønne..

Anmeld

17. april 2011

MaliksMor

Lollo1987 skriver:

Utrolig smuk bygget hund

Jeg havde selv en af slagsen hvis der ikke var så meget fokus på den, men gider ikke at man nærmest skal undskylde sin hund, fordi der er nogle der er syge i hovedet, hvilket ALLE racer kan være.

Så jeg har en boxer lækker hund, men den tror folk fanme også er en kamp/muskel hund, pisse træls når folk der ikke kender racen flipper ud.

Var en gang i skoven med Kessler i snor, hvor en mor med børn kom løbende hen til mig og spurgte hvordan jeg kunne forsvare at gå tur med min kamphund hvor der kunne ske at være børn, jeg blev tosser 

Ja! Der kun jeg kun være enig.

Jeg synes også altid man skal forsvare sig, hører tit " er det ikke en kamphund" så plejer jeg bare at sige " nej, det er en musklehund" jeg er så trææææt af det. Der er også mange som ser helt rystede ud. Når vi fx. tager et tæppe med ud på plænerne og ligger sammen (mig, min mand, min søn på 1 år også Scooby)

- Det var da også en latterligt ting at sige. Du sagde vel bare at hun skulle slappe af

Anmeld

17. april 2011

MaliksMor

Janni. skriver:

dejlig lækker hund 

Taak

Anmeld

17. april 2011

kiwifrugten

CamillaRH skriver:

jep, bare ikke min hund. så vil jeg heller betale en bøde.

scooby, elsker at spise græs, drikke vand fra vandpytter, få godbider når han gør noget godt osv.

Når han leger med andre hunde - bruger du jo også munden. Så ser jeg næsten heller han bliver aflivet - det ikke et hundeliv - at rende rundt med en mundkurv fordi andre lorte ejere ikke kan finde ud af at opdrage deres hunde.

Vi mødte politet da vi gik med ham - uden mundkurv, og de sagde ingenting

det er også skrækkeligt de skal have mundkurv på. Min fætters hunde har lige fået mundkurve på og det ligner virkelig hannibal lecther det ser skræmmende ud. De kan jo heller ikke forsvare sig selv hvis de blir overfaldet af andre.

Jeg forbyder også mundkurve, er virkelig også ked af at der findes mennesker der gør deres hunde til de farlige hunde for det går ud over dem der ikke er farlige.

Det er jo ejerens skyld at de blir som de gør.

Men din hund ser skøn ud jeg kunne sagtens skaffe sådan en :-)

Anmeld

17. april 2011

Faith

Lollo1987 skriver:

Utrolig smuk bygget hund

Jeg havde selv en af slagsen hvis der ikke var så meget fokus på den, men gider ikke at man nærmest skal undskylde sin hund, fordi der er nogle der er syge i hovedet, hvilket ALLE racer kan være.

Så jeg har en boxer lækker hund, men den tror folk fanme også er en kamp/muskel hund, pisse træls når folk der ikke kender racen flipper ud.

Var en gang i skoven med Kessler i snor, hvor en mor med børn kom løbende hen til mig og spurgte hvordan jeg kunne forsvare at gå tur med min kamphund hvor der kunne ske at være børn, jeg blev tosser 

Hahahahahahahahaha... ja hun anede da tydeligvis ikke et klap om boxere. De er jordens mest godmodige og familievenlige hunde.

Anmeld

17. april 2011

MaliksMor

kiwifrugten skriver:

det er også skrækkeligt de skal have mundkurv på. Min fætters hunde har lige fået mundkurve på og det ligner virkelig hannibal lecther det ser skræmmende ud. De kan jo heller ikke forsvare sig selv hvis de blir overfaldet af andre.

Jeg forbyder også mundkurve, er virkelig også ked af at der findes mennesker der gør deres hunde til de farlige hunde for det går ud over dem der ikke er farlige.

Det er jo ejerens skyld at de blir som de gør.

Men din hund ser skøn ud jeg kunne sagtens skaffe sådan en :-)

Nemmlig.

Jeg synes også Scooby, ligner en eller anden sindsyg "farlig" hund, når han for mundkurven på. Det er latterligt. Og jeg giver ham den aldrig på - jeg tager ham heller ikke med i tog eller ind til byen mere. Heldigvis, kender jeg en masse andre hunde ejere som kender Scooby, og de leger tit frit sammen over i skoven eller nede på nogle marker. Synes tit det er folk som ikke har hunde, eller som har mindre hunde som skare alle over en kam.

- Det kan jeg kun anbefale. Eller, jeg vil så også sige at det gør alting mere besværligt efter denne lov - jeg skal aldrig ha' den her slags hund igen medmindre, loven bliver lavet om. Det er ikke et hundeliv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.