hvad leved/lever i af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

heej kan se at mange her inde er/var unge da de fik deres første barn.. tænker bare på om kæresten havde et godt arbejde eller hvad

jeg er på kontanthjælp og manden er arbejdsløs... vi vil helt vild gerne have et barn men vi er bange for det er for stramt økonomisk når man kun er på kh ??

men hvad gjorde/gør i??

hilsen Den skrukke

Jeg er på kontanthjælp og min kæreste arbejder . Hvis én er arbejdsløs så ville jeg nok ikke få en barn .. 1200 kr. om mdr. til to voksne og et barn er ikke meget .. Børn er dyyyre ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

4xGreve

Anonym skriver:

har læst et sted mener jeg. at man får mere i kontanthjælp når man får barn ?? passer det

ja det gør det... som ung under 25 får du hvad svare til su og som ung over 25 + forsørger får du ca. hvad svare til 9000 udbetalt hver månede +-

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Jeg er på kontanthjælp og min kæreste arbejder . Hvis én er arbejdsløs så ville jeg nok ikke få en barn .. 1200 kr. om mdr. til to voksne og et barn er ikke meget .. Børn er dyyyre ..

de tolv hundred er til pjat og sådan vi har madpenge indberegned i buget

Anmeld

13. april 2011

Tystys14

Anonym skriver:

heej kan se at mange her inde er/var unge da de fik deres første barn.. tænker bare på om kæresten havde et godt arbejde eller hvad

jeg er på kontanthjælp og manden er arbejdsløs... vi vil helt vild gerne have et barn men vi er bange for det er for stramt økonomisk når man kun er på kh ??

men hvad gjorde/gør i??

hilsen Den skrukke

Jeg er på SU og kæresten er mc mekaniker, men vi få tingene til at køre fint, pengene er ikke et problem her, selvom det er lidt småt.

Anmeld

13. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

men hvad gjorde/gør i??

hilsen Den skrukke

Ja lad os nu se.
Det er jo mange år siden.
Faktisk helt tilbage i 1977

Da jeg blev gravid første gang gik jeg stadig i skole..jeg gik på 2. år på HF, jeg var 18 år.
Min daværende mand var konstabel og tjente en ok løn.
Da jeg blev gravid 2. gang arbejdede jeg deltids som husassistent på et sygehus og gemalen var ansat ved vejvæsenet.
Vi havde en stor 4. værelses lejlighed på 140 m2 til..ja hold nu fast...675 kr om måneden
Og vi havde skam også bil.
Det var tider dengang

Kærligst
Sussie
Kærligst

Anmeld

13. april 2011

Carina1977

Anonym skriver:

oki vi har ca 8000 i måneden nu. og når buget så er betalt så er der 1200 tilbage til os .. vi har desværre ingen opsparing så vi er lidt stramt

Ok det er godt nok ikke meget  de 8000 kr. vi havde, var når der var blevet trukket til budgettet. Så de 8000 var udelukkende til kost, tøj, bleer, tandlæge, frisør osv. Vi manglede i hvert fald aldrig penge, og havde råd til at spare op også.

Men 1200 kr. lyder meget presset.....det må ikke være rart at spekulere over....for det kan da helt klart ikke undgåes, at i spekulere i penge, når i sådan skal vende og dreje hver en krone. Jeg håber i snart finder jer et arbejde, selvom jeg godt ved at dewr er mangel på jobs lige for tiden...øv.

Anmeld

13. april 2011

MaliksMor

Anonym skriver:

men hvad gjorde/gør i??

hilsen Den skrukke

Min kæreste havde hans egen cafe og jeg arbejde ude på citroen og andre firamere og gjorde rent stoppede da jeg blev gravid og fik KH. Blev gravid da jeg var 16..

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Ja lad os nu se.
Det er jo mange år siden.
Faktisk helt tilbage i 1977

Da jeg blev gravid første gang gik jeg stadig i skole..jeg gik på 2. år på HF, jeg var 18 år.
Min daværende mand var konstabel og tjente en ok løn.
Da jeg blev gravid 2. gang arbejdede jeg deltids som husassistent på et sygehus og gemalen var ansat ved vejvæsenet.
Vi havde en stor 4. værelses lejlighed på 140 m2 til..ja hold nu fast...675 kr om måneden
Og vi havde skam også bil.
Det var tider dengang

Kærligst
Sussie
Kærligst

hold da op vi giver 4200 for en 2 værelses .. vildt at det var så billigt

Anmeld

13. april 2011

Bellinda89

Jeg er på KH & kæresten er på SU..

Her fungere det helt fint , selvfølgelig har vi ikke råd til luksus.. 

Men her er der intet at beklage sig over..

Jeg skal så også snart på SU

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Ok det er godt nok ikke meget  de 8000 kr. vi havde, var når der var blevet trukket til budgettet. Så de 8000 var udelukkende til kost, tøj, bleer, tandlæge, frisør osv. Vi manglede i hvert fald aldrig penge, og havde råd til at spare op også.

Men 1200 kr. lyder meget presset.....det må ikke være rart at spekulere over....for det kan da helt klart ikke undgåes, at i spekulere i penge, når i sådan skal vende og dreje hver en krone. Jeg håber i snart finder jer et arbejde, selvom jeg godt ved at dewr er mangel på jobs lige for tiden...øv.

nææ vi tænker faktisk ikke så meget over det ehm men det er OVERHOVED ikke nemt at få job idag og vis man skal gå og vente flere år på at vi begge får et job så varer det jo mange år før vi kan få det første

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.