132319 skriver:
Det skal de også men hvis der ikke er nogle ledige boliger, kan de jo ikke bare sådan lige hjælpe 
Her i kommunen, kan man som enlig få en 2 værelses lejlighed, hvis man er heldig.
Jeg boede i en studiebolig på 2 værelser og da jeg blev færdiguddannet kunne de kun tilbyde mig en anden 2 værelses, et andet sted i kommunen. Jeg valgte i stedet for at få forlænget min kontrakt det andet sted for jeg havde ikke lyst til at flytte fra en 2 værelses til en 2 værelses for så at skulle flytte igen når jeg fik bolig igennem et selskab.
Den bolig jeg nu bor i med mine to børn (en 3 værelses) har jeg selv fået igennem et boligselskab hvor jeg var skrevet op i 1½ år. Jeg er dødtræt af at folk tager det for givet at jeg har fået den af kommunen bare fordi jeg er enlig mor! NEJ, det har jeg ikke, jeg har SELV betalt til et boligselskab og ventet tålmodigt 
Det var også det jeg mente 
Altså, selvfølgelig kan de ikke bare smide en ud, for at en ny kan flytte ind, men jeg ved f.eks. i min kommune, har kommunen førsteprioritet på nogle lejligheder, i f.eks. tilfælde af, at nogle står uden bolig. Men så er man "tvunget" til at sige ja til hvad der er.
De sørger selvfølgelig for, at har man 3 børn, bliver du ikke tilbudt en 1-værelses lejlighed, men jeg ved at de har "pligt" til at hjælpe heroppe 
Men nej, kan da godt forstå du ikke ville flytte der, men super at du selv har fundet en 
Anmeld