hvad leved/lever i af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

de tolv hundred er til pjat og sådan vi har madpenge indberegned i buget

Nåå okay .. Ja så ville jeg godt mene det kunne lade sig gøre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Nåå okay .. Ja så ville jeg godt mene det kunne lade sig gøre

vi er gode til at priotere

Anmeld

13. april 2011

Carina1977

Anonym skriver:

nææ vi tænker faktisk ikke så meget over det ehm men det er OVERHOVED ikke nemt at få job idag og vis man skal gå og vente flere år på at vi begge får et job så varer det jo mange år før vi kan få det første

Nu læste jeg et andet sted at kosten var iberegnet jeres budget, så synes jeg heller ikke det ser så sort ud, som jeg troede.

Nu ved jeg ikke hvor meget i har afsat til kost, men 1200 kr. til fornøjelser er vel også fint

jeg er alene med min søn, og vi har 4300 kr. i måneden, når der er blevet trukket til budgettet, og det lever vi fint for. Jeg har endda også råd til at spare 1000 kr. op i måneden. Så det kan godt lade sig gøre at leve for omkring de 3000 kr. i måneden eller mindre, når blot man tænker sig om, når man handler ind.

Hvis i føler for det, så synes jeg da heller ikke i skal udsætte det. i mit hoved er børn altså vigtigere end penge. Så hvis i brænder for at få et barn, så synes jeg da bestemt i skal gøre det

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Nu læste jeg et andet sted at kosten var iberegnet jeres budget, så synes jeg heller ikke det ser så sort ud, som jeg troede.

Nu ved jeg ikke hvor meget i har afsat til kost, men 1200 kr. til fornøjelser er vel også fint

jeg er alene med min søn, og vi har 4300 kr. i måneden, når der er blevet trukket til budgettet, og det lever vi fint for. Jeg har endda også råd til at spare 1000 kr. op i måneden. Så det kan godt lade sig gøre at leve for omkring de 3000 kr. i måneden eller mindre, når blot man tænker sig om, når man handler ind.

Hvis i føler for det, så synes jeg da heller ikke i skal udsætte det. i mit hoved er børn altså vigtigere end penge. Så hvis i brænder for at få et barn, så synes jeg da bestemt i skal gøre det

vi handler så stort ind som mulig vi bruger omkring 2000 i mdr på mad og husholdnings ting

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

men man kan jo også være heldig at manden får et arbejde  imens man er gravid

men hvad var det man fik i kh vis man har samenlever og begge er på kh lige pt

Anmeld

13. april 2011

Isabeau

Anonym skriver:

heej kan se at mange her inde er/var unge da de fik deres første barn.. tænker bare på om kæresten havde et godt arbejde eller hvad

jeg er på kontanthjælp og manden er arbejdsløs... vi vil helt vild gerne have et barn men vi er bange for det er for stramt økonomisk når man kun er på kh ??

men hvad gjorde/gør i??

hilsen Den skrukke

Min mand var smed og jeg var butiksbestyrer, men desværre er vi begge arbejdsløse nu, pga. finanskrisen

Vi lever nu for ca. 5000 kr. når regningerne er betalt.

Anmeld

13. april 2011

Carina1977

Anonym skriver:

vi handler så stort ind som mulig vi bruger omkring 2000 i mdr på mad og husholdnings ting

Ok...det lyder som om i handler meget fornuftigt ind. Altså børn koster jo penge, men de er altså heller ikke dyrere, end hvad man gør dem til

Der er selvfølgelig udgifter på bleer og modermælkserstatning hvis man ikke ammer og tøj selvfølgelig. Men da min søn var lille, købte jeg meget af hans tøj brugt, og det sparer man en hel del ved.

Alt det udstyr vi købte til vores søn, kom kun op i ca. 2000 kr. Jeg købte en brugt barnevogn....derfor blev det ikke så dyrt for os.

Har i ikke mulighed for at ligge lidt til side hver måned? Det ville da være en god start

Hvad i end beslutter jer for, så held og lykke

Anmeld

13. april 2011

Carina1977

Anonym skriver:

men man kan jo også være heldig at manden får et arbejde  imens man er gravid

men hvad var det man fik i kh vis man har samenlever og begge er på kh lige pt

Jeg tror det er omkring 10.000 udbetalt man får i kontanthjælp, når man ikke er gift....men jeg er ikke sikker. Kan da lige undersøge det

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Ok...det lyder som om i handler meget fornuftigt ind. Altså børn koster jo penge, men de er altså heller ikke dyrere, end hvad man gør dem til

Der er selvfølgelig udgifter på bleer og modermælkserstatning hvis man ikke ammer og tøj selvfølgelig. Men da min søn var lille, købte jeg meget af hans tøj brugt, og det sparer man en hel del ved.

Alt det udstyr vi købte til vores søn, kom kun op i ca. 2000 kr. Jeg købte en brugt barnevogn....derfor blev det ikke så dyrt for os.

Har i ikke mulighed for at ligge lidt til side hver måned? Det ville da være en god start

Hvad i end beslutter jer for, så held og lykke

jeg tror også sagtens vi kan leve for det for så tænker man mere på barnet ind man tænker på sig selv.. jaa de første mange måneder kan vi nok godt smide nogle penge

Anmeld

13. april 2011

merle2010

jeg var på KH og manden var arbejdsløs.. og vi kan altså godt få det til at køre rundt.. nu er jeg så på su og manden stadig arbejdsløs men vi klare os da.. vores børn har da tøj på kroppen, får mad og har en masse legetøj.. men nu får manden nok snart et arbejde, det bliver lækkert...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.