Hvornår er nok, nok? (Nabo og fester?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

Preghiera

Anonym skriver:

Det lyder også bare helt vildt 

Jeg orker ikke mere, synes jeg har været overbærende længe nok. Det er simpelthen uacceptabet at hun har så lidt respekt.

Jeg har netop sendt denne klage afsted til boligselskabet, da jeg ikke tror det på nogen måde vil hjælpe at konfrontere hende:

"Denne henvendelse omfatter støjende adfærd fra beboeren på  ................

Jeg oplever jævnligt at denne beboer holder støjende fester med meget høj musik og råben til lagt ud på natten. Det er cirka hver anden weekend at dette sker.

Jeg finder det meget utilfredsstillende at få forstyrret min og mine børns nattesøvn så ofte. Beboeren varsler ikke om sin adfærd.
Med venlig hilsen ................................"

Det lyder helt fint med det brev... Jeg synes bare du skal huske at nævne at du HAR klaget, men hun har ignoreret (ellers kan boligselskabet lægge den over på dig igen) OG hvis du evt kan få et par naboer til at skrive under sammen med dig. Så er man (næsten) sikker på at der bliver gjort noget!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Måske har jeg læst forkert, men jeg mener det hedder klokken 19 her 

Jeg er alene med mine to små børn, så jeg tør ikke gå derind. Hun har allerede udvist "agressiv" adfærd overfor mig én gang ved at overfuse mig fordi jeg bankede i væggen (ok, der burde jeg nok også være gået derind i stedet for ) så jeg tør slet ikke tænke på hvad hun kan finde på i beruset tilstand.

Tror desværre at hun er en af dem der har fået lejligheden af kommunen og dem smider de ikke lige sådan ud, vel? 

Hvis hun er blevet bosat af kommunen, så flytter hun ikke nej Hende jeg har meldt, er blevet plantet her, og der er blevet lavet underskrift klager på hende, men det har ikke hjulpet en skid

Hvad med at ringe til politiet?? De skal faktisk kører ud til jer, og bede hende om at skrue ned for musikken, og de fortæller selvfølgelig ikke hvem klagen kommer fra!

Altså her er ikke noget som jeg ville frygte, kunne stikke mig en på hovedet, men nogle gange når jeg er i bad, så bliver vandet enten sygt varmt eller mega koldt, og så ved jeg godt at det er min overbo, og er ikke bleg for at råbe - lu*er - op til hende Er begyndt at sparke på væggen, orker ikke at slå længere Men jeg kører den også helt ud herhjemme

Anmeld

16. april 2011

Anonym trådstarter

Preghiera skriver:

Det lyder helt fint med det brev... Jeg synes bare du skal huske at nævne at du HAR klaget, men hun har ignoreret (ellers kan boligselskabet lægge den over på dig igen) OG hvis du evt kan få et par naboer til at skrive under sammen med dig. Så er man (næsten) sikker på at der bliver gjort noget!

Hmm, jeg har sendt den på mail, fik at vide at jeg skulle rette henvendelse på mail hvis der opstod problemer 

Nå, jeg må vente at se hvad de svarer.

Der blev stille nu, håber det forbliver sådan  Det stoppede ret bradt så mon ikke der er andre der er gået derind og bedt hende om at skrue ned!

Nu vil jeg kravle i seng og håbe på uforstyrret nattesøvn 

Anmeld

16. april 2011

Anonym trådstarter

Honnie's Wife:) skriver:

Hvis hun er blevet bosat af kommunen, så flytter hun ikke nej Hende jeg har meldt, er blevet plantet her, og der er blevet lavet underskrift klager på hende, men det har ikke hjulpet en skid

Hvad med at ringe til politiet?? De skal faktisk kører ud til jer, og bede hende om at skrue ned for musikken, og de fortæller selvfølgelig ikke hvem klagen kommer fra!

Altså her er ikke noget som jeg ville frygte, kunne stikke mig en på hovedet, men nogle gange når jeg er i bad, så bliver vandet enten sygt varmt eller mega koldt, og så ved jeg godt at det er min overbo, og er ikke bleg for at råbe - lu*er - op til hende Er begyndt at sparke på væggen, orker ikke at slå længere Men jeg kører den også helt ud herhjemme

Der blev ro nu, så kryds fingre for at de er smuttet i byen 

Kan man  godt "bare sådan lige" ringe til politiet?  

Jeg gider ikke nabostrid og hilser også pænt på hende i opgangen men jeg synes bare hun er så respektløs 

Anmeld

16. april 2011

skønneunger

Anonym skriver:

Måske har jeg læst forkert, men jeg mener det hedder klokken 19 her 

Jeg er alene med mine to små børn, så jeg tør ikke gå derind. Hun har allerede udvist "agressiv" adfærd overfor mig én gang ved at overfuse mig fordi jeg bankede i væggen (ok, der burde jeg nok også være gået derind i stedet for ) så jeg tør slet ikke tænke på hvad hun kan finde på i beruset tilstand.

Tror desværre at hun er en af dem der har fået lejligheden af kommunen og dem smider de ikke lige sådan ud, vel? 

det lige meget hvem der har givet hende lejligheden, hun skal stadig følge reglerne og kan sagtens blive smidt ud hvis boligselskabet syntes det er nok.

Anmeld

16. april 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Der blev ro nu, så kryds fingre for at de er smuttet i byen 

Kan man  godt "bare sådan lige" ringe til politiet?  

Jeg gider ikke nabostrid og hilser også pænt på hende i opgangen men jeg synes bare hun er så respektløs 

Det var da dejligt at der blev ro Håber at det forsætter sådan

Ja, du kan sagtens "bare" ringe til politiet, det har jeg gjort flere gange, og de er altid kommet ud til mig

Engang var det så slemt med hende, at jeg sagde til betjenten, at var de her ikke inden for 10 minutter, så ville jeg gå ind og smadrede hendes hjem, de stod her efter 4 minutter Hehe..

Anmeld

16. april 2011

Anonym trådstarter

Nu har hun til gengæld skruet HELT op for sit fjernsyn og sidder og ser en eller anden krigsfilm!! 

Kvinden er jo tydeligvis dybt dybt forstyrret i hovedet!

Seriøst, kan man virkelig ringe til politiet? Det her grænser sig til ren og skær chikane!!!

Anmeld

16. april 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Nu har hun til gengæld skruet HELT op for sit fjernsyn og sidder og ser en eller anden krigsfilm!! 

Seriøst, kan man virkelig ringe til politiet? Det her grænser sig til ren og skær chikane!!!

Man skulle næsten tro hun fuldte med herinde hehe

Ej det er vildt belastende med sådan en nabo, har selv haft flere af slagsen. Heldigvis er de ikke så slemme dem jeg har nu. de 2 der bor for oven hører man næsten intet til, og min nabo er kun engang imellem....måske engang hver anden måned, hvilket er acceptabelt i mine øjne. Bliver dog nødt til at låse min dør om aftenen, fordi hans kammerater åbenbart endnu ikke har fået styr på, at han altså bor til den anden side

Men havde en overbo engang, der larmede helt vildt. Midt om natten blev der flyttet rundt på møbler....sådan lød det i hvert fald, og det var næsten hver aften/nat. Det var så slemt, at min søn havde svært ved at sove for dem. De er heldigvis flyttet nu

Har også været en af de "heldige" med en nabo, der dyrkede meget højlydt sex. På daværende tidspunkt havde jeg en kæreste, og vi havde praktisk talt ikke noget sexliv, for jeg kom altid til at grine midt i det hele, når de var igang. De var som kaniner....der var virkelig gang i den haha  dem har jeg så heller ikke som naboer længere.

Mit eneste problem nu, er at min anden nabo, har soveværelse ind til mit. Hun døjer med rygerlunger og hoster helt vildt hver nat. Jeg vågner hele tiden af det....der er meget lydt her. Kan ikke blive irritret over det...hun kan jo ikke gøre for det. Ville nogen gange ønske at jeg sov tungt, men sådan er det når man har fået børn, så vågner man ved det mindste

Håber du får sovet i nat, og håber din klage hjælper

Anmeld

16. april 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Kan du ikke prøve at sætte munden helt hen til væggen, og råbe at hun skal skrue ned??

Anmeld

16. april 2011

tinasmor

Vi havde også sådan en nabo. Jeg blev vildt barnlig og "gav igen". Dvs når hun havde en af sine nattelige fester hvor folk kunne høre det helt tydeligt i deres senge 4 opgange væk, og jeg måske kun fik 2-3 timers søvn. Når den lille så vågnede kl lidt over 5 ja så fik hun da lov til at lege direkte ovenover kvindens soveværelse. det kunne være med de der hammerting hvor man slår pinde ned, eller klodser som væltede hele tiden osv. Der sad hun så et par timer, og jeg håbede så at underboen så fik SIT søvn forstyret (da det jo var lige på det tidspunkt hun så næsten var gået i seng. Men tror ikke det gjorde en forskel. De få weekender hvor hun ikke havde fest, sørgede vi så selvfølgelig for at datteren kun var i vores soveværelse, for ligesom at vise at det altså kun var "noget for noget". Men igen tror ikke det havde den samme effekt. For min kæreste kunne snildt sove igennem det, og han lå jo lige ved siden af i soveværelset. hihi.

Jeg har forøvrigt også en dag prøvet at ringe til politiet hvor jeg var helt desperat, men de sagde, at de ikke havde tid til at komme ud til sådanne ting og jeg skulle kontakte boligselskabet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.