Bliver dælme så arrig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.480 visninger
39 svar
0 synes godt om
16. april 2011

Faith

I morges stod jeg og kiggede ud af vinduet og så en mand komme gående med sin Cocker spaniel i snor. Fair nok, ikke det jeg blev arrig over.

Nå men den her lille cocker er ikke ret gammel kan jeg se, og en meget ivrig lille hund. Den trækker i snoren og vil gerne fremad. Men hver gang den kommer bare en lille smule foran manden, hiver han i snoren så den stakkels lille hund bliver slynget gennem luften.

Det kan jeg bare ikke klare. Stakkels lille hund! Lær dog for fanden din hund at gå i snor, eller anskaf en halti til den!

Nogle mennesker burde sku ikke have dyr! Ih jeg blir dælme så arrig.

Nå jeg ville ikke det store med det her indlæg, andet end at lukke galde ud.

God weekend til jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Gittemor09

smillaluna skriver:

I morges stod jeg og kiggede ud af vinduet og så en mand komme gående med sin Cocker spaniel i snor. Fair nok, ikke det jeg blev arrig over.

Nå men den her lille cocker er ikke ret gammel kan jeg se, og en meget ivrig lille hund. Den trækker i snoren og vil gerne fremad. Men hver gang den kommer bare en lille smule foran manden, hiver han i snoren så den stakkels lille hund bliver slynget gennem luften.

Det kan jeg bare ikke klare. Stakkels lille hund! Lær dog for fanden din hund at gå i snor, eller anskaf en halti til den!

Nogle mennesker burde sku ikke have dyr! Ih jeg blir dælme så arrig.

Nå jeg ville ikke det store med det her indlæg, andet end at lukke galde ud.

God weekend til jer!

det kan jeg dælme godt forstå..

kunne måske lidt bedre forstå at man hev lidt hårdt hvis det var en kæmpe hund der vendte sig om og tænkte hvad var det for en myg...

men en stakkels lille hund skal man altså være lidt mere forsigtig med jo...

Anmeld

16. april 2011

Faith

Gittemor09 skriver:

det kan jeg dælme godt forstå..

kunne måske lidt bedre forstå at man hev lidt hårdt hvis det var en kæmpe hund der vendte sig om og tænkte hvad var det for en myg...

men en stakkels lille hund skal man altså være lidt mere forsigtig med jo...

Jeg synes at, ligegyldigt hundens størrelse, det er ejerens ansvar at lære hunden at gå i snor. Det andet grænser sku til dyrplageri.

Men ja en stor hund kan bedre klare det end en lille, men derfor stadig ikke ok synes jeg.

Anmeld

16. april 2011

Gittemor09

smillaluna skriver:

Jeg synes at, ligegyldigt hundens størrelse, det er ejerens ansvar at lære hunden at gå i snor. Det andet grænser sku til dyrplageri.

Men ja en stor hund kan bedre klare det end en lille, men derfor stadig ikke ok synes jeg.

har nu aldrig selv lært mine hunde at gå tur på den måde med at hive i snoren...

det er et ben ind foran, og måske en flaske vand med.. meget effektivt... og dejligt på en lun sommerdag

men kan godt forstå du blev arrig.. ville jeg også selv gøre...

Anmeld

16. april 2011

Faith

Gittemor09 skriver:

har nu aldrig selv lært mine hunde at gå tur på den måde med at hive i snoren...

det er et ben ind foran, og måske en flaske vand med.. meget effektivt... og dejligt på en lun sommerdag

men kan godt forstå du blev arrig.. ville jeg også selv gøre...

Lige præcis! Det er faktisk ikke så svært at lære en hund "nye kunster" som man lige skulle tro

Anmeld

16. april 2011

Gittemor09

smillaluna skriver:

Lige præcis! Det er faktisk ikke så svært at lære en hund "nye kunster" som man lige skulle tro

nej, og samtidig kan det være ganske fornøjeligt...

det er værre med pottetræning.. det har jeg virkelig problemer med med min hund som er 1 år her til sommer..!!

Anmeld

16. april 2011

Louise mortil4

Da mine forældre gik til træning med deres boksere og til udstilling og den slags var det faktisk den måde de blev instrueret i af træneren at de skulle lære deres hund at blive på plads. Ikke at jeg forsvarer det, men det er måske den måde han har lært at man lærer en hund at gå pænt??

Anmeld

16. april 2011

Faith

Gittemor09 skriver:

nej, og samtidig kan det være ganske fornøjeligt...

det er værre med pottetræning.. det har jeg virkelig problemer med med min hund som er 1 år her til sommer..!!

Åh nej. Hvilken race er det? Vi havde samme problem med vores den lille. Tror skisme osse hun var over 1 år før hun fattede pointen i at besørge udenfor.

Anmeld

16. april 2011

Faith

Louise mortil4 skriver:

Da mine forældre gik til træning med deres boksere og til udstilling og den slags var det faktisk den måde de blev instrueret i af træneren at de skulle lære deres hund at blive på plads. Ikke at jeg forsvarer det, men det er måske den måde han har lært at man lærer en hund at gå pænt??

Ja det kan være...

Mine svigerforældre har også haft boxere i mange år, og de siger godt nok at man sommetider er nødt til at tage utraditionelle metoder i brug når man træner dem.... De er ikke altid lige lydhøre. Men de er dælme søde!

Anmeld

16. april 2011

Gittemor09

smillaluna skriver:

Åh nej. Hvilken race er det? Vi havde samme problem med vores den lille. Tror skisme osse hun var over 1 år før hun fattede pointen i at besørge udenfor.

det er king charles blanding.. og hun er ude hele dagen sammen med min miniature gravhund... men lige så snart de er alene i bare 5 min. sker det.. og den gamle (hun bliver 7 år) er jo så også begyndt på det nu..!

og om aftenen er de ude flere gange, og tit om morgenen er der uhed... de får tidligt aftensmad da de kan få renset ud inden sengetid, og de får ikke vand om aftenen...!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.