Min scanningslæge målte forkert...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

CamillaValby skriver:

Er du helt sikker på at han gjorde det skat? For tror slet ikke at man kan måle mavebredden så tidligt, det har man i hvertfald ikke kunne på mine scanninger.

Men som de kloge hoveder også siger så vokser den lille ikke altid lige hurtigt, jeg har fået 5 forskellge dage pga alle de scanninger. Men SKAL forholde mig til den fra nf.

Jeg havde nu heller ikke regnet med at få en præcis dato før længere henne, og alle skal vist tage udgangspunkt i scanningen fra NF, men det irriterer mig at han har målt så forkert, så jeg SLET ikke kan regne med noget som helst. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

CamillaValby skriver:

Er du helt sikker på at han gjorde det skat? For tror slet ikke at man kan måle mavebredden så tidligt, det har man i hvertfald ikke kunne på mine scanninger.

Men som de kloge hoveder også siger så vokser den lille ikke altid lige hurtigt, jeg har fået 5 forskellge dage pga alle de scanninger. Men SKAL forholde mig til den fra nf.

Jeg havde nu heller ikke regnet med at få en præcis dato før længere henne, og alle skal vist tage udgangspunkt i scanningen fra NF, men det irriterer mig at han har målt så forkert, så jeg SLET ikke kan regne med noget som helst. 

Anmeld

15. april 2011

twiggi

kan godt huske da jeg var til første scanning, skulle eftersigende fra lægen være 9+0, men til scanningen var jeg så 7+0, men det vigtigste var at der var liv.

Anmeld

15. april 2011

CamillaValby skriver:

Det lyder meget mystisk

Hvor blev du scannet henne?

På den klinik hvor jeg har gået. Normalt plejer de ikke at gøre ting forkert. Han havde en anden læge med inde som skulle vises nogle ting. Måske der den gik galt.... Bare drøn ærgerligt...

Anmeld

15. april 2011

Koen.

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja, jeg tror han har sovet i timen. Han havde en med inde som han skulle forklare nogle ting. Måske det distraherede ham? 

ja det kan det da godt have gjordt, meeen det må da ikke ske øv en skannings læge! Men godt der var liv og var det ikke bare fantastisk at se

Anmeld

15. april 2011

NinaSophia skriver:

kan godt huske da jeg var til første scanning, skulle eftersigende fra lægen være 9+0, men til scanningen var jeg så 7+0, men det vigtigste var at der var liv.

Ja sådan har jeg det også. Og det var også det eneste jeg fokuserede på. Men har fundet ud af at han simpelthen har målt på den gale led. Og det er jo bare drøn ærgerligt. 

Men ja, det vigtigste er helt bestemt at der er liv derinde. 

Anmeld

15. april 2011

CamillaValby

Det forstår jeg godt Det er skide frusterende.

Man vil jo gerne have en cirka dato at gå ud fra

Anmeld

15. april 2011

lillespurv20 skriver:

ja det kan det da godt have gjordt, meeen det må da ikke ske øv en skannings læge! Men godt der var liv og var det ikke bare fantastisk at se

Jo det var helt fantastisk 

Anmeld

15. april 2011

CamillaValby skriver:

Det forstår jeg godt Det er skide frusterende.

Man vil jo gerne have en cirka dato at gå ud fra

Ja... jeg må vente. Heldigvis hiver de mig ind igen om et par uger. Men tror ikke jeg kan vente så længe 

Anmeld

15. april 2011

CamillaValby

På den klinik hvor jeg har gået. Normalt plejer de ikke at gøre ting forkert. Han havde en anden læge med inde som skulle vises nogle ting. Måske der den gik galt.... Bare drøn ærgerligt...

Ejjj øv altså

Jeg har betalt for nogle scanninger selv fordi jeg vil være sikker på at alt er ok. Jeg kan klart anbefale lille københavner de tager kun 200,- for en tryghedsscanning. Også ligger det tæt på hovedbanegården.

Og han er såååååå sød og hammer dygtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.