Min scanningslæge målte forkert...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.383 visninger
34 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Og derfor blev jeg skønnet til at være en hel del kortere henne end jeg selv tror jeg er.  Lægen målte simpelthen på den gale led . Hvordan det kan ske aner jeg ikke, for han kunne se hvor hjertet slog, og hvor blommesækken var...

Er der andre der har prøvet det??  Synes det er rigtig træls, da jeg i forvejen ikke har kunne være 100% sikker på hvor langt jeg var henne. Men nu er der da hel forvirring.....

Kunne være rart at vide om andre har oplevet at de målte forkert? Og om i så blev rykket igen? 

Jeg skal heldigvis scannes igen d. 26, men tror ikke jeg kan vente så længe .

Knus fra Alexis, som ifølge terminsberegner skulle være 7+5/6 i dag, men ifølge scanningen kun er 6+3/4...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

CamillaValby

De satte faktisk mig en helt uge tilbage og vidste at det var helt forkert. På scanningen efter blev jeg så rykket en uge frem igen.

Anmeld

15. april 2011

Koen.

Har ikke prøvet det, men ville bare sige at jo længere henne jo bedre ikke Men kan godt se det er træls ikke at vide PRÆCIS hvor langt!

kæmpe

Anmeld

15. april 2011

lillespurv20 skriver:

Har ikke prøvet det, men ville bare sige at jo længere henne jo bedre ikke Men kan godt se det er træls ikke at vide PRÆCIS hvor langt!

kæmpe

Jo jo, men det vigtigste var at se liv  Og det så jeg jo. Var bare virkelig skuffet da jeg fandt ud af at han decideret havde sat målstregerne på den forkerte led!!! Synes det så underligt ud og fik en anden som er ferm til den slags til at tjekke billedet, og det er målt helt forkert. Altså mavens bredder i stedet for længde... 

Anmeld

15. april 2011

CamillaValby skriver:

De satte faktisk mig en helt uge tilbage og vidste at det var helt forkert. På scanningen efter blev jeg så rykket en uge frem igen.

Hvis det så bare var det. Lægen målte på den forkerte led. Selvf. er jeg glad for bare at se liv. Det var jo helt klart den største lykke at se 

Men blev bare skuffet da jeg fandt ud af, at lægen havde målt heeeelt forkert. Han havde simpelthen målt mavebredden og ikke længen af bebs...

Anmeld

15. april 2011

Koen.

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jo jo, men det vigtigste var at se liv  Og det så jeg jo. Var bare virkelig skuffet da jeg fandt ud af at han decideret havde sat målstregerne på den forkerte led!!! Synes det så underligt ud og fik en anden som er ferm til den slags til at tjekke billedet, og det er målt helt forkert. Altså mavens bredder i stedet for længde... 

ja, det må have været fantastisk for dig/jer at se liv i mavsen
Men virker godt nok utroligt at han direkte kan måle det forkerte sted, måske han skulle overlade en anden at skanne

Anmeld

15. april 2011

CamillaValby

Hvis det så bare var det. Lægen målte på den forkerte led. Selvf. er jeg glad for bare at se liv. Det var jo helt klart den største lykke at se 

Men blev bare skuffet da jeg fandt ud af, at lægen havde målt heeeelt forkert. Han havde simpelthen målt mavebredden og ikke længen af bebs...

Er du helt sikker på at han gjorde det skat? For tror slet ikke at man kan måle mavebredden så tidligt, det har man i hvertfald ikke kunne på mine scanninger.

Men som de kloge hoveder også siger så vokser den lille ikke altid lige hurtigt, jeg har fået 5 forskellge dage pga alle de scanninger. Men SKAL forholde mig til den fra nf.

Anmeld

15. april 2011

CamillaValby skriver:

Er du helt sikker på at han gjorde det skat? For tror slet ikke at man kan måle mavebredden så tidligt, det har man i hvertfald ikke kunne på mine scanninger.

Men som de kloge hoveder også siger så vokser den lille ikke altid lige hurtigt, jeg har fået 5 forskellge dage pga alle de scanninger. Men SKAL forholde mig til den fra nf.

Ja det er jeg helt sikker på! Min venindes mor som selv scanner gravide har set billedet og siger det er helt forkert. Og det passer heller ikke i forhold til, hvor blommesækken og hjertet er.  Så underligt altså.

Anmeld

15. april 2011

lillespurv20 skriver:

ja, det må have været fantastisk for dig/jer at se liv i mavsen
Men virker godt nok utroligt at han direkte kan måle det forkerte sted, måske han skulle overlade en anden at skanne

Ja, jeg tror han har sovet i timen. Han havde en med inde som han skulle forklare nogle ting. Måske det distraherede ham? 

Anmeld

15. april 2011

CamillaValby

Ja det er jeg helt sikker på! Min venindes mor som selv scanner gravide har set billedet og siger det er helt forkert. Og det passer heller ikke i forhold til, hvor blommesækken og hjertet er.  Så underligt altså.

Det lyder meget mystisk

Hvor blev du scannet henne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.