smillaluna skriver:
Ej det lyder fuldstændig som vores! Hun er luddoven og så lever hun for at spise. Hun ville æde sig ihjel hvis hun fik lov... Vi er begyndt at lukke hende ud når drengene spiser, for hun går fuldstændig levende når hun ser og lugter mad. Hun kan finde på og hoppe op og tage maden ud af hænderne på dem! Dumme hund
Altså jeg kunne lidt bedre forstå det hvis det var en hanhund i havde... Et eller andet med territorier eller noget... Men det lyder da lidt underligt når nu det er en tæve. Det kan jo være det bare er dovenskab. Vores elskede også at tisse på gulvtæpper. Hun forsvandt lige så stille ind på et af værelserne og tissede på gulvet
lige præcis... min er dog en meget spinkel hund da den tidligere ejer havde rigtig mange hunde, og hende her ikke var kampdygtig nok til at nå at få så meget mad som de andre...
tror også det er derfor hun sådan stjæler mad/slik/chips...!! men bagefter er hun godt klar over at det er forkert...!!
racen er jo en tæppetisser... men de behøver sku da ikke at leve op til det og tisse overalt..!! 
men det er en kamp med hvalpe, det ved jeg godt... men det burde jo aftage jo ældre de bliver...!!
Anmeld