Jeg oplevede det samme sidste sommer med fester og larm og jeg var ved at blive tosset for nogle gange mødte jeg kl 4:30 om morgen ( arbejder på en tank)
Nogle gange fik de lov men andre gange måtte jeg simpelthen gå der ind og skælde ud og be dem om at skrue ned, og det gjorde de så også med det samme.
Tror jeg klagede 3 gange sidste sommer og siden da har der intet været.
Ved ikke om det havde noget at gøre med at jeg har tatoveringer overalt eller om det var fordi jeg stod med morgenhår og nattøj og en gulvmoppe i hånden ( fordi jeg sku fjerne edderkopper på vej ud af døren så jeg ikke fik dem i hovedet) 
men der hvor min mor bor når jeghar været besøg har der også været en der holdte fest når hun ikke havde børn, og det område er et sted hvor der bor RIGTIG mange børn og de fleste børn blev vækket af det. Da der var et kæreste par der stod fulde og skæntes gik jeg der ned for at skælde dem ud og bad dem vise hensyn, og siden da har der været oki ro på.
Det er oki at holde fest en gang imellem men man skal tage hensyn og varsle og når man ikke at varsle skal man da i det mindste tænke på andre der bor der.
Håber du har fået sovet og din klage hjælper :-D
Anmeld