Vincent og Josephine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

Tullemor82

KaLee skriver:

en gang imellem? 

Ja 2 gange er det blevet til nu måske også en overdrivelse at kalde det en gang i mellem men det bliver vel forhåbentlig til flere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Dinna88

Jeg synes begge navne er kedelige. Intet specielt over dem, hørt mange gange før  Men jeg er nu også bragende ligeglad. Det er deres børn.

Anmeld

14. april 2011

eElak

Dinna88 skriver:

Jeg synes begge navne er kedelige. Intet specielt over dem, hørt mange gange før  Men jeg er nu også bragende ligeglad. Det er deres børn.

*LOL*

Sjovt nok går kritikken på (af Vincent) div. steder at navnet er for sjældent og derfor "kan en prins da ikke hedde det"... 

Anmeld

14. april 2011

Pigent

Englebassen82 skriver:

Det er da skønne navne.. og hvor er de bare skønne alle sammen...

Havde gættede på en prinsses Josefine/Josephine(: Vincent havde jeg ikke regnet med, men det passer godt til den lille prins(: 

Anmeld

14. april 2011

Dinna88

*LOL*

Sjovt nok går kritikken på (af Vincent) div. steder at navnet er for sjældent og derfor "kan en prins da ikke hedde det"... 

Jeg kender fire personer der hedder  Og så har jeg nok mødt en 7 stykker i alt. I min folkeskole var der to i en klasse der hed det. Og så kender jeg til to par der har fået drengebørn i år, hvor de har fået det navn.

Anmeld

14. april 2011

twinboys

Synes navnene er søde og passer fint men de klinger ikke sammen ...

Majbritt

Anmeld

14. april 2011

eElak

Dinna88 skriver:

Jeg kender fire personer der hedder  Og så har jeg nok mødt en 7 stykker i alt. I min folkeskole var der to i en klasse der hed det. Og så kender jeg til to par der har fået drengebørn i år, hvor de har fået det navn.

Du har faktisk mødt ca 1,7 % af alle de hankøn i Danmark som hedder Vincent.... 

Det er da alligevel ret godt gået...

Anmeld

14. april 2011

Dinna88

KaLee skriver:

Du har faktisk mødt ca 1,7 % af alle de hankøn i Danmark som hedder Vincent.... 

Det er da alligevel ret godt gået...

Jeg ved at i hvert fald to af dem hed Vincent-noget. Så det var ikke KUN Vincent, men de gik under Vincent. Den ene hedder Vincent-Emil.  De to fra min folkeskole kender jeg udelukkende til fordi de stod på listen over eleverne - andet kender jeg ikke til dem, så kan intet sige om hvorvidt de hedder andet. 

Anmeld

14. april 2011

chael

Lotus86 skriver:

Jeg står altså også af ved Vincent... Prins Vincent... Ej, det klinger bare ikke Men Josefine er smadder sødt, og passer rigtig godt til Christian og Isabella.

Er bare helt enig.

Vincent fungere bare ikke og heller ikke med de andre navne. Og så er han sådan en køn knægt, nu med et knap så kønt navn, ærgeligt, men deres valg.

*Camilla 16+1

Anmeld

14. april 2011

twinny

Jeg kan bedre li vincent... mere specielt... Men synes det skulle have valg to specielle navne og ikk kun et...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.