første tanke om den her hund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2011

kiwifrugten

Jeg tænker at det er en af de hunde som man desværre nu skal have mundkurv på

Den ser jo suuuuuuuper skøn ud og kunne godt selv tænke mig sådan en, de gir bare så mange problemer og gir så meget snak, det er jo ikke sikkert den gør noget men folk vil desværre dømme den.

Men flot er den og legesyg ser den ud haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Koen.

at den så sådan lidt bøvede ud IKKE negativt ment,den ligner en forvokset hvalp der bare er klar til sjov og ballade

Anmeld

17. april 2011

malou

Ser sååååååååååååååå dejlig ud... og super legesyg..

"Kom nu moaaar og leg med mig" stråler der i øjnene

Har selv en ren amstaff og en bla. af en bulldog, amstaff og bullmastiff. super skønne racer..

Knus Malou

Anmeld

17. april 2011

Mor til Ella

Utrolig smuk bygget hund

Jeg havde selv en af slagsen hvis der ikke var så meget fokus på den, men gider ikke at man nærmest skal undskylde sin hund, fordi der er nogle der er syge i hovedet, hvilket ALLE racer kan være.

Så jeg har en boxer lækker hund, men den tror folk fanme også er en kamp/muskel hund, pisse træls når folk der ikke kender racen flipper ud.

Var en gang i skoven med Kessler i snor, hvor en mor med børn kom løbende hen til mig og spurgte hvordan jeg kunne forsvare at gå tur med min kamphund hvor der kunne ske at være børn, jeg blev tosser 

Anmeld

17. april 2011

Mor til Ella

Tanja. skriver:

at den så sådan lidt bøvede ud IKKE negativt ment,den ligner en forvokset hvalp der bare er klar til sjov og ballade

Forvokset hvalp, er lige hvad de er 

Anmeld

17. april 2011

MaliksMor

aya-zia skriver:

nååååååååååååååååååååååååååååååååå hvor vidunderligt... ej ej ej en lækker lille vovse... mine piger ville gå hel i koma og kysse og kramme den

He he - smiler

Han er også bare deejlig

Anmeld

17. april 2011

MaliksMor

Millesmammi skriver:

jeg tænker, skal den ikke hjem til mig og bo ..

hehe

Anmeld

17. april 2011

MaliksMor

wamse skriver:

"Endnu en muskelhund", var min første tanke.

okay

Anmeld

17. april 2011

MaliksMor

KaMa skriver:

Også min tanke..

De hunde har altid gjort mig lidt utrygge. Havde en veninde, der havde den sødeste hund. Den lignede faktisk denne her ret meget. Den var så kær, men jeg var altid lidt bange for den..hehehe (den havde dog også været i slåskamp og kunne ikke med andre hunde).

hvorfor gør lige præcis denne race dig utryg?

Anmeld

17. april 2011

MaliksMor

B&J skriver:

Utrolig fjollet og legesyg hund sådan en man har lyst til af gå hen og tage i hovede og nusse over det hele

Smiiiiiiiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.