Første scanning? hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.822 visninger
35 svar
0 synes godt om
13. april 2011

Anonym trådstarter

Første scanning, hvorfor foregår det? (eller tryghedscanning). Bliver det fortaget ovenpå maven eller gynækologisk? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

CHD

Det foregår udenpå maven. Glæd dig

Anmeld

13. april 2011

Sitrani

ja det er udenpå.... og det mest fantastiske!!!!

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

CHD skriver:

Det foregår udenpå maven. Glæd dig

Oh :'D jamen Kan de godt se det udenpå maven når det er tryghedscanning? Hader bare det gynækologiske s'; men er glad for hvis det er ovenpå maven, så glæder jeg mig

Anmeld

13. april 2011

Annemor...

Jeg glæder mig, men synes der er alt for lang tid til at det er min tur til scaning

Anmeld

13. april 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Første scanning, hvorfor foregår det? (eller tryghedscanning). Bliver det fortaget ovenpå maven eller gynækologisk? 

Hvis det er en tryghedsscanning, er det en indvendig scanning, men NF er ude på mave.

Jeg blev scannet indvendigt til tryghedsscanning og x scanning da jeg var 12+1, pga det var gynækologer der scannede. Men til NF er det en scanningsjordmoder, hun har bedre erfaring med, at finde tingene udenpå end en gym. har.

Anmeld

13. april 2011

Oliver,Troia&Wictor

hvornår får man første scannng?

Anmeld

13. april 2011

Moar2011

Anonym skriver:

Oh :'D jamen Kan de godt se det udenpå maven når det er tryghedscanning? Hader bare det gynækologiske s'; men er glad for hvis det er ovenpå maven, så glæder jeg mig

hvad jeg har forstået alt uger 12uger er så vidt mulig indvendig .. jeg var til tryghedsscanning i uge 7-8 stykker tror jeg det var, og jeg fik den indvendig, men det er slet ikk slemt .. tro mig

Anmeld

13. april 2011

Mira0911

Anonym skriver:

For det meste på maven... I nogle tilfælde indvendigt scanning... 

Anmeld

13. april 2011

camillakrath

De prøver så vidt muligt at scanne udenpå.
Dog har vores været en drillepind, så de første gange blev jeg scannet indefra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.