Hvornår er nok, nok? (Nabo og fester?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

B&J

Anonym skriver:

Vi bor i et boligselskab og der må ikke være støjende adfærd efter klokken 19 i weekenderne.

Som sagt kan jeg sagtens acceptere en fest i ny og næ, men ikke hver anden weekend 

Kan jeg godt forstå det må også være mega træls håber virkelig du finder ud af noget så det ikke sker så tit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

tinasmor

EJ det er bare SÅ egoistisk. Og når hun så endda selv har børn så skulle man da også tro hun havde lidt mere sympati for andre mennesker end at holde fest sådan hver anden weekend. At folk holder fest i ny og næ, ja det skal de da have lov til men hver anden weekend det er bare ikke i orden synes jeg.

Anmeld

15. april 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

ARGH, nu sidder jeg igen her klokken 22.40 og kan synge med på min nabos sange!!

Hun er alenemor til to og HVER ANDEN weekend holder hun fest BÅDE fredag og lørdag, med høj musik og skrig og skrål til langt ud på natten!!

Er jeg en super sippet nabo, eller er det ikke bare lige en tand for meget? 

Jeg har ikke boet her så længe og vi har allerede "stødt hovederne sammen" en enkelt gang, hvor hun spillede hjernedødt højt musik på en hverdag og jeg bankede i væggen. Hun kom nærmest flyvende herinde og sagde at det i hvert fald ikke var hende, men hendes overbo -Det var det ikke.

Jeg er stensikker på at hvis jeg klager, ved hun at det kommer fra mig.

Jeg har intet imod at folk holder fest engang i mellem men hver anden weekend, høj musik og snak for fuld hammer -Er det ikke for meget?

Hvis det er hver anden WEEKEND, så skal hun da have lov til det. Så længe det ikke er i hverdagene. Det er 2 dage hver 14 dag, kan du ikke godt holde det ud? seriøst, jeg synes det er en dum ting at blive sur over. Der er MANGE der holder kæmpe fest hver weekend + hverdagene hvor de spiller højt musik til langt ud på natten, men når det kun er hver anden weekend, de to dage, synes jeg hun skal have lov til det!!

Anmeld

15. april 2011

Anonym trådstarter

Misselbek skriver:

Hvis det er hver anden WEEKEND, så skal hun da have lov til det. Så længe det ikke er i hverdagene. Det er 2 dage hver 14 dag, kan du ikke godt holde det ud? seriøst, jeg synes det er en dum ting at blive sur over. Der er MANGE der holder kæmpe fest hver weekend + hverdagene hvor de spiller højt musik til langt ud på natten, men når det kun er hver anden weekend, de to dage, synes jeg hun skal have lov til det!!

NEJ, det kan jeg ikke holde ud!

Det er hver anden weekend at min søvn er fuldstændig smadret, det er på ingen måde acceptabelt.

Jeg kan ikke sove når der er en bas der hamrer hele tiden!!

Så nej, det skal hun ikke have lov til! En fest i ny og næ, er ok men det kan ikke være rigtigt at hun skal forstyrre andre mennesker på den måde SÅ ofte!

Det er ikke et kollegie jeg bor på!

Anmeld

15. april 2011

skønneunger

Misselbek skriver:

ahhhh hun skal da ikke have lov at ødelægge andres weekend bare fordi hun vil drikke sig belastende

ja hun kan holde fest men skal da skrue ned så andre også kan holde det ud.

Anmeld

15. april 2011

Mor til Mike

skønneunger skriver:

ahhhh hun skal da ikke have lov at ødelægge andres weekend bare fordi hun vil drikke sig belastende

ja hun kan holde fest men skal da skrue ned så andre også kan holde det ud.

Ja, så kan hun skrue ned efter klokken tolv, men synes fandeme hun har ret til at hygge sig hver 14 dag. 

Anmeld

15. april 2011

Anonym trådstarter

Misselbek skriver:

Ja, så kan hun skrue ned efter klokken tolv, men synes fandeme hun har ret til at hygge sig hver 14 dag. 

Man kan nu sagtens hygge sig uden at skulle belaste en hel opgang med høj musik!

Jeg har besluttet mig for at gå derind hvis hun ikke skruer ned, senest klokken 24!

Anmeld

15. april 2011

DLM

skønneunger skriver:

jo det er for meget! klag og skid da hul i hvad hun syntes om det.

Anmeld

15. april 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Man kan nu sagtens hygge sig uden at skulle belaste en hel opgang med høj musik!

Jeg har besluttet mig for at gå derind hvis hun ikke skruer ned, senest klokken 24!

Nej, det er rigtigt. Men så længe hun høre højt musik til klokken tolv - og derefter skruer ned i weekenderne, har du intet at klage over, det fuldkommen tilladt. 

Anmeld

15. april 2011

Turtles

Er der ingen ordensregler/bolig regler der hvor du bor??
For så har du da dem og henvise til hvis hun bryder dem?

Håber i finder en løsning på det så i begge kan "være" der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.