Vincent og Josephine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

maria_wlt

kitty skriver:

Jeg synes Vincent er et skønt navn! Det har været på listen herhjemme

Josephine har jeg aldrig brudt mig om..

Enig.. Vincent er et fast navn... Josephine er for sødt til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

SiLiMiMa

jeg glemte at se det....nå pyt.

men navnene... jeg tænkte faktisk på navnet josephine imorges fordi det jo er internationalt, men det kan enhver jo komme og sige bagefter!! dejligt navn!

vincent! det havde jeg ikke lige set komme... bryder mig heller ikke om det navn... men det behøver jeg jo heller ikke

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

WEll, jeg er i chok

Anmeld

14. april 2011

slettet_7530

Det er da skønne navne.. og hvor er de bare skønne alle sammen...

Jeg er heller ikke vild med Vincent, Josephine har heller aldrig rigtigt klinget i mine øre, men jeg fik da ret med Mathilde

Anmeld

14. april 2011

k-girl

Christian
Isabella
VINCENT???????????????
Josephine

jo et sødt navn, men det passer jo SLET SLET ikke ind i forhold til de andre...

Anmeld

14. april 2011

DLM

Lotus86 skriver:

Jeg står altså også af ved Vincent... Prins Vincent... Ej, det klinger bare ikke Men Josefine er smadder sødt, og passer rigtig godt til Christian og Isabella.

Anmeld

14. april 2011

Steph_Laurits

Er ikke lige fan af det der Vincent! Ikke et navn jeg overhovedet bryder mig om, og så til en prins?

Josephine er meget almindeligt og passer fint til Christian og Isabella.

Anmeld

14. april 2011

Englebassen82

Hmm tror nu at vi hurtigt vender os til det... Da Felix blev døbt, mente mange jo heller ikke at man kunne kalde en prins for Felix..

Jeg syntes det er dejligt at de vælger nogle navne som går lidt ved siden af den ellers sædvanlige Kvote i kongehuset.

Anmeld

14. april 2011

Alexander&Lærke

Ved ikke med Vincent, syntes de skulle have taget det Alexander som han kom til at hedde til sidst først

For det er da super flot til en prins, Josephine er skønt har faktisk tænkt på det selv til min kommende pige, dog har min veninde en pige som også hedde det men mon ikke hun bare bliver glad for hvis hun kommer til at hedde det også

Prins Vincent og Prinsesse Josephine

Anmeld

14. april 2011

DLM

Englebassen82 skriver:

Hmm tror nu at vi hurtigt vender os til det... Da Felix blev døbt, mente mange jo heller ikke at man kunne kalde en prins for Felix..

Jeg syntes det er dejligt at de vælger nogle navne som går lidt ved siden af den ellers sædvanlige Kvote i kongehuset.

synes jeg også stadig lyder som en kat hehe men ja rart at de vælger noget der ikke allerede er inde for kongehuset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.