Hvorfor !#%$@? skal det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

MaliksMor

Anneiris skriver:

Tak for alle svar, og hjælp

Håber snart i finder noget skat

forstår dig 100%

min veninde fik en lejlighed da hun sagde at hun ville begå selvmord(hun har ikke et barn) latterligt at man skal derud før de gider at hjælpe..

- ellers må dig og prinsessen komme hjem til os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

MaliksMor

ESV skriver:

Øhhh hvorfor er du sur på kommunen fordi DU ikke har noget sted at bo?

Det er vel i virkeligheden dit problem og ikke alle andres...

normalt kan de jo godt hjæle når man pludselig står som enlig forsøger..

Anmeld

14. april 2011

ønskebørn74

Anneiris skriver:

Så lad mig vende spørgsmålet..
Hvorfor skulle de ikke?
- Jeg mener.. Jeg går op og fortæller dem min situation, og de siger blankt nej?! Det fatter jeg ikke.. Kommunen er jo også til for at hjælpe! Især når en mor står alene med et barn uden bolig!

Kender mange alene mødre og ingen af dem regner med at de kan rende på komunen og få penge til en lejlighed... Ned i banken og evt. få dine forældre til at kautionere for dig... Hvílken by bor du i?? Måske jeg kan hjælpe, har en del kontakter...

Anmeld

14. april 2011

Anonym

vil lige sige at hvor længe man er om at få en lejlighed afhænger også utrolig meget af hvad krav man stiller til område og størrelse...

vi startede med kun at ville have rækkehus da vi begge ikke er så sociale og var nervøse for at bo med mennesker over og under os.. men da vi pludselig stod og jeg var gravid satte vi det til at være også lejligheder..

i løbet af 2 uger fik vi 5 tilbud på lejligheder i både 2 og 3 værelses... den ene 2værelses er den vi bor i nu...

så hvilket område søger du i og hvor høj er max husleje? og hvor kræsen er du med området? når barnet ikke er begyndt med skole eller insistution synes jeg godt man kan flytte til et andet område hvor det er billigt at bo osv...

bor selv i Roskilde...

Anmeld

14. april 2011

Cris

Tja, jeg voksede op i et land, hvor "Far-kommunen" ikke findes. Vi kan ikke komme der og sige: hej, far (kommunen) ville du ikke finde en lejlighed for mig?

Når man er ung og rask så skal man tage kampen om at gå videre med sit liv. Du er ikke skyldig i det, det er bare en generation af børn som vi har skabt, som alt skal være så nemt som muligt i deres liv og så kommer der sådan nogle situationer.

Nu er du priviligeret, at du bor sammen med din mor (og det er også fantastisk til dit barn, at have sådan en hver dags kontakt med en mormor) og det ville give dig mulighed, for at søge uden alt for meget stress. Jeg krydser fingre, for at I finder et sted, som I kan blive glad for!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.