Vincent og Josephine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

mulle7430

DLM skriver:

Vincent ej det kan de bare ikke mene, prins Vincent. Josefine er meget sødt

helt enig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

*A*

DLM skriver:

Vincent ej det kan de bare ikke mene, prins Vincent. Josefine er meget sødt

Enig

Anmeld

14. april 2011

eElak

Dinna88 skriver:

Det du skrev virkede, på mig, sådan lidt... "Det kan ikke passe, men det påstår hun, bemærkelsesværdigt nok." 

Jeg ved at den ene hedder Vincent-Emil.  Og så går de jo vel ikke ind under "Vincent".

Ikke sådan ment 

Blot at jeg synes det virkede utroligt at du var stødt ind i navnet SÅ mange gange...

og nej - bindestregen kommer ikke under en Vincent søgning... så det vidst nok en gang på en navneliste.. ;-) Vincent-Emil altså  

Anmeld

14. april 2011

eElak

Her er kronprinsens forklaring på navnevalget af Vincent:

Navnet Vincent er formentlig kommet lidt bag på en del danskere, men Kronprins Frederik forklarede til den ventende presse, hvorfor de netop havde valgt det navn.

- Vincent klinger godt, det er et stærkt navn og betydningen er god, sagde han med hen henvisning til, at Vincent fra latin betyder 'den sejrende'.

Jeg har fundet det her:  http://www.bt.dk/royale/kronprinsen-afsloerer-derfor-blev-det-vincent 

Anmeld

14. april 2011

*A*

KaLee skriver:

Her er kronprinsens forklaring på navnevalget af Vincent:

Navnet Vincent er formentlig kommet lidt bag på en del danskere, men Kronprins Frederik forklarede til den ventende presse, hvorfor de netop havde valgt det navn.

- Vincent klinger godt, det er et stærkt navn og betydningen er god, sagde han med hen henvisning til, at Vincent fra latin betyder 'den sejrende'.

Jeg har fundet det her:  http://www.bt.dk/royale/kronprinsen-afsloerer-derfor-blev-det-vincent 

Fint nok... Men jeg er stadig ikke ret vild med navnet

Anmeld

14. april 2011

LinLin

Jeg synes egentlig Vincent er et meget fedt navn - bare ikke lige med "prins" foran

Josephine er alt for sødt til min smag (men det er Isabella også )

Anmeld

14. april 2011

Muffinmus

hmm

Vincent er bare ikke et pænt navn til en prins. Generelt er jeg slet ikke vild med det navn.

Kan godt se betydningen er god, men derfor vælger man ikke et navn vel??

Nå, men Vincent kan jo ikke gøre for det:-)

Josephine?? tja, havde nok bare troet de ikke ville vælge et SÅ populært navn til den ene og så...øh, lidt nørdet navn til den anden.

Synes slet ikke det klinger som Frede siger, faktisk snubler man lidt i navnet.

Men fair nok, de elsker de navne så fred være med det vi ska jo ikke hedde det samme alle sammen:-)

Anmeld

14. april 2011

Vial

Jeg synes, at det er nogle rigtig fine navne. Fedt, at det igen blev en kæmpe overraskelse.

Jeg passede en gang en lille Vincent. For mig er det et helt normalt drengenavn. Prins Vincent synes jeg lyder rigtig fint.

Josephine er SÅ sødt og smukt. Desværre er jeg vokset op ved siden af et værtshus med det navn, så har aldrig kunne kalde min datter det. hehe.

Anmeld

14. april 2011

dorthemus

MariaE skriver:

hmm

Vincent er bare ikke et pænt navn til en prins. Generelt er jeg slet ikke vild med det navn.

Kan godt se betydningen er god, men derfor vælger man ikke et navn vel??

Nå, men Vincent kan jo ikke gøre for det:-)

Josephine?? tja, havde nok bare troet de ikke ville vælge et SÅ populært navn til den ene og så...øh, lidt nørdet navn til den anden.

Synes slet ikke det klinger som Frede siger, faktisk snubler man lidt i navnet.

Men fair nok, de elsker de navne så fred være med det vi ska jo ikke hedde det samme alle sammen:-)

Prøv at sige det på engelsk: prince Vincent  Nej det lyder bare ikke godt

Anmeld

14. april 2011

Maise

synes både vincent, josephine og isabella er tøsetuttenuttenavne og christian er bare kedeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.