Anonym skriver:
Nu har hun til gengæld skruet HELT op for sit fjernsyn og sidder og ser en eller anden krigsfilm!! 
Kvinden er jo tydeligvis dybt dybt forstyrret i hovedet!
Seriøst, kan man virkelig ringe til politiet? Det her grænser sig til ren og skær chikane!!!
Man skulle næsten tro hun fuldte med herinde hehe 
Ej det er vildt belastende med sådan en nabo, har selv haft flere af slagsen. Heldigvis er de ikke så slemme dem jeg har nu. de 2 der bor for oven hører man næsten intet til, og min nabo er kun engang imellem....måske engang hver anden måned, hvilket er acceptabelt i mine øjne. Bliver dog nødt til at låse min dør om aftenen, fordi hans kammerater åbenbart endnu ikke har fået styr på, at han altså bor til den anden side 
Men havde en overbo engang, der larmede helt vildt. Midt om natten blev der flyttet rundt på møbler....sådan lød det i hvert fald, og det var næsten hver aften/nat. Det var så slemt, at min søn havde svært ved at sove for dem. De er heldigvis flyttet nu 
Har også været en af de "heldige" med en nabo, der dyrkede meget højlydt sex. På daværende tidspunkt havde jeg en kæreste, og vi havde praktisk talt ikke noget sexliv, for jeg kom altid til at grine midt i det hele, når de var igang. De var som kaniner....der var virkelig gang i den haha
dem har jeg så heller ikke som naboer længere.
Mit eneste problem nu, er at min anden nabo, har soveværelse ind til mit. Hun døjer med rygerlunger og hoster helt vildt hver nat. Jeg vågner hele tiden af det....der er meget lydt her. Kan ikke blive irritret over det...hun kan jo ikke gøre for det. Ville nogen gange ønske at jeg sov tungt, men sådan er det når man har fået børn, så vågner man ved det mindste 
Håber du får sovet i nat, og håber din klage hjælper