første tanke om den her hund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2011

MaliksMor

Mette88 skriver:

rotten er vores.. Pittbull er min brors..

Vi har også engang haft en rot. da jeg var mindre - de er så deejlige.

og er helt vild med den anden de er simpelthen så kønne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

MetteMTH

CamillaRH skriver:

Vi har også engang haft en rot. da jeg var mindre - de er så deejlige.

og er helt vild med den anden de er simpelthen så kønne..

Ja.. Kato(pittbull) Han har et dejlig bred hoved. Lige til at nusse..

Anmeld

17. april 2011

Mor-til-asta-09

CamillaRH skriver:

haha - der rammer du ihvertfald plet

Anmeld

17. april 2011

MaliksMor

Mette88 skriver:

Ja.. Kato(pittbull) Han har et dejlig bred hoved. Lige til at nusse..

ja. de er bare så deejlige.

- og de er sindsyg kælene, scooby er den eneste hun af de 4 vi har haft, som gider lægge og nusse på gulvet fx.

Anmeld

17. april 2011

L.J.L

CamillaRH skriver:

ja - og hvorfor gør man mon det?

fordi det kan skabe en masse debat og opmærksomhed, at et kæmpe kamphund har "spist" en lille pige på 4.

der er så mange andre slags hunde, som har gjort det samme, det hører man bare aldrig om - fordi det kan ikke skabe nok opmærksomhed.

er jeg ked af at hører, det med dine forældres hund.

Det æver mig bare at folk har den holdning som fx. dig

Da Scooby fx. aldrig har gjort noget fortræd, og fordi han har udsende imod sig - så er der rigtig mange som er bange for ham - jeg tør væde med, hvis dine forældres hund var blevet overfaldet af en lille hund af slagsen - ville du ikke har den holdning om ALLE hunde som lignede den..

Knus Camilla

Ja, det er da ærgerligt at der har været så meget negativ fokus på netop de hunde, men der må jo være noget om det, tænker jeg...

Personligt synes jeg ihvertfald ikke om den, jeg ville hele tiden være bange for om de skulle få et flip, hvis jeg mødte sådan en. Og så synes jeg også bedst om hunde med tyk pels, som man rigtig kan ae Men det er jo så en anden sag.

Anmeld

17. april 2011

MaliksMor

Ja, det er da ærgerligt at der har været så meget negativ fokus på netop de hunde, men der må jo være noget om det, tænker jeg...

Personligt synes jeg ihvertfald ikke om den, jeg ville hele tiden være bange for om de skulle få et flip, hvis jeg mødte sådan en. Og så synes jeg også bedst om hunde med tyk pels, som man rigtig kan ae Men det er jo så en anden sag.

Jeg er ret sikker på at grunden til det er at - det skaber mere opmærksomhed. desværre..

- ja, det er en helt anden sag jeg elsker hunde som ikke har fået meget hår, de fææææælder alt for meget, dem med tyk pels

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.