132319 skriver:
Nu kommenterer jeg lige igen, hihi 
Her i kommunen får du IKKE under nogen omstændigheder lov til at låne indskud. Heller ikke selv om banken afslår.
Jeg hader at være afhængig af min far i en alder af 27 år men han måtte sælge nogle af sine aktier for at jeg kunne låne 25.000 til et indskud. Jeg betaler dem tilbage på under 1 år, så der er ingen ko på isen men jeg ved ikke hvad søren jeg havde gjort uden ham 
Fik jeg sagt at jeg bor i en af Danmarks rigeste kommuner, bemærkelsesværdigt, ikk? 
Du kommenterer bare alt du vil - jeg kan kun blive klogere 
Altså, jeg bor i Hjørring kommune, i Nordjylland, og heroppe kan man sagtens få kommunegaranteret indskudslån HVIS ens indkomst ikke er for høj. Min kæreste og jeg skulle bruge 9000 i indskud, men tjente 100kr for meget om måneden, til at kunne få det! Så kommunen ville så stille som kautionister istedet, efter jeg rykkede for det i 4 dage i træk.
Så det er selvfølgelig ikke en selvfølge, der er mega mange regler med, at du f.eks. ikke må sige ja til lejligheden, før de har godkendt lånet, men det er lidt svært at vente med, når deres behandlingstid på sagen kan tage op til 3 uger, og en boligforening gerne skal have svar indenfor meget kort tid.
Men ja, jeg bryder mig bestemt heller ikke om låne penge af hverken familie eller venner. Men jo, det er tit de rigeste kommuner, der sidder hårdest på pengekassen 
Anmeld