Første scanning? hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

hvad jeg har forstået alt uger 12uger er så vidt mulig indvendig .. jeg var til tryghedsscanning i uge 7-8 stykker tror jeg det var, og jeg fik den indvendig, men det er slet ikk slemt .. tro mig

Er det ligesom når man skal tjekkes? for det gør bare ondt synes jeg, med den ting der bliver proppet ind i en.. s': 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Moar2011

Anonym skriver:

Er det ligesom når man skal tjekkes? for det gør bare ondt synes jeg, med den ting der bliver proppet ind i en.. s': 

nej nej slet ikke !! - det er ligesom en lille dildo med gummi på .. den kommer ikke særlig langt ind ..  bare rolig, du bliver overrasket , det gør på ingen måde ondt ..

Anmeld

13. april 2011

camillakrath

Anonym skriver:

Jeg er også en af dem der ikke bryder mig om de der underlivsundersøgelse. Sådan er en scanning indefra IKKE!

Scanneren er nok på tykkelse med en tampon (ca). Og når den først er oppe, så sker der ikke mere. Du kan tage den helt med ro.

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

nej nej slet ikke !! - det er ligesom en lille dildo med gummi på .. den kommer ikke særlig langt ind ..  bare rolig, du bliver overrasket , det gør på ingen måde ondt ..

Puhaa, tak! virkelig tak! har gået og været så nervøs ..

Anmeld

13. april 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Jeg svare lige ud af posen. Den er MEGET tyndere end en tissemand, så man mærker den ikke rigtig, dog er den kold, men det gør ikke ondt. Det kan godt være ubehageligt når de leder og scanner, men du kigger på skræmmen og ligger ikke rigtig mærke til det.

Hvis det hjælper, så har jeg kun oplevet, at det er kvinder der scanner.

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

camillakrath skriver:

Jeg er også en af dem der ikke bryder mig om de der underlivsundersøgelse. Sådan er en scanning indefra IKKE!

Scanneren er nok på tykkelse med en tampon (ca). Og når den først er oppe, så sker der ikke mere. Du kan tage den helt med ro.

Oh tak! er helt lettet nu.. pyhaa! havde fandeme gået og være bekymret og slet ikke glædet mig til det, det er det værste jeg ved /:

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Jeg svare lige ud af posen. Den er MEGET tyndere end en tissemand, så man mærker den ikke rigtig, dog er den kold, men det gør ikke ondt. Det kan godt være ubehageligt når de leder og scanner, men du kigger på skræmmen og ligger ikke rigtig mærke til det.

Hvis det hjælper, så har jeg kun oplevet, at det er kvinder der scanner.

Bare det ikke er det samme som en undersøgelse, for det er forfærdeligt. jeg har altid ondt flere timer efter! Men er lettet, troede der skulle et eller andet stort stativ ind i mig.. puuh.. er lettet!

Anmeld

13. april 2011

camillakrath

Anonym skriver:

Oh tak! er helt lettet nu.. pyhaa! havde fandeme gået og være bekymret og slet ikke glædet mig til det, det er det værste jeg ved /:

Jeg havde det bare på præcis samme måde. Gik og var nervøs. Men jeg var virkelig lettet.

Men blev også scannet indefra i sidste uge da de skulle scanne min livmoderhals. Nu har jeg slet ikke noget imod det.

Anmeld

13. april 2011

Julemusen

JA den er ikke særlig tyk den scanner de bruger til at skanne gennem skeden. Jeg var til scanning i sidste uge, hvor jeg var i 12. uge, men har en tilbagevendt livmoder så jeg blev scannet af en jordmoder gennem skeden, for ellers kunne hun simpelthen ikke måle bebsen.

Var lidt pinlig at ligge med spredte ben foran min kæreste, men han tog det meget cool. Men så skulle jeg op og hoppe da bebsen ikke gad ligge i profil. og det var altså bundløs hehe.

Men ja tag det med et smil hvis det sker for dig hehe. er bare lidt pinligt men gør på ingen måder ondt. 

Anmeld

13. april 2011

Moar2011

Anonym skriver:

Puhaa, tak! virkelig tak! har gået og været så nervøs ..

det skal du slet slet ikke være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.