Hvorfor !#%$@? skal det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.444 visninger
34 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. april 2011

Anneiris

!!!

- Ja, undskyld mig..
Men hvorfor i alverden skal det være så fucking svært at finde en lejlighed?! Og forhelvede.. Det kan skuda ikke være rigtigt at kommunen skal være sådan nogle nærrige, idioter! ''Du er jo ikke psykisk syg, så du er ikke i målgruppen for at kunne få hjælp til en lejlighed''
- NEJ!!!! Det er jeg ikke, men jeg har fandme et barn og vi har ikke noget sted at bo!! ( Jo, vi bor i øjeblikket hos min mor, men det ved det self ikke)

Sorry, er vred og ked af det! SKULLE ud med det..

Ha en dejlig dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

1977

Profilbillede for 1977

Jeg kan godt forstå du er frustreret - det ville jeg også være, hvis jeg var boligløs. Men jeg bliver nødt til at spørge (og det er ikke ment ondt, jeg er bare nysgerrig) men hvorfor skal kommunen hjælpe dig? Det kan teknisk set ikke være deres problem

Anmeld

14. april 2011

maryjane

Nej, du skal ikke regne med kommunens hjælp, medmindre du virkelig! er udsat.

Det handler bare om at komme i nogle boligforeninger. Held og lykke.

Anmeld

14. april 2011

Anneiris

Jeanne skriver:

Jeg kan godt forstå du er frustreret - det ville jeg også være, hvis jeg var boligløs. Men jeg bliver nødt til at spørge (og det er ikke ment ondt, jeg er bare nysgerrig) men hvorfor skal kommunen hjælpe dig? Det kan teknisk set ikke være deres problem

Så lad mig vende spørgsmålet..
Hvorfor skulle de ikke?
- Jeg mener.. Jeg går op og fortæller dem min situation, og de siger blankt nej?! Det fatter jeg ikke.. Kommunen er jo også til for at hjælpe! Især når en mor står alene med et barn uden bolig!

Anmeld

14. april 2011

Anneiris

maryjane skriver:

Nej, du skal ikke regne med kommunens hjælp, medmindre du virkelig! er udsat.

Det handler bare om at komme i nogle boligforeninger. Held og lykke.

Ja, jeg er inde i boligforeninger, men der er jo 1000 års ventetid!

- Tak

Anmeld

14. april 2011

Tulle28

Æhm, ærlig talt er det vel ikke kommunens problem...? Men jeg kan da selvfølgelig godt forstå det er frustrerende og ikke særlig fedt for dig ikke at have noget sted at bo. Hvor boede du før du fik dit barn?

Anmeld

14. april 2011

maryjane

Anneiris skriver:

Ja, jeg er inde i boligforeninger, men der er jo 1000 års ventetid!

- Tak

Det er sgu også træls , har nok bare været heldig kun at være i boligforening et par uger inden der kom gevinst. Man kan være heldig.

Anmeld

14. april 2011

Anneiris

Tulle28 skriver:

Æhm, ærlig talt er det vel ikke kommunens problem...? Men jeg kan da selvfølgelig godt forstå det er frustrerende og ikke særlig fedt for dig ikke at have noget sted at bo. Hvor boede du før du fik dit barn?

Nææ, gu det ej kommunens problem, men når man beder om hjælp?? :/
- Jeg boede sammen med min eks, (min datters far) men vi er desværre gået fra hinanden..

Anmeld

14. april 2011

1977

Profilbillede for 1977
Anneiris skriver:

Så lad mig vende spørgsmålet..
Hvorfor skulle de ikke?
- Jeg mener.. Jeg går op og fortæller dem min situation, og de siger blankt nej?! Det fatter jeg ikke.. Kommunen er jo også til for at hjælpe! Især når en mor står alene med et barn uden bolig!

Fordi det ikke er deres problem. Du står jo ikke på gaden, men bor hjemme ved din mor. Ja det er ikke en ønske situation, men hvis de skulle hjælpe alle enlige med børn at finde en lejelighed, kunne de jo ikke lave andet. Og du er jo ikke en udsat person. Du står bare i et uheldigt sted i dit liv. De bruger nok deres energi på at hjælpe dem der ikke selv kan klare sig. 

Og hvorfor skal de egentligt hjælpe dig. Du har vel selv et ansvar for dit liv. Og igen det er ikke ment som noget ondt, selvom det måske lyder sådan. Jeg undre mig bare over at du forventer de skal hjælpe dig.

Anmeld

14. april 2011

Anneiris

maryjane skriver:

Det er sgu også træls , har nok bare været heldig kun at være i boligforening et par uger inden der kom gevinst. Man kan være heldig.

Ja, der har du godt nok været heldig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.