Hvornår er nok, nok? (Nabo og fester?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2011

henh01

Hej

Jeg har ikke læst alle indlæggene, ville blot fortælle dig at man skulle tro du boede i min opgang.. Vi bor i ejerlejlighed derfor kan vi ikke bare sådan klage, men hold ferie hvor er det et stort irritiations problem.

Håber du fik sovet lidt i nat på trods af  din kære nabo, og klag endelig. Nogen mennesker forstår sig bare ikke i at bo i opgang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

TroldeMor<3

Anonym skriver:

ARGH, nu sidder jeg igen her klokken 22.40 og kan synge med på min nabos sange!!

Hun er alenemor til to og HVER ANDEN weekend holder hun fest BÅDE fredag og lørdag, med høj musik og skrig og skrål til langt ud på natten!!

Er jeg en super sippet nabo, eller er det ikke bare lige en tand for meget? 

Jeg har ikke boet her så længe og vi har allerede "stødt hovederne sammen" en enkelt gang, hvor hun spillede hjernedødt højt musik på en hverdag og jeg bankede i væggen. Hun kom nærmest flyvende herinde og sagde at det i hvert fald ikke var hende, men hendes overbo -Det var det ikke.

Jeg er stensikker på at hvis jeg klager, ved hun at det kommer fra mig.

Jeg har intet imod at folk holder fest engang i mellem men hver anden weekend, høj musik og snak for fuld hammer -Er det ikke for meget?

Fik heller ikke lige læst alle indlæggene... Men jeg synes også du skulle tage en snak med hende personligt først...

Nu er du anonym, men går næsten ud fra du har børn :b - Så du kan da sige til hende, at det forstyrre dine børns nattesøvn - og hun jo godt selv kender til det hvis børnene ikke for sovet som de skal :b ?

Anmeld

16. april 2011

kiwifrugten

Jeg oplevede det samme sidste sommer med fester og larm og jeg var ved at blive tosset for nogle gange mødte jeg kl 4:30 om morgen ( arbejder på en tank)

Nogle gange fik de lov men andre gange måtte jeg simpelthen gå der ind og skælde ud og be dem om at skrue ned, og det gjorde de så også med det samme.

Tror jeg klagede 3 gange sidste sommer og siden da har der intet været.

Ved ikke om det havde noget at gøre med at jeg har tatoveringer overalt eller om det var fordi jeg stod med morgenhår og nattøj og en gulvmoppe i hånden ( fordi jeg sku fjerne edderkopper på vej ud af døren så jeg ikke fik dem i hovedet)

men der hvor min mor bor når jeghar været besøg har der også været en der holdte fest når hun ikke havde børn, og det område er et sted hvor der bor RIGTIG mange børn og de fleste børn blev vækket af det. Da der var et kæreste par der stod fulde og skæntes gik jeg der ned for at skælde dem ud og bad dem vise hensyn, og siden da har der været oki ro på.

Det er oki at holde fest en gang imellem men man skal tage hensyn og varsle og når man ikke at varsle skal man da i det mindste tænke på andre der bor der.

Håber du har fået sovet og din klage hjælper :-D

Anmeld

16. april 2011

lisesp83

Misselbek skriver:

Hvis det er hver anden WEEKEND, så skal hun da have lov til det. Så længe det ikke er i hverdagene. Det er 2 dage hver 14 dag, kan du ikke godt holde det ud? seriøst, jeg synes det er en dum ting at blive sur over. Der er MANGE der holder kæmpe fest hver weekend + hverdagene hvor de spiller højt musik til langt ud på natten, men når det kun er hver anden weekend, de to dage, synes jeg hun skal have lov til det!!

Sjov kommentar du der kommer med.

Hvis du nu selv havde børn, så vidste du hvor meget ens nattesøvn betyder. Man er på 24/7, om dagen med sine børn, så som forældre, har man altså brug for søvn, når man kan.

Jeg var blevet helt vanvittig..

Alt med MÅDE!!!!....

Selvfølgelig må man feste og hygge. Men jeg syns nu, at hver 2 week, i 2 dage, er for meget..

Anmeld

16. april 2011

mulle7430

skønneunger skriver:

jo det er for meget! klag og skid da hul i hvad hun syntes om det.

helt enig

Anmeld

16. april 2011

Mor Til Oktober Børn

Er fanme glad for jeg bor i en opgang med kun ældre mennesker  Men jeg havde fanme været ligeglad med hva hun ville sige og gøre . Jeg havde skrevet klage til dem der nu skulle skrives klage til . Oss vildt hun ikk tager hensyn der er andre omkring hende..  Men nogle folk kan ikk se ud over deres egen næsetip

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.