hvad leved/lever i af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

Den lykkelige

Min kæreste får 16000 kr udbetalt og jeg er på kontanthjælp som forsørger.. vi har faste udgifter for 18.000 kr.. så når det er betalt er der ca 9000 kr til mad og fornøjelser..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

LinLin

Anonym skriver:

okay... men man behøver jo heller ikke alle de dyre ting man kan nemt købe ting billigt men vis det skal være nyt så findes der jo osse de der start pakker man kan købe med nogle af de ting man skal bruge og resten kan man jo købe stille og roligt

Hvis man bare tænker lidt over hvad man køber, så kan det altså sagtens lade sig gøre

Anmeld

13. april 2011

Den lykkelige

Anonym skriver:

det var ikke bare lidt hjælp det var en stor hjælp... tusind tak

Nu har jeg ikke læst hele tråden.. men du får kun de forhøjet kontanthjælp efter 12 ugers graviditet hvis du er under 18.. hvis du er over 18 får du først det når du har født..

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Nu har jeg ikke læst hele tråden.. men du får kun de forhøjet kontanthjælp efter 12 ugers graviditet hvis du er under 18.. hvis du er over 18 får du først det når du har født..

jeg er 18- manden 20

Anmeld

13. april 2011

Den lykkelige

Anonym skriver:

jeg er 18- manden 20

Hov undskyld.. det når du under 25 år selvfølgelig!! Man kan jo ikke få hvis man er under 18.. min fejl.. Så får du 10.044 efter 12 uger og 13345 efter fødslen..  Se link..

https://www.borger.dk/EMNER/ARBEJDE-DAGPENGE-ORLOV/DAGPENGE-OG-KONTANTHJAELP/Sider/kontanthjaelp.aspx

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Hov undskyld.. det når du under 25 år selvfølgelig!! Man kan jo ikke få hvis man er under 18.. min fejl.. Så får du 10.044 efter 12 uger og 13345 efter fødslen..  Se link..

https://www.borger.dk/EMNER/ARBEJDE-DAGPENGE-ORLOV/DAGPENGE-OG-KONTANTHJAELP/Sider/kontanthjaelp.aspx

okay... men det kommer nok til at tage tid da min mens er ret uregelmæssig havde det den 21 i sidste måned og har allerede mens smerter igen nu og sommetider hopper det en hel måned hvor den ikke er der øvøv

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

okay... men det kommer nok til at tage tid da min mens er ret uregelmæssig havde det den 21 i sidste måned og har allerede mens smerter igen nu og sommetider hopper det en hel måned hvor den ikke er der øvøv

Anmeld

13. april 2011

Bshizzle

Da jeg ventede min dreng som er 5 år idag, da var jeg på SU i noget af graviditeten og endte på KH.
- hans Far havde fast arbejde og vi boede i hus og havde en kørende Øko.

Idag venter jeg nr 2, og jeg er på KH pga kroniske smerter og derfor ikke job-søgende pt.
- kæresten er selvstændig/direktør og tjener en fin løn jeg ik klager over

Selvfølgelig når man er på KH begge eller den ene og den anden på SU så lever man ikke i luksus.
Men man kan ha et rigtig godt familie-liv alligevel selvom der ikke er så mange penge at gøre godt med.

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

penge er jo ikke alt.. så længe man  har tøj bleer og mad og masser af kærlighed

Anmeld

13. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

hold da op vi giver 4200 for en 2 værelses .. vildt at det var så billigt

Ja..og når jeg tænker på at, da vi flyttede fra Slagelse for 3 år siden sad vi i en lejlighed, der var i en elendig stand på 110 m2 til 7000 kr rent om måneden...der er sandelig sket noget siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.