Hvornår er nok, nok? (Nabo og fester?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.221 visninger
45 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Anonym trådstarter

ARGH, nu sidder jeg igen her klokken 22.40 og kan synge med på min nabos sange!!

Hun er alenemor til to og HVER ANDEN weekend holder hun fest BÅDE fredag og lørdag, med høj musik og skrig og skrål til langt ud på natten!!

Er jeg en super sippet nabo, eller er det ikke bare lige en tand for meget? 

Jeg har ikke boet her så længe og vi har allerede "stødt hovederne sammen" en enkelt gang, hvor hun spillede hjernedødt højt musik på en hverdag og jeg bankede i væggen. Hun kom nærmest flyvende herinde og sagde at det i hvert fald ikke var hende, men hendes overbo -Det var det ikke.

Jeg er stensikker på at hvis jeg klager, ved hun at det kommer fra mig.

Jeg har intet imod at folk holder fest engang i mellem men hver anden weekend, høj musik og snak for fuld hammer -Er det ikke for meget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

skønneunger

jo det er for meget! klag og skid da hul i hvad hun syntes om det.

Anmeld

15. april 2011

klmf

Jeg ville synes det er for meget... Og ville nok også klage skriftligt til udlejer, selvom det måske er ubehageligt... Gør det noget hvis hun ved det er dig?

Anmeld

15. april 2011

twinny

skønneunger skriver:

jo det er for meget! klag og skid da hul i hvad hun syntes om det.

enig...  Havde skrevet både en skriftlig klage til hende og bestyrelsen.... 

Anmeld

15. april 2011

Vingummien

Prøv at tage en snak med hend eom det en dag ude i opgangen. At det er meget lydt inde ved dig, når hun spiller højt musik.

Og hjælper det ik, så klag til udlejeren.

Anmeld

15. april 2011

B&J

Jeg ville ringe til ejeren på mandag og spørge hvornår musikken skal skruges ned i weekenden og om han ikke lige vil snakke med din nabo

Anmeld

15. april 2011

Muffinmus

Og DERFOR bor jeg ikke i lejlighed...kors mand, HADER den slags partyaber der ikke kan se  længere end deres egen næse og dem er der  dælme mange af. Samtlige af dem jeg kender i lejlighed har haft bøvl med meget støjende naboer.

Sur røv at være upopulær, men jeg var blevet skide sur. For mig som or er søvnen noget af det vigtigste og kan jeg ikke hænge sammen er jeg en skod mor med kort lunte.

Så jeg havde klaget til hende endnu en gang personligt, sagte at hvis ikke de blev skruet ned for larmen, ville klagen gå videre til udlejeren næste gang.

Og at kl 2 er der bare RO; er festen længere end det, skal musikken ned på minimum og så går der ikke længe før festen går kold.

Er der noget særligt der skal fejres, så hænger man lige en seddel op så naboer er klar over det og så er det IKKE hver weekend.

Anmeld

15. april 2011

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Jeg ville synes det er for meget... Og ville nok også klage skriftligt til udlejer, selvom det måske er ubehageligt... Gør det noget hvis hun ved det er dig?

Narj, eller jo... Hun er sgu lidt af en madamme tror jeg og det ville nok ikke blive ret behageligt at være hendes nabo hvis jeg klagede 

Mine børn vågner heldigvis ikke af det, men jeg har svært ved at falde i søvn hvis der ikke er ro og en bas der hamrer der ud af, gør det nærmest umuligt 

Anmeld

15. april 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jeg ville ringe til ejeren på mandag og spørge hvornår musikken skal skruges ned i weekenden og om han ikke lige vil snakke med din nabo

Vi bor i et boligselskab og der må ikke være støjende adfærd efter klokken 19 i weekenderne.

Som sagt kan jeg sagtens acceptere en fest i ny og næ, men ikke hver anden weekend 

Anmeld

15. april 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Og DERFOR bor jeg ikke i lejlighed...kors mand, HADER den slags partyaber der ikke kan se  længere end deres egen næse og dem er der  dælme mange af. Samtlige af dem jeg kender i lejlighed har haft bøvl med meget støjende naboer.

Sur røv at være upopulær, men jeg var blevet skide sur. For mig som or er søvnen noget af det vigtigste og kan jeg ikke hænge sammen er jeg en skod mor med kort lunte.

Så jeg havde klaget til hende endnu en gang personligt, sagte at hvis ikke de blev skruet ned for larmen, ville klagen gå videre til udlejeren næste gang.

Og at kl 2 er der bare RO; er festen længere end det, skal musikken ned på minimum og så går der ikke længe før festen går kold.

Er der noget særligt der skal fejres, så hænger man lige en seddel op så naboer er klar over det og så er det IKKE hver weekend.

Vi kan jo ikke alle være så priviligerede at kunne bo i hus 

Jeg synes også at en seddel i opgangen ville være på sin plads, men det er stadig ikke ok hver anden weekend. Det værste er jo at hun for søren selv har børn og burde vide hvordan det er!

Jeg hænger heller ikke sammen hvis jeg ikke får min nattesøvn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.